Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

**Nye quests**
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 02:40

Ultra kederen aften, derfor nye spørgsmål jeg gerne vil have svar på..

1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart ;)
  3. Link til din nuværende favorit sang.
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.
  6. Hvor mange dyner har du?
  7. Er du single eller har du kæreste på?
  8. Den bedste julesang er hvilken..?
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?
  14. Vasker du selv dit tøj?
  15. Hvad skal du lave i morgen?
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.
  18. Hvad er du bedst til i skolen?
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen?
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?
  21. Hvor skal du holde jul i år?
  22. Hvordan fejrer I påsken?
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad?
  25. Ja, og hvornår står du typisk op?
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....?
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...?
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng?
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
  30. Hvor køber du undertøj?
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?
  34. Din favorit natur duft?
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!

Jeg ser frem til at læse Jeres svar

-i morgen...

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Meeeee
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 04:31
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Jeg er stolt af min mor - stolt fordi efter 26 år sammen med en voldelig ægtemand (min far) har hun vd min hjælp fået mod til at flytte.. Og så har hun endda fundet en skøn kæreste hun er flyttet sammen med.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart At jeg altid håbløst forelsker mig i kendte mennesker, dog kun dem jeg kender personligt.. At jeg faktisk foretrækker mine biler frem for heste idag.. At jeg har skitzofrene tndenser..
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch - Netop det med håbløst at forelske sig i en kendt..
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? tager jeg ned i træningscenteret og træner cardio med en veninde mens vi snakker fester og fyre, tager et langt bad herhjemme, velduftende creme, lækker tøj, hopper under dynen til en god film og en pose slik..
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Hmm, bare jeg har det godt, er sund og rask og det samme gælder mine kære.. Uddannelsen er jeg ikke i gang med, kræver jeg flytter sammen med en for at bibeholde min nuværende livsstil.. Men drømmer om at blive forsvars-advokat med stor mercedes eller audi..
  6. Hvor mange dyner har du? Jeg har en kæmpe dobbeltdyne 200x220 cm..
  7. Er du single eller har du kæreste på? Dater en fyr, har jeg gjort gennem 6 måneder.. Men eftersom det kun er date så holder jeg stadig udkig efter Mr. Right..
  8. Den bedste julesang er hvilken..? RapHvaDuKanClique ft. iLLest - Så det vintertid eller Wham - Last Christmas..
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Efter jeg har fået natarbejde og endnu ikke har tv i soveværelset er det meget sjældent..
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Kan man li gysere så The Entity.. Ellers komedie som John Tucker must die..
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej.. Er hysterisk panisk overfor nåle! Brækker mig af skræk bare ved tanken..
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Jeg overvejer det, men tror ikke jeg blir det.. Ved det er egoistisk - men vil gerne ha alle dele af mig med i graven..
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nej har jeg ikke..
  14. Vasker du selv dit tøj? Ja gør jeg da jeg har boet for mig selv i 4½ år..
  15. Hvad skal du lave i morgen? Min veninder og jeg skal ud med hundene og derefter ned og træne en masse cardio.. Så skal jeg have ryddet op i soveværelset og vasket op..
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Gucci Rush I eller Burberry Brit..
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. iLLest - min X kæreste.. Har ikke sagt han navn i flere måneder da det var et meget hårdt brud dengang.. Og idag nævner jeg har og han sender en sms nogle timer senere.. Underligt.. Påstår dig den var sendt forkert..
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Jeg var klart bedst til frikvarter.. Ej haha, dansk og engelsk.. Min familie er fra Florida..
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Fysik - ikke fordi jeg ikke kunne.. Men jeg gad bare ikke.. Og så lige det at holde mund og lytte efter i timerne..
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min føtex plastikpose..
  21. Hvor skal du holde jul i år? Bliver nok hjemme ved min mor, dog vil jeg hellere jeg bare kunne blive herhjemme i KBH, sidde i vindueskarmen og kigge ud på sneen der daler langsomt ned..
  22. Hvordan fejrer I påsken? Har vi aldrig fejret..
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Jeg er troende katolik.. Dog er hverken min mor eller far det.. De er ateister.. Jeg konventerede da jeg var i forhold med min X..
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Hmm, min morgenmad er faktisk aftensmad da jeg jo sover om dagen og arbejder om natten..
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? Kl 21.00
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Hjernegymnastik..
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 21 år..
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? 3/4 seng..
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Når mine veninder vælger at være sammen med en fyr jeg har været sammen med uden at spørge mig om hvordan jeg vil ha det med det, eller endnu værre gør det på trods af jeg har bedt denne lade være da jeg er glad for personen endnu.. Hvis de var pisse forelskede var det okay, men sgu ikk for en enkelt nat! Går mig rigtig meget på at jeg ikke kan finde ud af fyre og gang på gang møder de forkerte.. Går mig rigtig meget på at jeg har haft en voldelig opvækst og derved frygter om jeg selv kan gå hen og blive sådan den dag jeg får børn..
  30. Hvor køber du undertøj? Change.. Det er det eneste sted det er muligt at få til en lille omkreds og en stor barm..
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? To tæer, fingrene flere gange, ribben og næsen..
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? JA TAK! Sad gerne og lavede hiphop tekster eller små dumme rimende sætninger.. "Ser på min spejlbillede, men nogen har forvrængt det - prøver på at huske mig selv, men har fortrængt det - for jeg lever som heldet vil det - har mistet sans for realitet og betalt for det!"
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Min egen dejlige store amstaff.. Vil ikke bytte ham ud overhovedet.. Skulle da lige være at have en hund mere.. Langhåret chihuahua..
  34. Din favorit natur duft? Øhh, når man brænder en helt speciel type affald af.. Bliver altid sulten ved duften..
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! Mon Nadia skal gå i seng? Nææh nej..

Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!

Så er hesten skiftet til andre hestekræfter grundet en rygskade.. Håber jeg kommer til at ride engang igen..

0
0
Svar på denne tråd

Max er sød <3
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 08:42

Min far! Som er så stædig, at han trods en ulykke med brækket skulder, middelsvær hjernerystelse, infektion i knæet og alt muligt andet, går på arbejde efter en måned. Fordi han er der får mig, og fordi jeg elsker ham

• Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart

Ehm, at jeg er dårlig til at gøre rent ? En spade til fysik, men ganske glad for biologi?
Ej, jeg ved det ikke lige ;)

• Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?

Laver noget god mad, sætter mig op under dynen og ser en tøsefilm, bagefter kakao med flødeskum og så ellers bare hygge. Eller også sætter jeg ned til Max, og nyder solen og stilheden - det er dejligt :)

• Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.

Så ser jeg helst, jeg er færdiguddannet læge, med speciale i børn. Har en sød mand og et fint hus. En lille hest og nogle søde mennesker omkring mig. Måske nogle børn ? :)

• Hvor mange dyner har du?

Jeg har kun en

• Er du single eller har du kæreste på?

Jeg har ingen kæreste

• Den bedste julesang er hvilken..?

Last Chrismas

• Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?

Nogle gange om ugen, fjernsyn interessere mig egentlig ikke rigtig ;)

• Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.

Wild Child eller French Kiss eller Slumdog Millionær

• Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?

Nej, jeg er panisk for nåle, ved godt det ikke er nogen undskyldning.

• Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?

Nej, men skal blive det

• Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?

Nej det har jeg ikke

• Vasker du selv dit tøj?

Til tider

• Hvad skal du lave i morgen?

I morgen skal jeg i skole og så op og ride undervisning :)

• Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.

Ehm, lidt pinligt, men jeg har aldrig ejet en parfume

• Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.

Min bedste veninde Emilie vil være rar at have :)

• Hvad er du bedst til i skolen?

Jeg kan godt lide dansk og biologi, men jeg ved ikke om det er det jeg er bedst til.

• Hvad er du så dårligst til i skolen?

Fysik, jeg vrøvler rundt i det !

• Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?

En rød jakke

• Hvor skal du holde jul i år?

Godt spørgsmål ;)

• Hvordan fejrer I påsken?

Sidste påske var ikke fantastisk, faktisk ret sørgelig, men ellers med påskefrokost, også plejer jeg at hygge med hesten :)

• Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?

Jeg er ikke stærkttroende, men jeg er kristen

• Hvad spiser du typisk til morgenmad?

Lige nu står den på boller og varm kakao - jeg er alene hjemme. Men ellers bare brød med lidt pålæg af en art.

• Ja, og hvornår står du typisk op?

Kvart i syv i hverdagen, med mindre jeg skal forbi Max, så hedder det kvart i seks - haha det rimede ;D

• Sudoku og kryds & tværs er.....?

Sjovt tidsfordriv

• Måske vi også lige skulle have din alder...?

15 år

• Har du enkelt- eller dobbeltseng?

Enkelt.

• Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.

Folk der parkere på cykelstien ! Modvind! Og når man bliver overhalet af en anden løber !

• Hvor køber du undertøj?

I Thailand ;)

• Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?

Nej det har jeg ikke.

• Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?

Ja

• Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?

Vil helst være fri

• Din favorit natur duft?

Duften i skoven, når det lige har regnet :)

• Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!

Og jeg vil have noget mad.

Emmelie

Hende som bliver statsminister

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 09:51

Fie - min fantastiske veninde, som ALTID hjælper mig... og altid er med mig til stævner! Ved ikk hva jeg sku gøre uden hende er stolt af at være hendes veninde... at kunne sige: "det er min veninde der rider der ;D" for hende og Rossini er bare for seje !!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart
    tror der er mange ting JHN ik ved om mig ;D

Har et par stykker (:

-velkommen til Medina
    -Jay Sean ft. Lil Wayne - Down
    -Esmée Denters - Outta Here
    -The Fray - Never Say Never
    -Burhan G - Jeg vil ha dig for mig selv
    -Kesha - Tik Tok
    -David Guetta ft. Akon - Sexy @!#$
    -Tina Arena - I want to spend my lifetime loving you
    Er på HIRI sammen med de bedste veninder
    Hygger derhjemme med computeren, film, slik, dyne osv.
    Rider Quality
    eller er til stævne :D
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.
    Drømmedrømme!! - så sku jeg rejse til Madrid, blive gift med en af de lækre fodboldspillere fra Real Madrid, og så leve et fedt liv med luksus :D
    Men det sker jo nok iiiikk liiige :P men ellers ville jeg ønske, at jeg boede på en riiigtig stor gård med hal, og stor stald med 30-40 bokse og sådan.. rigtig lækkert sted! med en masse opstaldere... og så ku jeg undervise privatundervisning ved siden af arbejde... :) og så sku jeg ha nogle lækre konkurrenceheste :D og mine veninder sku self være opstaldede :P
    3 i min seng :)
    single
    All I want for christmas is You
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?
    hver dag om aftenen :)
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.
    Twilight <3
    nææh .. ved ikk lige :)
    samme svar :)
    nej
    nej
    i skole, ride og til bestyrelsesmøde :)
    har ret mange, så det skifter lidt :)
    Men elsker Chanel - Chance (eller change ..ka ikk lige huske det :P )
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.
    Ku rigtig godt bruge en dag sammen med min sødeste veninde Lunde, som desværre er flyttet væk :( savner hende rigtig meget! Især de hyggelige ture vi havde i biografen, cykelture til HIRI og sådan <3
    Engelsk og Spansk :)
    musik .. og matematik - men det har jeg ik mere :D
    mine hyggestrømper :D
    Hjemme - har aldrig holdt det andre steder :D
    Vi holder ferie? :b
    ingenting i hverdagene for det meste.... ellers så en toast med pålægschokolade
    kl 7 i hverdagene.. i weekenderne alt mellem 8-11 :)
    underholdning når man VIRKELIG keder sig !!!!
    18 år
    3/4 seng :)
    - Folk der kommer og blander sig på en arrogant måde - i noget de slet ikk ska blande sig i..
    - folk der skælder ud over noget - f.eks. at man skal huske at rydde op ell. lign. og bagefter kan man fange dem i at gøre det samme....doh!!
    - når jeg bare har alt for lidt tid og ALT for mange ting jeg skal !
    H&M eller hvor der lige er tilbud :)
    nej kun kraftige forstuvninger og forvredet knæ :)
    jep!
    Chihuahua og Cairn Terrier
    At gå/ride en tur i skoven og bare dufte den friske luft :)

Mathilde Fryba

» Nu med Rytter's Quality
Hinnerup Rideklub , distrikt 12

0
0
Svar på denne tråd

numsequest!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 09:54
  • Nævn en person du er stolt af og hvorfor.
    Ved ikke rigtig hvem :S
  • Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart
    Jeg ser ALTID The simpsons inden jeg skal sove,(eller bare tv) ellers kan jeg ikke O: Jeg elsker at se disney channel (Selvom jeg kun kan når jeg er hos min far :B) Jeg kunne engang ikke falde i søvn uden lyset tændt! Heldigvis er det ovre..
  • Link til din nuværende favorit sang.
    Årgh gider ikke et link, for har ikke en, men alle MJs :P
  • Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?
    Hører det musik jeg vil.. Eller rider en tur. Shopper hvis jeg har nogen at tage ind til Århus med :)

Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.
    Altså hvis det var muligt var jeg gerne noget med dyr, eller dyrepasser.. Eller berømt travkusk? Jeg ved det virkelig ikke :S
  • Hvor mange dyner har du?
    3 eller 4 x'D Men de fleste af dem er bare billige ikea sommerdyner, og en enkel tyk :P
  • Er du single eller har du kæreste på?
    single :P HVis der var nogen der gad have mig havde jeg heller ikke tid.
  • Den bedste julesang er hvilken..?
    ikke nogen :P
  • Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?
    Hver dag, kan godt lide at sidde og spise fx aftensmad og se topmodel eller friends når jeg er hjemme på det tidspunkt :)

Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.
    Moonwalker, Alle POTC, Cry baby, Don Juan De marco(med johnny depp) okay.. Nu stopper jeg inden den indre fangirl tager over
  • Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Nej, har ikke lyst.. Tror heller ikke jeg er gammel. Kan ikke forholde mig til at de vil tage noget ud af min krop :P tror det gør vildt ondt..
  • Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Nej, men er heller ikke gammel nok, og vil helst beholde alle mine ting..
  • Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?
    Nej har ikke på nogen men der er en masse jeg gerne vil have abonnement på :P
  • Vasker du selv dit tøj?
    Niksen
  • Hvad skal du lave i morgen?
    Ud hos en fotograf i praktik, og til ponytrav..
  • Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.
    Ikke nogen, går ikke med parfume(Men med deo sef ;))
  • Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.
    En af mine bedste veninder, Caroline :)
  • Hvad er du bedst til i skolen?
    Samfundsfag! Og jeg elsker det..
  • Hvad er du så dårligst til i skolen?
    Hmm matematik og fysik og sådan noget :P Det siger mig ikke en skid :P
  • Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?
    En rød designer ikea stol der er lavet af genbrugte plasticposer! Den ser vildt hård ud, men den er sååååå behagelig at se i!
  • Hvor skal du holde jul i år?
    Har ingen anelse :P
  • Hvordan fejrer I påsken?
    Ikke noget vi sådan fejrer som fx jul, men nogen gange spiser vi da påskefrokost :P
  • Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?
    Ikke nogen... Eller ateist..
  • Hvad spiser du typisk til morgenmad?
    Her på det sidste ingenting (ja voldsomt sundt :P!) Eller frugt hvis der er noget jeg kan lide..
  • Ja, og hvornår står du typisk op?
    Kl 7 i hverdagene ;D
  • Sudoku og kryds & tværs er.....?
    keeeedeeliiiggttt
  • Måske vi også lige skulle have din alder...?
    Fjooooorteeeeeeeeeen :D
  • Har du enkelt- eller dobbeltseng?
    Enkelt, men damn jeg vil godt have en dobbelt.. Har bare ikke plads :C
  • Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
    Folk der bruger meget "ivrigt" af pisken, folk der tror de er seje, fx danske drenge der spiller seje og siger hvassådermajnn!!! Og kalder en kælling fordi man siger de skal gå om bag i køen fordi de går ind foran en? Og fremmede mennesker der råber efter en!
  • Hvor køber du undertøj?
    H&M :P
  • Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Nej, 7-9-13!
  • Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Jaaaaaa!!!!! Jeg tegner 24/7, har dog taget en tegneblok med i skole så det ikke går så slemt ud over mine noter/hæfter.. (jeg må godt tegne i timerne ;D)
  • Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?
    Hund! golden retriver!!!
  • Din favorit natur duft?
    Heeeeeeeest!
  • Skal Numse gå i seng? ja ;)

PIRATEN AKA PIRATUS

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske dig!
Min fotohjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 09:59
    Hmm.. Den tænker jeg lige videre over!
    Jeg har ingen fætre, jeg vil hellere have en hund frem for en hest, jeg hader james bond!
    www.youtube.com/watch?v=8tJ6USat5uA -> jeg har lige fået øjene op for ham..
    Går i bad! ej.. Laver god morgenmad :)
    Havde fundet drømmejobbet og manden
    øhm :P 1 til mig selv og så har vi også nogle flere
    Single
    All I want for Christmas is you
    Hver dag, forskelligt hvor meget
    Mænd der hader kvinder, pigen der legede med ilden og så Luftkastellet der blev sprængt
    Fordi jeg er under 18 og det er noget jeg vil spørge mine forældre om lov til
    Samme svar som foroven, og så fordi det er noget jeg skal overveje lidt mere
    Nej
    Nej
    Jeg skal i skole
    En som jeg måske godt kan lide lidt :)
    Dansk
    Fysik
    Er i stuen og det var nogle fyrfadslysestager
    Hjemme
    Påskefrokost ved min faster og onkel - med solæg
    Ateist, men lidt kristen
    Havregryn
    kl 6:30 hvis jeg cykler eller skal i bad, ellers fra kl 6:45 til kl 7:15 - kommer an på hvor meget jeg skal nå om morgenen
    Hyggeligt
    17 år ung
    Enkelt, desværre
    Nutids-r, at rygere spytter så meget, fedtet hår
    H&M, har ikke råd til andet
    Nej
    Nej
    Sådan en slædehund, men ved ikke om det skal være en husky eller en af de andre
    Skov, ud til vandet
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! Sov vidunderligt

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 11:38

Nævn en person du er stolt af og hvorfor.

- Min bror. fordi han er sej ;D

Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart

- Jeg har gele negle ;D Jeg har en rig onkel i Canada :P jeg har 19 par sko! :O

Link til din nuværende favorit sang.

- Selvmord - Råbe under vand- www.youtube.com/watch?v=0-Cnx6f2M9o

Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?

- Tager et laaaaangt bad og bagefter hygge på sofaen med kæresten til en god film og lidt slik :)

Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.

- Hmm ved ikk helt, ville gerne være kostmetolog og bo på en stor flot bondegård med mine egne este også skulle jeg bo der med min dejlige kæreste ;) <3

Hvor mange dyner har du?

- 2 en vinterdyne og en sommerdyne.

Er du single eller har du kæreste på?

- Har en dejlig kæreste :)

Den bedste julesang er hvilken..?

- Santa baby, All i want for christmas is you og self Wham - Last christmas.

Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?

- ½ time i hverdaene og 1 time i weekenderne ca :D

Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.

- A Walk to remember :)

Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?

- Nej, er mega bange for nåle så har ikk lyst tl at skulle stikkes for at få blod ud af min krop. :)

Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?

- Nej det er jeg ikke. Men hvis jeg døde og mine organer var raske og nogle kunne bruge dem, ville jeg gerne give det væk :P

Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?

- Nej :)

Vasker du selv dit tøj?

Årh det gør mutter ;) <3

Hvad skal du lave i morgen?

- i skole, købe nyt ridetøj, også ud og ride også se fodbold AGF - sønderjyske.

Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.

-

Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.

- Min onkel og tante i Canada, det 2 år siden jeg sidst så dem.

Hvad er du bedst til i skolen?

- Snakke og grine. :D

Hvad er du så dårligst til i skolen?

- Følge med ;D

Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?

- min røde vest var Only :)

Hvor skal du holde jul i år?

- Hjemme :)

Hvordan fejrer I påsken?

- vi fejre den ikk:) holder bare fri ;D

Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?

- har ikk rigtigt nogen.

Hvad spiser du typisk til morgenmad?

- Toast ;D

Ja, og hvornår står du typisk op?

- hverdage: 06;45 i weekender: 08;00

Sudoku og kryds & tværs er.....?

-for bøsser ;D

Måske vi også lige skulle have din alder...?

- 15 :I

Har du enkelt- eller dobbeltseng?

- sådan en dobbelt en :)

Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.

- Drenge VS selvbruner! Sidney Lee! regnvejr. :)

Hvor køber du undertøj?

- i undertøjsbutikker :)

Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?

- Nej ;D

Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?

- nej vi bruger computere oppe på skole ;)

Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?

- ingen ;)

Din favorit natur duft?

- jordbær ;D

Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!

- Der da op til dig selv :P

catrine sørensen.
team seedorff!

Vi stolte som få stolte AGF i hvid og blå. <3
0
0
Svar på denne tråd

fdfrwerwrwer
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 11:41
    min far, altid så frisk. og aldrig en der giver op! og min mor, som er 48, har lige fået målt sin indre alder, og den var 33! ;D
    ehmm den var svær, tror der er er rigtig mange ting de ikke ved om mig ;D
    www.youtube.com/watch?v=D8mJEt6-YYE
    det har jeg egentlig aldrig tænkt over, det har jeg sgu ikke rigtig tid til :P men det er vel hvis jeg får købt noget til mig selv, som tøj osv :D
    jeg skal være dyrlæge! og have en super dejlig mand, et fedt hus, en rigtig god hest, 68 timer i døgnet og en god bil.
    jeg drømmer vidst ;D
    1 :D
    der imellem :P
    "en dag i december"
    meget sjælendt.
    jeg ser stort set aldrig film, så det kan jeg ikke ;D
    tror da ikk jeg er gammel nok :)
    samme svar som ovenover.
    nej, ridehesten og ridehesten junior kommer alligevel ud på rideskolen, så er der ingen grund til det :D
    nej, ved knapt nok hvordan en vaskemaskine virker, ehmm..
    der skal jeg i praktik som dyrlæge :D!
    Danni og Cecilie..
    Dansk og engelsk.
    Matematik og fysik (suuper godt når jeg skal bruge det til at blive dyrlæge (N) )
    rosetter ;D og mine røder skuffer.
    hjemme, tror jeg da :)
    ehm, min mor pynter lidt op med påskeing, det er vidst bare det.
    jeg tror ikke på gud, men er stadig kristen.
    boller med pålægschokolade.
    hvis jeg skal i skole, så kvart over 7. og ellers så ved en 9-10 tiden ;D
    til hvis man keder sig RIGTIG meget!
    15 :D
    en 3kvartsseng ;)!
    når hesten går rigtig rigtig dårligt til et stævne, og jeg ikke får nok point. når drengene forvirrer mig totalt og når tingene bare ikke kører som det skal :P
    det er lidt forskelligt.
    nej! har aldrig været på sygehuset, for at jeg har slået mig, og 7-9-13, bank under bordet for det ;).
    ja og mit skolebord, så lærerne kommer ned og ber mig om at gøre det rent..
    en mops!! :D men har en golden, og det er jeg os meget glad for.
    morgendis :P?
  35. Skal Numse gå i seng?
    nej, hun skal stå op ;)

Sissel aka Tiss

nu med DSP-skønheden Barrichello.
I look like an angel, but i am a devil.
Uden Joy Salina, Jackie & Toscha.

www.2top.tk

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 11:53
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. hm, ved sgu ikke? min veninde ´nanna :-) ? fordi hun var en hård tid igennem med hendes gamle pony konrad, og hun klarer sig SÅ godt med sine nye stjerne fielfraz!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart 'Jeg har 4 søskende, jeg kan være lidt asocial, jeg fik engang et slemt lårbens brud ved et heste-uheld.
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM - run this town, www.youtube.com/watch?v=6ZNl4Vh5wsM - sexy @!#$, www.youtube.com/watch?v=qZ0FhVZce2o - halo
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? spiser slik ;D
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Hm, det ved jeg ikke. Har ikke rigtig nogle planer, men regner da med at jeg har fået et job, - nu begynder drømmene så - jeg har købt en stor gård, hvor der er ridehus, bane osv. jeg har nogle skønne dressurheste, jeg har mand og 2 børn ;D og de skal også ride, hehe. Ej, ved sgu ikke. Jeg ville også gerne avle.. Men jeg tror nu ikke rigtig på at det kommer til at ske, for regner med at stoppe med at ride når jeg begynder på uddannelse, eller ikke stoppe, bare holde pause. Så må man jo se, om jeg kommer igang igen.
  6. Hvor mange dyner har du? 1
  7. Er du single eller har du kæreste på? single
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Santa can you hear me.
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Hver dag :D op til flere timer, men nogle gange ser jeg så kun om morgenen :P
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Nogle gode kærlighedsfilm :D
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej det er jeg ikke. Ikke fordi jeg ikke vil være det, men ja.. min storebror er :P
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? ej det er jeg ikke ;D har jeg altså heller ikke tænkt mig :P
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? nope
  14. Vasker du selv dit tøj? nope
  15. Hvad skal du lave i morgen? I praktik. :)
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Bianca eller min storesøster :-)
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Sproglige fag.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematiske fag =(
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Mine rosetter =D tror det er det eneste røde på mit værelse :D
  21. Hvor skal du holde jul i år? hjemme..
  22. Hvordan fejrer I påsken? ikke på nogen speciel måde..
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? hm. Altså jeg er kristen..
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? müsli =)
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? kl. kvart i 8.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? spild af tid!
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 15 år.
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? 1½ mands :P
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.når jeg har fortalt en lang historie og folk så siger: "hvad?" urh hader det! , når folk ikke svarer på sms'er og når jeg ikke kan sove.
  30. Hvor køber du undertøj? h&m.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? ha ha, et par gange eller 3. Har brækket min arm 2 gange og mit ben en gang.
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? når jeg keder mig, så tegner jeg, ja ;D
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? vil ikke ha' nogen anden kat end den jeg har. Kan ikke specielt godt lide andres katte, men elsker min egen kat <3 Så den er perfekt. Hvis jeg skulle ha' en hund ville jeg gerne ha' en shetland sheepdog eller en samojede.
  34. Din favorit natur duft? skov..
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! ;D

mvh. Frederikke & Santos.

Se min foto-hjemmeside

JHN vinder af årets dressurrytter kat.2

& årets vallak kat. 2!

0
0
Svar på denne tråd

ckdsgvckhdgvfhjksg
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 12:04

1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min lillebror, han er vokset op og er blevet et fantastisk tolerant, venligt og glad menneske. Jeg hadede ham, da vi var små, nu har vi et fantastisk bror/søster forhold.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart 1) Jeg har lige solgt min bil. 2) Jeg er håbløs romantiker i stort set alle henseender. 3) Jeg rider overhovedet ikke mere, har intet med heste at gøre, udover at være bestyrelsesmedlem på www.hiri.dk
  3. Link til din nuværende favorit sang. Robyn - Be mine www.youtube.com/watch?v=RAjcVuc46Vw
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Tænder stearinlys, hopper i tanktop og natshorts og smider mig under dynen med vanille/rosen-te med en god bog om enten psykologi eller kropssprog.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Et frit liv uden de største forpligtigelser, hvor jeg er min egen boss uden deadlines og stress. Jeg sidder gerne på en farm i Afrika i ægte Karen Blixen stil. Men en fræk mand ved min side
  6. Hvor mange dyner har du? TO! Har lige købt mig en ekstra.
  7. Er du single eller har du kæreste på? Single med sjov
  8. Den bedste julesang er hvilken..? "Last Christmas" med Wham
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Sjældent
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. "The Holiday" eller "Californication-serien"
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Ja
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Ja
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nej, men skulle jeg have, så skulle det være M!, mandeblade er sjove
  14. Vasker du selv dit tøj? Ja, jeg bor ikke ved de gamle mere, så det er lidt en nødvendighed.
  15. Hvad skal du lave i morgen? Jeg skal ned og melde mig ind i Fitnessworld, til bestyrelsesmøde med rideklubben og ellers nyde min fridag.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. "Tommy Girl" af Tommy Hilfiger
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Jeg vil allerhelst se mit boytoy
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Engelsk og alt humanistisk.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik og kemi. Baaa...
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min kongepude
  21. Hvor skal du holde jul i år? Nede ved min moster og onkel ude på bøøøhlandet, hvor kraverne har madpakke med når de flyver ud Første gang vi holder jul hos dem.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Vi tager til Samsø, over til bedsteforældrene, og maler æg for derefter at kaste dem ned af bakker til de går i stykker. Sjov tradition.
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Jeg er agnostiker, men fejrer stadig jul osv., da jeg ser den slags højtider som værende familietraditioner og ikke kristne festligheder.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Rugbrød med makrel eller smoothie. Oftest smoothie faktisk...
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? Kl. 4.15 (om natten!!) når jeg har morgenvagt på båden og kl. 10.00 når jeg har aftenvagt.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Rigtig god hjernegymnastik I love it!
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 20 år, og 21 til februar, så det er snart tid til fødselsdags-tam-tam.
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Dobbelt.
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. 1) Blæsevejr, det burde forbydes. 2) Fake people, come on jeg ved godt at du ikke kan lide mig, så lad være med at pretend like.. 3) Langsomt internet
  30. Hvor køber du undertøj? Change og til tider H&M
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Aldrig
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Ja også i den grad, der var mere krusseduller og farver end noter..
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Hund: MOPS! Og den skal hedde Miss Preben. Kat: Siameser
  34. Din favorit natur duft? Hybenroser uhmmm....

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

SPØRGSMÅL
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 12:08
    Hele min familie - Vi har været så meget igennem, med en masse alvorlige sygdomme. Og aligevel har vi den skønneste familie.
  4. Chris Brown - So cold
  5. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?
  6. Køber et stort og tykt modeblad, nogle scones fra banen og så ellers bare hjem og slappe af :-)
  7. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.
  8. Jeg ville for alt i verden gerne have prøvet at boet i LA, bare en årgang, og så arbejde med en eller anden form for mode, eller på et blad dernede :-)
  9. Hvor mange dyner har du?
    2
  10. Er du single eller har du kæreste på?
    Er singel - men tror godt der kunne ske noget inden for kort tid.
  11. Den bedste julesang er hvilken..?
    Last Chismas.
  12. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?
    Hver dag :-)
  13. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.
    @!#$ and the city movie - Eller en eller anden time lang film, som ringenes herre eller ligende.
  14. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Nej, for tager noget medecin som gør jeg ikke kan blive bloddonor.
  15. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Har jeg ikke taget stilling til endnu.
  16. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?
    Woman :-)
  17. Vasker du selv dit tøj?
    Nej gør jeg ikke - aner ikke hvordan vores vaskemaskine virker.
  18. Hvad skal du lave i morgen?
    Skal i skole, for første gang efter ferien
  19. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.
    Dolce and Gabbana - The one
    Anna Sui - De hvide hoved.
  20. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.
    En bestemt boy :-)
  21. Hvad er du bedst til i skolen?
    De økonomiske fag - eller engelsk.
  22. Hvad er du så dårligst til i skolen?
    Virksomhedsøkonomi.
  23. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?
    En trøje.
  24. Hvor skal du holde jul i år?
    Vi ved det faktisk ikke endnu - Nok bare hjemme, og så kommer noget af familien.
  25. Hvordan fejrer I påsken?
    Holder EN MASSE påskefrokoster.
  26. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?
    Har ikke rigtigt nogen :-)
  27. Hvad spiser du typisk til morgenmad?
    Underen af en krydderbolle, med smør og mørk pålægchokolade.
  28. Ja, og hvornår står du typisk op?
    6:15
  29. Sudoku og kryds & tværs er.....?
    Dejligt tidsfordriv.
  30. Måske vi også lige skulle have din alder...?
    17 - Men 18 den 24 december :-)
  31. Har du enkelt- eller dobbeltseng?
    Dobbelt!
  32. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
    Uvished - Dårligt humør - Rygter
  33. Hvor køber du undertøj?
    H&M :-)
  34. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?
    Næsen - lillefinger - tommelfinger - lilletå - halebenet
  35. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?
    Nej.
  36. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?
    En chichiua.
  37. Din favorit natur duft?
    Nyslået græs om sommeren - eller når det lige har regnet.

Simone & Low Länder
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt

0
0
Svar på denne tråd

jekkdkkd
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 13:06

Min mor :) Bare fordi.

Hører rigtig meget Lykke Li for tiden. Hun har en efterårs-agtig lyd som bare er nice lige for tiden.

Ser film, spiser slik/nachos, hører musik og sådan noget.

Når jeg har læst de 5 år på Uni finder jeg forhåbentlig et fedt arbejde. Jeg har en sød kæreste og nogle søde venner og en HUND. Så ville jeg være glad.

Hvor mange dyner har du?

2.

Jeg har en kæreste gennem 1½ år.

Øhm.. Dejlig er den himmel blå

Hver eller hveranden dag. Det kommer an på om der er noget jeg skal se. Det er sjældent jeg bare zapper rundt.

Superbad

Nej, jeg har ikke taget mig sammen endnu. Får det forhåbentlig gjort inden længe.

Samme ^

Nej, ikke længere.

Vasker du selv dit tøj?

Ja, for det meste.

I skole og ind til byen og købe noget tøj, om aftenen meget gerne starte på en samfundsfagsaflevering.

Ikke én bestemt, men glæder mig til at se hele min klasse i morgen :)

Dansk, samfundsfag og psykologi.

Matematik, fysik, biologi og old. Wow jeg hader det Harry Potter-fag

Min bagerste væg

Hjemme, tror jeg.

Hvordan fejrer I påsken?

Hos min mormor og morfar.

Agnostiker.

Frugt.

Kvart i 7.

Ikke noget jeg beskæftiger mig med tit

18

Dobbelt

Jalousi

Dårligt vejr

Dårlige karakterer ;D

Hvor køber du undertøj?

H&M for det meste

Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så

brækket?

Nej, faktisk ikke.

Nah, ikke helt vildt.

En Border Collie eller en Irsk Setter som vi tidligere havde :)

Din favorit natur duft?

Græs

oluja

0
0
Svar på denne tråd

potjerwåoew
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 13:47

Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min dejlige bror! Fordi han er som han er, og klarer sig så godt som soldat

Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Har jeg ikke lyst til ;)

Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=7Mt7Nfq1CJc

Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Det ved jeg faktisk ikke lige. Er sammen med nogen jeg holder af, det bliver jeg ihvertfald i rigtig godt humør af, og det er da forkælelse?

Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Hm. Gerne en MASSE penge, en fed lejlighed, et fedt sted i verdenen. Og jaeh..

Hvor mange dyner har du? 2 Stk

Er du single eller har du kæreste på? Jeg er single :)

Den bedste julesang er hvilken..? Last Christmas blir aldrig dårlig!

Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Ikke særlig meget faktisk. Ser Robinson hver uge, og ellers er der ikke noget jeg SKAL se.

Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Øhhm, er ikke så god til det med film..

Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, og det ved jeg faktisk ikke? - Skal man ikke være over 18?

Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Samme svar..

Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Jeps - Woman!

Vasker du selv dit tøj? Nej det gør jeg ikke.

Hvad skal du lave i morgen? Skal i skole, NOO!

Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Bruger mest Lacoste - Inspiration

Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Yaw tror jeg ._.

Hvad er du bedst til i skolen? Det ved jeg ikke.

Hvad er du så dårligst til i skolen? Er blevet mega dårlig til dansk, efter jeg er kommet på gym!

Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Mine møbler.

Hvor skal du holde jul i år? Hjemme hos mutti..

Hvordan fejrer I påsken? Det fejrer vi ikke.

Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Har ikke rigtig nogen.

Hvad spiser du typisk til morgenmad? Brød eller mysli.

Ja, og hvornår står du typisk op? I hverdagene 6.15

Sudoku og kryds & tværs er.....? SÅ kedeligt.

Måske vi også lige skulle have din alder...? 17år

Har du enkelt- eller dobbeltseng? Dobbeltseng :D

Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Mit ekstremt store savn til mine venner, som jeg ikke kan gøre så meget ved. LEKTIER fordi jeg er så f*cking dårlig til at få dem lavet ordentligt. Sidste ting ved jeg ikke lige.

Hvor køber du undertøj? H&M og La Senza

Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? En tå ._.

Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Haha ja, bigtime.

Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Ville gerne have en Mops igen <3

Din favorit natur duft? Blomster

If you're a bird, I'm a bird.

0
0
Svar på denne tråd

mangorengrejgep
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 14:00

Mathilde Mejlhede, hun har kæmpet sig videre med sorgen af hendes afdøde lillebror som døde som 7 årig af kræft.

-hmmmmmm...

www.youtube.com/watch?v=oEGmGNRl4fs

Tager ud og shopper med nogle veninder jeg ikke har set i lang tid, eller holder en hyggelig tøse aften.

Prof. fotograf men lille stutteri i fritiden, 3 dejlige børn og min eneste ene.

Hvor mange dyner har du?

2

Single

Ingen! Jeg hader julesange!

Min fjernsyn køre næsten altid, men jeg ser det aldrig.

Gammel dansk film.

Grundet jeg kun er 14 og har ikke besluttet om jeg vil.

Grundet jeg kun er 14 og har ikke besluttet om jeg vil.

Nej.

Vasker du selv dit tøj?

Nej, det kan jeg ikke finde ud af!

Skole+ponyen.

Meget forskelligt. Men bla denne:

Krede.

Idræt.

Tysk.

Min røde hårspray.

Hos min far.

Hvordan fejrer I påsken?

På ingen måde.

Har ikke rigtig nogle.

Ingenting.

Halv 7 til hverdag.

Rimelig træls.

14

3 kvart.

Åndsvag skoledag.

Sure mennesker

Når jeg ikke har ret :P

Hvor køber du undertøj?

Meget forskelligt.

Nej.

JAAA!

En chichiua.

Din favorit natur duft?
Nyslået græs om sommeren - eller når det lige har regnet

Arrrrrrg?!

Line Pedersen.

Vognmandsgårdens Bambi

Hjemmeside - Sponsore

www.lp-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

sdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 16:42
    - min mor, fordi hun er så stærk, også selvom hun er igennem det værste møg!
    - jeg sover med lys tændt, når jeg sover alene. min pose i skraldespaden er lige pt. en netto pose. jeg har ondt i min ene balle, fordi jeg stod for meget på hænder igår.
    - www.youtube.com/watch?v=99C6pYAw07g
    Medina - Perfektion.
    - jeg forkæler ikke rigtig mig selv?
    - have mit eget sted med problemheste, sammen med en mand jeg elsker + børn, aldrig skulle bekymrer mig om vi mangler penge. altid have det godt.
    - en :)
    - single, men jeg håber snart at jeg kan sige noget andet :)
    - alle julesange er jo gode. det handler jo om JUL?! ;D med last christmas er altid en god en.
    - hver dag, mest om aftenen.
    - pas..
    - jeg ville gerne, men jeg har den vildeste nåleskræk.
    - det har jeg ikke taget stilling til endnu.
    - nej.
    - nej.
    - aner det ikke.

- hihihihiihihi ;D
    - biologi, fysik og kemi.
    - matematik.
    - en mappe.
    - jeg håber det bliver hjemme hos min mor :)
    - vi gør intet rigtig, udover der altid er familie tamtam.
    - lidt kristen er jeg vel.
    - jeg spiser ikke morgenmad.
    - når jeg skal i skole, så er det kl. 6
    - nedern.
    - meget snart 17 :)
    - dobbelt!
    - hvis folk jeg bekymre mig for ikke svare i længere tid, generelt hvis folk jeg holder ikke har det godt.
    - h&m
    - nej.
    - hæhæ, ja :b
    - Samojede og norsk skovkat.
    - frisk koldt luft, mmmmh..

- Camilla Douglas

0
0
Svar på denne tråd

hfdhfdhdfhdffh
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 16:57
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Jeg er stolt af mig selv, fordi jeg er, den jeg er.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Jeg har gået til bowling. Jeg friserer kun mit hår, inden jeg går i bad. Jeg er begyndt at træne, et par gange om ugen.
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=0ltrhMdsRoU
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Lukker døren, er bare mig alene. Hører musik, og slapper af big time.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Jeg skal have rejst og boet verden tynd med mit livs kærlighed. Slå mig ned, have en karriere jeg elsker, en familie jeg elsker. En mand som er tro og respektfuld. Børn i bunkevis. Jeg skal have fundet lykken. Desuden udgivet et par cd'er, et par mixtapes som dj, lære at danse breakdance, duttywine og afrikansk. Have malet en masse malerier, lavet en masse beats. Have en kæmpe reol fyldt med bøger jeg har læst. Ååååh alle de ting.
  6. Hvor mange dyner har du? 2 stk.
  7. Er du single eller har du kæreste på? Jeg er i forstanden single. Men har en mand, der venter på mig ovre i Brooklyn.
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Vær velkommen i Herrens år.
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Tv'et kører når jeg sidder ved computeren. Men det er på mute, og jeg kigger jo på computerskærmen. Så det er faktisk ved at være sjældent, at jeg sætter mig ned, og faktisk SER tv.
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Alle SAW filmene :P
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Har ikke taget stilling endnu.
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Har ikke taget stilling endnu.
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nope.
  14. Vasker du selv dit tøj? Det sker. Er så heldig at mutti bor i nærheden. Det er jo lidt billigere end vaskeri.
  15. Hvad skal du lave i morgen? Skal på arbejde 8-17 og derefter skal jeg træne. Så hjem at slappe af.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. JLO Glow After Dark er god til hverdag
  17. Og så er jeg SÅÅÅÅÅ glad for Emporio Diamonds
  18. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Kunne godt ligge i Ja's arme lige nu.
  19. Hvad er du bedst til i skolen? Ehm engelsk.
  20. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik.
  21. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min pakke med Skittles, hehe.
  22. Hvor skal du holde jul i år? Hjemme hos mor og far, sammen med søster og mormor. Så kommer der også en fra Kina, som skal være med til at holde dansk jul. Så hun holder med os :)
  23. Hvordan fejrer I påsken? Fejrer ikke.
  24. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Ras Tafari.
  25. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Luft.
  26. Ja, og hvornår står du typisk op? Står op lidt over syv.
  27. Sudoku og kryds & tværs er.....? Ting man laver, når man keder sig alvoooorligt.
  28. Måske vi også lige skulle have din alder...? 20
  29. Har du enkelt- eller dobbeltseng? En dejlig stor dobbeltseng.
  30. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Redigerede mennesker. Verden generelt. At vi er slaver af systemet!
  31. Hvor køber du undertøj? H&M, det er dejlig billigt.
  32. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Er så heldig, at jeg kun har haft flækket halebenet en gang.
  33. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Nej. Så vælger jeg en ren side at tegne på, da jeg SKAL have orden og rent på mine notatpapirer.
  34. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? En hund - Bull Terrier. En kat, any kind. Jeg er et katte-menneske.
  35. Din favorit natur duft? Lige efter det har regnet, og man kan dufte den friske duft, der kommer op fra jorden.

Naphtali Dan - FlavaBC

Real bad gyal live ah Brooklyn!

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

Svarsvar
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 16:59
    Jeg er stolt af min veninde, som er opvokset i Schweiz, og som nu er på den naturvidenskabelige linje på gymnasiet, selvom hun har svært ved fagene og kun har boet i Danmark i ca.2 år

Jeg sover bedst, når der er rigtig koldt på mit værelse (omkring 11-12 grader), jeg er hysterisk bange for højder og edderkopper og jeg har et eller andet maveproblem, der gør, at jeg har mere eller mindre kronisk ondt i maven.

Den er svær... Tror det er Someday we'll know:
    www.youtube.com/watch?v=jujqj8LNchQ

Jeg har nogle dage med hjemme-spa, hvor kroppen skrubbes, sæbes og smøres og håret vaskes og får hårkur, ordner negle og fødder osv osv....

Nogle vil nok mene det er nogle kedelige drømme, men jeg vil have mand, børn og hus - gerne lidt ude på landet, da jeg meget, meget gerne vil have et får! Derudover kunne jeg godt tænke mig at komme til Island og Malaysia.

1, verdens bedste (:

Single

Julesalmerne. Kan ikke vælge

Må indrømme, at jeg er lidt tv-narkoman, ser tv hver dag, men sjældent i flere timer af gangen.

Det kommer an på humøret. Tudehumør: Moulin Rougem The Notebook eller A Walk To Remember. Ellers: Music and Lyrics, While You Where Sleeping og Dirty Dancing.

Nej, jeg er ikke gammel nok.

Nej, fordi jeg ikke ved så meget om det, og ikke har overvejet det så meget.

Nope

Nej, det gør dejlige mutter for mig :)

I skole og til ridning.

Touch of Pink fra Lacoste.
    De dele af familien som ikke bor i byen. dvs mere end en person.

Dansk

Matematik, hvis det er bogligt, ellers idræt.

Mit røde tørklæde.

Herhjemme som jeg plejer.

Pynter lidt op, og ser de dele af familien vi ikke er så meget sammen med.

Luthersk-evangelsk.

Havregryn med eller uden müsli eller cornflakes.

6:40

Fantastisk ;-)

16 hele år

Enkelt hvor man godt kan sove to.

Forkert grammatik, snevejr og når computeren sidder fast.

Hvor det er billigst, og hvor jeg kan finde noget.

Nej, men forstuvet højre fod.

Jah, det må jeg jo nok indrømme

En eller anden kat. Bare den ikke er hårløs.

Duften af rent sengetøj. Hvis det ikke er natur nok, så duften af græs der lige er blevet slået, duften af roser, eller den duft der er, når det lige har regnet.

Voodan

I love you, I swear that's true

I can not live whitout you

Nu næsten voksne og følsomme xD

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 18:45
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min mor! Fordi hun er meget svagtseende, men alligevel kan klare stort set alt det, hun kunne inden hun slog hovedet - og fordi hun og min far altid er der for mig, uanset hvad det drejer sig om
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Æhm... Jeg er enebarn, jeg var lige ved at købe hest i weekenden og så kan jeg ikke udstå Sofie Gråbøl i "Forbrydelsen"
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=C1IsgP7vguM
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Det må være noget med et langt bad, noget lækker creme bagefter og så i seng med te og en god film
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Det er jeg faktisk endnu ikke sikker på. Det er nok noget forskning i fodring/sygdomme af/hos køer eller heste.
  6. Hvor mange dyner har du? To, plus dem, jeg ikke sover med :P
  7. Er du single eller har du kæreste på? Den var værre... Officielt må det være single.
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Kimer I klokker
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Til hverdag ser jeg overhovedet ikke tv, men i weekenden bliver det til et par timer dagligt.
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Just like Heaven
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Ja
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Ja
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nej
  14. Vasker du selv dit tøj? Ja
  15. Hvad skal du lave i morgen? Have teknik praktik indtil middag og så biologi/kvæg efter middag. Være sammen med klassen om aftenen, muligvis ud og ride.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Davidoff Game
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Julie, hvilket er ALT for længe siden, eller Rasmus, som jeg ser igen om et par timer.
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Hmm... Af de fag vi har lige pt må det være biologi eller kvæg.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Helt klart teknik og planter!
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Sidder i stuen lige nu, og det er en blomst.
  21. Hvor skal du holde jul i år? Det ved jeg ikke endnu, enten hos min mormor eller hjemme.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Med påskefrokost hos mormor påskelørdag.
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Jeg er Luthersk-Protestantisk, det man normalt kalder "kristen".
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Cheasy vanilje youghurt med havregryn, en kop te og et æble
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? 7.15, fredag 7.30.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Noget helt og aldeles fantastisk tidsfordriv ;D
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 19 - 20 til jul.
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Hjemme har jeg en dobbelt, på skolen en enkelt.
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Lige i øjeblikket er det, at jeg hænger mig for meget i detaljer, at jeg ikke kan finde en praktikplads og at kærlighed er så kompliceret.
  30. Hvor køber du undertøj? Fleur, Triumph, a veces H&M
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Højre lilletå et par gange, højre storetå en enkelt gang, brud på lænden + et par ribben.
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Nej! Ordnung muss sein!
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Cocker Spaniel og en alm. kat
  34. Din favorit natur duft? Duften af efterår eller nyklippet græs

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

Elevplads søges inden for landbrug, helst med kvæg.

Start 01.01.10.

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 19:29
    Mine forældre, de har begge overvundet kræft og trods mange ar på sjælene er de helt i gennem fantastiske mennesker jeg virkelig ser op til.
    Jeg har redet internationalt, Min bedste veninde døde i 06, Jeg er blevet anholdt 2 gange.
    www.youtube.com/watch?v=bfqEisOIMJc

Kan ikke mindes hvornår jeg sidst har haft tid til det..
    Men gerne i skodsborg spa ;)

Jeg skal have udlevet mine dybeste drømme og ønsker.
    Og så vil jeg egentlig bare være lykkelig.

1. men det er en dobbeltdyne.

Har min søde kæreste på 2. år..

Last christmas

Falder altid i søvn til tv om aftenen, så det må blive hver dag.

OP !! den er så god ! så den igår. og græd ;D..

Ja.

Nej. Skal lige gennemtænke det først.. Er ret splittet.

Cosmopolitan

Ja

Arbejde, skole, hest, undervise, undervise og undervise.

Calvin Klein . 4U
    Hvis det var som en flue på væggen; min gamle ridelærer.

Psykologi

Matematik og Kemi

Et hjerte jeg fik af min kæreste sidst vi var på bakken :)

Hos min farmor.

Påskefrokost er det eneste vi 'fejrer' med.

Kristen

intet

6.30

svært

27. Har du enkelt- eller dobbeltseng?
    dobbelt - kingsize

28. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
    Folk der vil debattere, men ikke kan argumentere.
    Folk der insisterer på at have ret.
    Mit temperement.

29. Hvor køber du undertøj?
    Alt andet end HM.. kan ikke passe nogle af deres BHer, mine bryster flyver af helvedes til.
  30. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?
    H. håndled - 6 gange (5 bokse skader + et skibsuheld)
    V. håndled - 3 gange (bokse skader)
    H. fod
    V. Ben
    H. arm
    + alle mine fingre.. ca ;D
  31. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?
    ja.. men med grimme tegninger, og af kedsomhed.

32. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?
    En gang schæffer, altid schæffer.

33. Din favorit natur duft?
    REGN!
  34. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!
    godnat numse.

N A N O U

- stadig ikke færdigmalet.

DRESSUR UNDERVISER SØGES

(kokkedal/hørsholm)

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 19:44
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Jeg er stolt af min søster. Hun kæmper altid, for det hun vil. Hun er utroligt målbevist, og hun giver aldrig op, før hun har nået sit mål. Jeg ville gerne have lidt mere af den evne!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart 1) Jeg har svært ved at turde indvoldvere mig i et forhold. 2) Jeg har været indlagt i Østrig af en meget alvorlig grund. 3) Jeg elsker isterninger :)
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Jeg forkæler mit udseende sammen med en veninde. Bruger hårkur, ansigtsmaske og drikker urtethe, hygge!
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Som 26-årig er jeg færdiguddannet som diætist med speciale i diabetes. Jeg er gravid med mit første barn. Min kæreste og jeg (som har været sammen siden gymnasiet) har netop købt os vores ønskebolig på en fredelig villavej. Min kæreste tjener godt på sit arbejde, så vi har råd til alt det, vi vil. Som 28-årig er jeg gravid med vores andet barn. Vi lever lykkeligt sammen til vores dages ende.
  6. Hvor mange dyner har du? 1.
  7. Er du single eller har du kæreste på? Semi-single.
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Pas.
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Det gør jeg vel hver dag (:
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Uh, nu ser jeg sjældent film, så kan ikke anbefale nogen..
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej. Jeg må ikke, da jeg er "bløder" - altså det vil sige, at diagnosen ikke er stillet, men slår jeg hul et sted, bløder det i rigtig lang tid, og altså mister jeg blod. Derudover har jeg færre liter blod i kroppen end "normale" mennesker.
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej. Tanken skræmmer mig. Jeg vil gerne, men jeg er "bange".
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nej.
  14. Vasker du selv dit tøj? Ja, af og til.
  15. Hvad skal du lave i morgen? Jeg skal i skole. Har fire blokke.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Intense by Zara
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Manon, min bedste veninde. Eller Jakob. Eller Malthe.
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Engelsk.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik.
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min søsters badekåbe (og hende selv i den)
  21. Hvor skal du holde jul i år? Hjemme.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Den fejrer vi ikke.
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Kristen, men ikke overdrevent meget.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Rugbrød.
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? Kvart over 6.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Frustrerende!
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 17 år :)
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Enkelt - men snart dobbelt.
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. 1) Sure kunder! 2) Egoistiske personer.. Øv. 3) "Venner", som tror de har patent på deres venner, så de bliver sure, hvis man snakker med dem. Altså snakker med "vennens" venner.
  30. Hvor køber du undertøj? Forskelligt. Men ofte Change.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Ja - Mit kraveben og min lilletå (på de mærkeligste måder!) Jeg brækkede mit kraveben ved at slå en kolbøtte.. Hov. Og da jeg brækkede min lilletå, sad jeg fast i et gulvtæppe :)
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Jae..
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? En almindelig huskat?
  34. Din favorit natur duft? Regn! Eller rent sengetøj.

Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 20:48
    Min stærke stærke bedstemor, der er meget meget syg af kræft. Hun er blevet indlagt i forgårs, og kommer ikke hjem igen - alligevel siger hun, at hun ikke er færdig på jorden og ikke vil dø. Og lægerne siger, at det er helt utroligt, at der er liv i hende igen, når man ser på hendes krops tilstand.
    Min far lever desværre ikke mere. Jeg ELSKER Nik&Jay. Jeg skriver tøjplan hver søndag aften for resten af ugen, ellers når jeg aldrig i skole til tiden pga. tøjkriser.
    www.youtube.com/ watch?v=RAjcVuc46Vw&fe...4&index=25
    Robyn - Be Mine. Lige som Numse. Meget mærkeligt, når man tænker på, at den ikke lige frem er ny!
    Spiser toast og ser fjernsyn sammen med min bedste veninde. Eller bare tur i byen. Ikke så meget helse der.
    Jeg vil bare gerne være lykkelig.
    2, bruger kun en.
    Officielt single
    Wham - Last Christmas - for altid
    SER kun nogle gange om ugen, men falder i søvn til det hver eftermiddag :P
    Into The Wild
    Nej, men vil meget gerne
    Ja
    Nej
    Nej, vi bor kun to herhjemme, så vil deles om det.
    I skole og ride.

Andreas :I
    Dansk ultimativt.
    Øh, pas, fysik, men det afsluttede jeg sidste år.. Historie må det så være.
    'RØD' mit kæmpestore billede i A2 format jeg selv har malet. Det er bare rødt og så står der 'rød' med lilla skrift.
    I Randers hos min onkel, tante, 2 kusiner og 1 fætter.
    Den fejrer vi ikke rigtig
    Troende protestantisk kristen.
    ingenting desværre, kan ikke spise noget de første to timer jeg er vågen, ligegyldigt hvor sulten jeg er.
    Klokken lidt i syv-syv
    Fantastisk i et sommerhus når det regner
    18 :)
    Forholdsvist bred enkeltseng
    Min bedstemors snarlige død. At Andreas er så.. suk...
    Og at jeg gør så mange dumme dumme ting for tiden
    Meget forskelligt, bare ikke H&M
    Nej, har kun brækket mig.. ;)
    JEPS
    En labrador
    Sommerregn og nyklippet græs

Signe

- det handler om at vinde, ikke kun at være med

"Forever trust in who you are - no nothing else matters"

Se min hjemmeside, unikke pandebånd tilsalg:

Lady G Design

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhmmm
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:04
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min lillebror, fordi han i en alder af tretten har beslutte at bo hos sin far istedet så han kunne få en bedre hverdag og nu er blevet meget gladere.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Jeg har faktisk rigtig dårlig selvtillid pånær når jeg er blandt andre mennesker, så stråler jeg. Jeg kører ulovligt på min scooter, shhhh:-D Er lidt af en badgirl, men hvad forældrene ikke ved har de ikke ondt af.
  3. Link til din nuværende favorit sang. Har ingen bestemt favorit
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Shopper, tager sol og tager ud med tøserne
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Blive ejendomsmægler i de lidt finere byer, evt. i spanien engang om mange år.
  6. Hvor mange dyner har du? 2 om vinteren ellers 1
  7. Er du single eller har du kæreste på? Single
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Last Christmas
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Hver dag, om aftenen
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Love actually
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, er ikke noget jeg har tænkt over endnu
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, har ikke taget stilling til dette endnu
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? nej
  14. Vasker du selv dit tøj? Både og, vasker alt herhjemme til tider
  15. Hvad skal du lave i morgen? I skole og på arbejde
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Burberry - The beat
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. mmh?
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Matematik og VØ
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Engelsk
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min dyne
  21. Hvor skal du holde jul i år? Hos min farmor og farfar
  22. Hvordan fejrer I påsken? Med påskeæg, ellers intet
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Boller
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? mellem 6-10 normalt
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? @!#$
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 17
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Enkelt, sparer op til dobbelt
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Fulde mennesker, arrogante fyrer og dsb
  30. Hvor køber du undertøj? I H&M for det meste
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Næ
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Hvis timerne er virkelig kedelige
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Hund, amstaff eller en amerikans bulldog, ja puha jeg er slem
  34. Din favorit natur duft? ??

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:06
    - Kan faktisk ikke komme på nogen ligenu.
    - 1. jeg har 2 hunde, 2. jeg har smagt ALLE ben&jerrys' is, 3. jeeeg.. ja, hvad? var til STR regionsstævne i september. der er meget JHN ikke ved om mig. :P

- Er for doven til at linke. Men:
    Britney spears - Sweet dreams.
    Nik&jay ft. Julie - Den hele sandhed.
    Rasmus Seebach - Glad igen.

- Det er forskelligt, enten noget hyggeligt eller hvad man siger, fx. tage et langt bad osv. Andre gange bare købe noget :P

- Vil gerne have en uddannelse som journalist, så vil jeg gerne enten: flytte til København og bo midt inde i byen med min familie. Ellers blive her i Jylland omkring hvor jeg bor nu, og have en flot gård med heste, ridehal osv og tilbyde opstaldning, men kun hvis mine børn måske har hobbyen. Men vigtigst af alt, bare jeg er lykkelig er jeg glad :)

- 1.

- Single og tilfreds..

- Last christmas og nogle af de gode gamle fra julekalendere ;p

- Mandag-torsdag ser jeg 2900 happiness hver aften hvis jeg når hjem fra ponyen til det. Og i weekenden ser jeg faktisk ikke tv.

- Ser stortset aldrig film.

- Nej, er ikke gammel nok.

- Samme^

- Nej, har haft på ridehesten junior men ikke mere ;)

- NEJ! det ville aldrig gå godt xD.
    - Jeg skal I SKOLE?!?! og det er ikke frivilligt, men ja ferien er jo slut. Efter skole skal jeg bare ride og være ude i stalden med en veninde.

- Britney spears, fantasy. Stadig for doven til billeder :D

- Anée :-*

- Dansk og engelsk.

- Matematik og idræt = HADEFAG!

- Mit mini coca cola køleskab.

- Enten hos os eller min moster, som altid :)

- Kun sådan at min mor laver noget dekoration udenfor huset.

- Ved det faktisk ikke. Men jeg skal konfirmeres og går også i kirke + til præst (fordi vi skal i kirke de 10 gange). Tror ikke som sådan på gud, men tror på Jesus har levet. Kan da godt finde på at bede også hvis der er noget at be for. ;D

- Yoggi pære/banan eller cornflakes

- Står for det meste op 6.45, PUHA! Og tit bliver jeg lidt i sengen til klokken bliver 6:55 og så er det altså også bare OP! :)

- Keeedeligt, for jeg kan ikke finde ud af det. Kun hvis jeg koncentere mig og det gider jeg ikke til :p

- 13 år og 14 til april.. :D

- Jeg har en trekvartseng..

- ?

- Der hvor jeg finder noget jeg gerne vil have d;

- Nej aldrig og vil sygt gerne prøve det :D

- JA! Når et nyt år går igang lover jeg ellers mig selv at nu skal mine hæfter forblive flotte, men hvordan er de sidst på året? overtegnede!

- Hund, cocker spaniel og det har jeg. Kat, bare en alm. sød kat og det har jeg også ;D

- Som mia, nyvasket sengetøj

EmmaB.

Gorgeus Geogima & Mister Jingles?

~fordi det virker!

AneeRahbeek *-:

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:09
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min bedste veninde, fordi hun altid tager alt med panden oprejst!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart At jeg meget nemt får følelser for folk, jeg bestiller altid nummer 8 pizza og at jeg P.T for første gang i mit liv ingen penge har jeg kan bruge af.
  3. Link til din nuværende favorit sang. Faktisk ingen lige nu, enten er de for gamle, eller for smagløse :D
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Laver varm kakao.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Jeg er kendt skuespillerinde, i DK, og det er i film. Ved siden af har jeg min egen springstald.
  6. Hvor mange dyner har du? 2 normale og 2 sommer - ja jeg sommer med alle 4 :D
  7. Er du single eller har du kæreste på? Single.
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Last Christmas og alle pyrussange :D
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Sjældent.
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Noget dansk comedy eller "A Cinderella Story" du komemr altid i godt humor over den :)
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, er 15.
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? ^^
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Jep, Vi Unge, og så læser jeg diverse heste blade der kommer hver måneden på rideskolen som: Hest&Rytter, Ridehesten Junior osv.
  14. Vasker du selv dit tøj? Ha ha, nej da.
  15. Hvad skal du lave i morgen? Jeg skal i skole, og lave tons vis af lektier.
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Signe Munk - min nabo, og mit alt som er på efterskole.
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Samfundsfag og matematik.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Tysk.
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Mine hyggestrømper :D
  21. Hvor skal du holde jul i år? Enten hjemme, hos bedstemor og bedstefar eller hos brormand og svigerinde.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Med pynt og engang imellem at finde og male æg, med alle os børnebørn.
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Atheist.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Coco pops, youghurt, eller ristet franskbrød.
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? Hverdag - 07:00, weekend - alt mellem 07:00 og 13:00.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Tidsfordriv.
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 15 :)
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Enkelt elevationsseng. :)
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. At tabe (er konkurrencemenneske til neglene), for mange genudsendelser og folk der tror alt skal pakkes ind i vat, istedet for at sige deres mening.
  30. Hvor køber du undertøj? H&M, og undertøjsbutikker, derud over har jeg utallige Björn Borg jeg ikke bruger og utallige Björkvin hotpants.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Tusindvis af negle.
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Yup!
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Ingen - ville være synd for den, da jeg ingen tid har :)
  34. Din favorit natur duft? Friske blade.
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! NEJ :D

- Salli

-

en gang springrytter - altid springrytter.

0
0
Svar på denne tråd

<hehhh
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:09

Min far. Fordi han er verdens bedste menneske :]

Brett dennen

bliver i min seng

puhh. Jeg ved det ikke, jeg er vel gift med den forkerte Aleksander. =)

Hvor mange dyner har du?
2

Jeg er sammen med Alexander på 2. år eller sådan :)

Raveonettes Christmas Song

ligger som regelt lige og ser et kvarter eller sådan inden jeg skal sove. Eller hvis jeg er alene inde ved min kæreste, så ser jeg også tit tv

Star Wars selvfølgelig

yes

yes

niks

Vasker du selv dit tøj?
haha nej, det gør min far sgu for mig lige pt

sove længe. Måske et smut til århus.. og så på arbejde =)

lige nu er det Pretty og en af Escadas

hmm.. Lige nu passer det mig meget godt at være alene, men ellers Sander

mit bedste fag var matematik

jeg var pænt elendig til religion haha.

min lampeskærm på mit natbord

ved min moster og onkel sikkert :)

Hvordan fejrer I påsken?
det gør vi ikke rigtigt særlig meget i.

Penge

ikke så meget. En kiks eller sådan

ved 10-tiden

noget jeg seriøst elsker! Men gør for lidt

19

halvanden

folk der ikke er reelle

at føle mig lidt ensom

når mine venner får kærester. :|

Hvor køber du undertøj?

mest h&m

Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så
brækket?
min arm og min næse

ikke udpræget

en chowchow eller en silke terrier :) eller bare håbe på at vores nuværende bella bliver 100

Din favorit natur duft?
mand =)

it's just love

give it away

0
0
Svar på denne tråd

6 twhn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:23
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor.Mig selv xD Fordi jeg har overskrevet en masse personlige grænser på det sidste :b
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Jeg skal tage rytterlicens i morgen. Jeg starter først skole på tirsdag. Jeg er bange for at involvere mig i et forhold.
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=jwCk9wS2TFg Også Bella's lullaby by Robert Pattionon :D Jeg kan bare ikke lige finde noget link til den på youtube ):
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Sover længe! Fod bad, ansigts maske, og slapper af en hel dag.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Jeg vil gerne have en mega fed karriare, jeg bor i et fedt hus, med en fed bil i Spainen, og alle mine venner og min famile lever og har det godt.
  6. Hvor mange dyner har du? Uff, 4? :D Hvis ikke det er 5? :b
  8. Den bedste julesang er hvilken..? It's cold outside.
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Det er næsten kun i weekenden, jeg har kun tid til det 1 time ca. til hverdag.
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. TWILIGHT! :D Dirty Dancing, A walk to remember
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, men jeg ville gerne. Jeg er bare rigtig, rigtig bange for nåle ):
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, jeg er ikke gammel nok, men jeg bliver det! :D
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nope ):
  14. Vasker du selv dit tøj? Ja
  15. Hvad skal du lave i morgen? SOVE! Lave lektier, og tage rytterlicens :D
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Gucci II Eau de Parfume
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Min vinde fra Spanien, Karoline.
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Engelsk, Spansk, Dansk.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik, Tysk
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min arbejds skjorte x/
  21. Hvor skal du holde jul i år? Hos min muttie, i Næstved :D
  22. Hvordan fejrer I påsken? Vi fejrer det ikke rigtigt,
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Jeg har ikke rigtig nogen. Jeg tror ikke på der sidder en "gud" og bestemmer alt.. (:
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Scrambled eggs! :D & en bolle
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? 06.15 /:
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Tidsfordriv når jeg keder mig rigtig meget!
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 16 :D
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Double
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Folk der har rigtig ondt af sig selv over små ting! Andres problemer, så bliver jeg rigtig bekymret og kan får det selv dårligt.
  30. Hvor køber du undertøj? Det er meget forskelligt H&M, Change, Chanel, CK.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Albue & håndled
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Ja når det bliver for kedeligt.
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? En rottweiler :D
  34. Din favorit natur duft? Jasmin - blomst og lugten af sne :D Også om aftenen lugter Danmark på en rigtig bestemt måde den elsker jeg også, for den lugt har jeg altid forbundt Danmark med :D
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! Sov godt numse :)

Pernille Lind
&
Mrs.Coco
Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008
0
0
Svar på denne tråd

Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:49

- Min kæreste, Simon. Han har gjort et virkelig stort indtryk på over 250 mennesker, alle havde respekt for ham og elskede ham. Har aldrig hørt noget dårligt om ham. Han var altid glad og kunne altid få en til at smile

- Jeg går altid med Støt Brysterne armbånd - ALTID. Og har altid Simons halskæde på. Og øøh. tjah :D

www.youtube.com/watch?v=4PvEjgKjJww

- Tænder stearinlys overalt på værelset, lægger ansigtsmaske, plukker øjenbryn og bare gør mig rigtig lækker.

- ret uoverskueligt at tænke på lige nu. Såh.

Hvor mange dyner har du?

- En

- En himmelsk kæreste ;)

- Last Christmas

- Stortset hver dag - om aftenen når jeg skal sove.

- Alle komediefilm :D

- Jeg er ikke gammel nok :)

- Nej, men jeg skal helt klart være det, når jeg ikke er her mere.

- Nej

Vasker du selv dit tøj?

- Nej

- Til psykolog, i skolen, til lægen og hente recept og have undervisning :)

- Versace Bright Crystal

- Min kæreste :/ Desværre ikke muligt. Hvil i fred <3

- Fysik faktisk : O!

- Matematik

- Mine røde rosetter.

- Hos min moster

Hvordan fejrer I påsken?

- Tager en gul trøje på, spiser et æg til morgenmad :D

- Ateist

- Havregryn eller sund müsli

- Hverdage kl. 7.30 og weekenden 9-10 stykker

- Lette

- 15 år

- Halvanden mands seng ;)

- At min mor ikke lytter til hvad jeg siger til hende.

- At min kæreste ikke er blandt os mere

- Pas

Hvor køber du undertøj?

- H&M HAHAAHHA :D Det er seriøst det eneste der kan sidde ordentligt på mig :s

- Næsen og kravebenet :)

- Yes baby

- En hund, dværgpinscher :)

Din favorit natur duft?

- Blomster :D

Skal Numse gå i seng?

- Sweet dreams ;)

Sascha & Prinsesse Nathalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

R.I.P Simon C., min højt elskede kæreste
I medgang og modgang til døden skilte os ad <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 21:57

1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. - Helt klart min far. Han gør alt det han kan, for at familien har det godt, også selvom det kræver han at arbejder 24/7 eller lignende. Generelt er han en person, jeg ser rigtig meget op til.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart - Nu er jeg ikke så meget på hn - så det er nok alt Jeg skal føle mig bekræftiget. Gider ikke lave spansk stil og har ondt i maven.
  3. Link til din nuværende favorit sang. - Lige nu så kører Blink 182 - Adams Song i mit hoved www.youtube.com/ watch?v=xmLa_W_afH4&feature=fvst
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Slapper af, ansigtsmaske og giver mig selv lov til at ligge hele dagen i sengen og se fjernsyn. Aaaahh!
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. - Først og fremmest skal jeg ud og rejse hele verdenen rundt, godt og grundigt. Og så derefter leve som forfatter, uden noget andet job.
  6. Hvor mange dyner har du? 2 :D
  7. Er du single eller har du kæreste på? Single - og jeg nyder det!
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Det Jul Det Cool eller hvad den hedder
  9. Hvor meget tv ser du? Hos min mor lidt hver dag. Hos min far - meget sjældent!!
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Ehm.. Jeg ser ikke ret meget film for mig selv, men jeg ville helt klart se noget sjovt - lidt i stil med Ace Ventura eller Dum & Dummere!
  11. Er du bloddonor? Nej.. Ville gerne, men er skrækslagen for nåle. Tror simpelthen jeg ville slå den stakkels sygeplejerske!
  12. Er du organdonor? Ja
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Næh - min familie abbonnerer på diverse hunde og hesteblade, så det er dækket ind
  14. Vasker du selv dit tøj? Nej, det har de opgivet
  15. Hvad skal du lave i morgen? I skole, på arbejde og lave spansk stil
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Den grønne DKNY. Kan ikke så godt lugte forskel på parfumer, men lige den kan jeg lide. Så går altid med dend.
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Min veninde Sofie
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Biologi og dansk
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? .. Matematik
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min spansk ordbog
  21. Hvor skal du holde jul i år? Hos min far, så det bliver på gården - super hyggeligt!
  22. Hvordan fejrer I påsken? Vi fråder påskeæg
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Den er ikke fastslået endnu, men det er lidt New Age agtigt.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Ting jeg ikke burde
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? 5.50
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Mega nederen! Kan slet ikke klare det
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 17 somre
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Enkelt desværre. Hos min mor er der ikke plads til dobbelt, og hos min far skulle jeg have dobbelt, men så skete der et eller andet, så jeg ikke fik den alligevel -.-
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. At jeg ikke kan få mig taget sammen til at lave afleveringer i god tid. At jeg måske skal aflevere min hest om en måned. At jeg er så dårlig til matematik og at jeg har det på A niveua.
  30. Hvor køber du undertøj? Det er forskelligt!
  31. Har du nogensinde brækket noget? Nope, kun en slem, slem forstuvning hvor der kom gips på. (jeg kom i klemme da to hunde var oppe at slås..)
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Jeg overtegner ikke, men der er krimskrams over det hele og citater.
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Uuh, den er svær! Ehm, ehm, ehm.. Lige nu en berner senner. En stor flot hund!
  34. Din favorit natur duft? Jeg har en dårlig lugtesans, så den er lidt svær.. Nok den duft, når man kommer ud tidligt om morgenen, solen er ved at stå op, og der ligger rim eller sne over det hele.. Så dufter der så vidunderligt!
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! Godnat Numse

Regitze

The old cannot kill the young forever

0
0
Svar på denne tråd

fhdskjhgfedgwfijkw
Forfatter: 
Dato:  18-10-2009 22:33

Haha, tak for nat-hilsnerne, hvor er I skønne

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 10:31
    Mine to småsøskende, jeg er glad for at være storesøster til de to mest bedårende piger på jorden.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart :)
    At jeg for gud ved hvilken gang igen er på kur - og i denne gang er jeg sikker på det holder.
    At jeg idag får nye vinduer mens jeg sidder og er syg - Great.
    At hældte en øl i hovedet på min kollega i lørdags, fordi han bare er og bliver en nar!
    www.youtube.com/watch?v=GvNel63ChA4
  1. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles?
    Slappera af på sofaen med en god film eller en god bog :)
  2. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.
    Jeg er ligeglad, så længe jeg er lykkelig :)
  3. Hvor mange dyner har du?
    Jeg har to - men har fire hovedpuder ;p
  4. Er du single eller har du kæreste på?
    Jeg er hende den evige single ..
  5. Den bedste julesang er hvilken..?
    Selvfølgelig kan jeg ikke huske sangen nu.. Men jeg ved i alle sammen kender den.. Nu har jeg det : Wham - Last Christmas
  6. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent?
    Ser ca tv hver dag :)
  7. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen.
    Det kommer helt an på hvilken slags film man er til. Men tøsefilm er som regel de bedste på sådanne aftener.
  8. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Nej .. Fordi jeg er for doven til at melde mig ind :p
  9. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke?
    Ja men kun i begrænset omfang.
  10. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke?
    Nej overvejer at få på bazar.
  11. Vasker du selv dit tøj?
    Ja, hvem skulle ellers gøre det? Jeg bor ude, så render man altså ikke hjem til mor og far med beskidt tøj. Nej tak - de har sku vasket det i 18 år for mig - mon ikk jeg godt selv kan smutte i kælderen med det?
  12. Hvad skal du lave i morgen?
    I skole og gøre rent!
  13. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment.
    Orker ikke at finde billeder men Britney Spears - Fantasy og DKNY - Red Delicious
  14. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig.
    Uha.. ikke rigtig nogen tror jeg ikke ö
  15. Hvad er du bedst til i skolen?
    Jeg er bedst til øhm.. Ja. Engelsk?
  16. Hvad er du så dårligst til i skolen?
    Fysik - hører aldrig efter pga. en kedelig lærer.
  17. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på?
    En tom coca cola dåse der står på mit bord. Ufattelig nok er der sygt mange røde ting i min stue i dag - det er der normalt aldrig.
  18. Hvor skal du holde jul i år?
    Det ved jeg ikke endnu.
  19. Hvordan fejrer I påsken?
    Vi gør ikk noget stort ud af den - men påskemiddage med familien man sjældent ser.
  20. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig?
    Den er ikke eksisterende.
  21. Hvad spiser du typisk til morgenmad?
    Ingenting.
  22. Ja, og hvornår står du typisk op?
    Kl. 7 selvom det er alt for sent :D
  23. Sudoku og kryds & tværs er.....?
    Ikke noget jeg beskæftiger mig med
  24. Måske vi også lige skulle have din alder...?
    Gammel nok til det ene og alligevel for ung til det andet.
  25. Har du enkelt- eller dobbeltseng?
    Jeg har en dobbeltseng.
  26. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
    Folk der ikke kan se ud over deres egen næsetip - jeg hader disse mennesker!
    Folk der hænger sig i at man skylder dem småbeløb når de faktisk selv skylder en penge.
    Og så er jeg rigtig træt af at fryse :) og jo en fra min klasse kan gå mig så meget på - hvorfor kommentere når jeg er syg at jeg ikke er syg ö
  27. Hvor køber du undertøj?
    I en undertøjsbutik som regel ö ..
  28. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket?
    Nej :D
  29. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter?
    Ikke mere - men i folkeskolen der gjorde jeg ja.
  30. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have?
    Jeg ville gerne have den som vi i forvejen har i familien :)
  31. Din favorit natur duft?
    Duften af storby!
  32. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!
    Nej nu skal du stå op - godmorgen Numse. Lige et spørgsmål, læser du nogensinde svarerne ?

{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd

fhjdhgfkdgsfdsgk
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 13:38

Gitte:

Ja, jeg læser altid svarene ;)

Det er spørgsmål, jeg har stillet af nysgerrighed, og så skal jeg også have svarene :)

Derfor synes jeg det er mega træls, når folk ikke svarer ordentligt eller bare skriver "ved ikke". Jeg skal jo for pokker bruge svarene ;D

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 16:07

Numse: Hhee okay - nogle gange læser jeg dem også synes faktisk det er ret hyggeligt at svare i dine tråde med spørgsmål :p Synes bare det bliver for langt og læse de andres, desuden glemmer jeg det også :D

{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd

hfjkdgfkgdsfkjdks
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 16:23

Jeg elsker også selv at svare på den slags spørgsmål, det er godt tidsfordriv :D

Og så får man rigtigt dannet sig et indtryk af jhn'erne.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

mit svar som ingen læser
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 16:38
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. MIN MOR!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart At jeg faktisk er en väldigt, väldigt vacker tjej Jeg har en leg med min søster hvor vi gør af hinanden, og så spiser jeg nogle gange så meget mad at jeg får ondt i kæberne om aftenen. Var det dybt nok? Fik i hvert fald nok lige afsløret alle mine hemmeligheder dér ;-D
  3. Link til din nuværende favorit sang. Har ikke lige nogen pt.
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Køber ting til terrariet, eller mere sjældent, mig selv.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Jeg vil prøve hvordan det er at se et par fede sko til 800 kr og så bare købe dem - uden at tænke på, at jeg sikkert også kan få nogle til 300 et andet sted :-P Slut med at spare! Jeg skal også have milliarder af krybdyr og kravl, bo et lækkert sted, leve et liv uden for meget stress - og så skal jeg sikkert have både hunde og heste.
  6. Hvor mange dyner har du? En enkelt
  8. Den bedste julesang er hvilken..? Last christmas, total kliché, I know :-P
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Hver dag tror jeg...
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. En god gyser? :-)
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, skal man ikke veje over 50 kg?
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Det har jeg faktisk ikke taget stilling til endnu, kan man ikke først skrive under for sig selv når man er 18? Men jeg tror nok, at jeg vil donere organer, ja :-)
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Desværre ikke.
  14. Vasker du selv dit tøj? Nej, men lægger tit alt tøjet sammen :-D
  15. Hvad skal du lave i morgen? I skole.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. Bruger ikke så meget, da jeg ikke så godt kan tåle det.
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Hm, ved ikke. En af mine veninder tror jeg.
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Lidt forskelligt. Matematik, engelsk, dansk, mediefag. Er ret ringe til historie og samfundsfag og alt andet i den dur.
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Som sagt, historie, samfundsfag, religion - årh, det er da bare kedeligt!
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Kuglepen
  21. Hvor skal du holde jul i år? Ved jeg ikke.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Hænger påskepynt op og holder ferie.
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Ingen.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Spejlæg, rugbrød og kylling.
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? Til hverdag står jeg op kl. halv syv, selvom jeg aldrig har trivedes og aldrig kommer til at trives med det. I weekenden sover jeg gerne til ved 11-tiden.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Ok tidsfordriv.
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 17
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Enkelt, der er ikke mere plads på værelset
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Hvordan vi mennesker ødelægger kloden og alligevel kalder os selv for de mest intelligente dyr - der er sgu ikke nogle andre væsener, der er ved at køre det hele i sænk, så så kloge kan vi heller ikke være. Hvordan nogle folkeslag stadig lever som vi gjorde i middelalderen (fx visse lande i Afrika, hvor de mishandler børn, de tror er hekse). At børn nu om dage er umulige - hvordan skal fremtiden ikke blive?
  30. Hvor køber du undertøj? Forskelligt.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Måske min næse engang. Smadrede i hvert fald en skovl op i den og den så mærkelig ud længe efter, og nu har jeg en forhøjning på den :-P
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Jeg kan ikke lade være - dårlig vane.
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Min egen lille dansk-svenske, som jeg har lige nu <3
  34. Din favorit natur duft? Hører ZIP briketter ind under den kategori? Intet slår den!

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

hfjdgfkdsgkjfhs
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 16:56

Rulammet:

Man skal veje mindst 50 kg. Det skyldes, at man maksimalt må tappe 13% af den samlede blodvolumen i kroppen.

Da man tapper 450 ml +/- 10%, er den nedre vægtgrænse sat til 50 kg.

Mht. bloddonering og alder:

MAn skal være fyldt 17 år og have tilladelse fra forældrene.

Er man fyldt 18 år behøves ingen tiladelse.

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 19:25

Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min veninde Katrine, fordi hun altid viser den bedste side af sig selv, og fordi hun så flot klarer sig igennem de svære ting der rammer hende for tiden

Jeg har en himmelseng og en guldvæg, jeg hader @!#$ &the city, jeg er frygter konstant at møde en tankelæser xD

Link til din nuværende favorit sang. Giiider ikke linke. Men det er The Balcony, med The Rumor Said Fire

Tager et Laangt bad, laver en bakke med masser af the, frugt og andet lækkert, putter i min seng og hører Det Elektriske Barometer.

Hvor mange dyner har du?

Jeg vil gerne bo i Australien eller New Zealand, have en god karriere, med en uddannelse inden for naturvidenskab, og selvfølgelig have fundet kærligheden :)

Single ..

Kære Julemain xD

Nogle gange om ugen, men falder for det meste i søvn

Love Actually, eller The holiday :)

Niks, er ikke gammel nok..

^^ :)

Jeg har ikke på nogel blade, men jeg abonnerer selv på information..

Vasker du selv dit tøj?

Ja, det gør jeg næsten altid..

Jeg skal i skole, og så direkte på arbejde til kl. 20, så skal jeg træne ..

Diesel, Fuel For Life

Min onkel, og hans familie fra aarhus.

Fysik, matematik og biologi.

Dansk, hele det der finde på fiktiv historienoget, det er ikk rigtig mig ;b

Mit dejlige sorte skab.

Hos min mormor i gilleleje .

Hvordan fejrer I påsken?

Påskefrokoster !

Ingen, vil heller ikke kalde mig ateist, jeg er ikke så høj i hatten at jeg vil påstå at der ikke findes en gud.

Hindbærtykmælk me drosiner og havregryn.

Kvart i 8 :)

Noget jeg laver når jeg er på arbejde ;b

15

DOBBELT ..

Klimaet, Pia K, og folk der er virker uengagerede i alt.

Hvor køber du undertøj?

Det er meget forskelligt, mest h&m

Intet :)

Jeps, ligger skygger til alle de mønstre der er udenpå

Din favorit natur duft?

Bål, og regnvejr..

Godnat kære numse :)

Sia

* Nu med Hera *

Rest in Peace Darwin

0
0
Svar på denne tråd

srfæaslfæøf,ø<æz
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 23:20

Det må være min kusine .. hun har lige gået gennem 3 hårde år hvor hendes mand var meget syg af kræft, lige mistet ham, står selv med to børn på 4 og 6 , den ældste er multihandicappet.. Har aldrig set en kvinde holde hovedet så højt som hende trods alt hun har været igennem.
    Jeg har en fucked op familie , jeg falder altid for bad guys, jeg har 31 par sko ? i;
    Sådan en har jeg faktisk ikke for tiden.
    Tager et langt bad uden og tænke på 'under 10 min. for miljøets skyld' , bruger ekstra tid på at fx. glatte hår.
    Eller tager ud & shopper med en veninde.
    Hmm, jeg ved det faktisk slet ikke!
    Er totalt på bar bund, vil lade tiden vise hvor jeg ender .
    3 :I ' & 8 puder.. luxus menneske xD
    Jeg har en deeeejlig kæreste.
    Pyrus , med nogen af de rigtig søde hyggenygge sange.
    En halv time om aftenen, og så er det ikke engang hver aften det sker..
    Hmm.. pas ligenu.
    Nej , fordi, jeg er simpelthen så ræd for nåle at det slet ikke ville kunne fungere.
    Har ikke overvejet det endnu faktisk.
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nej .
    *Yay for mor* Nej det gør jeg ikke.
    Jeg skal være lidt sammen med kæresten, Så skal jeg ride lidt, og så skal jeg til volleyball.. og i skole jo.
    Pas, har cirka 20 , og bruger dem skiftevis xD
    Måtte være min 'onkel' ;s
    Engelsk, Dansk oog.. ja :D
    Tysk og fysik.
    Min dejlige hjertepuder fra tigeren.
    Hos min bedstemor & bedstefar (:
    Tegne en lille kylling måske, og så kommer påskeharen, + påskefrokost noget hos en i min familie.
    Kristen.
    Rugbrød med agurk, tomat, og salt :D
    06.25 -.-
    ..pisse irretende!
    14.
    Sådan en midt imellem?:D
    Folk der tror de ejer hele verden, at man ikke selv vælger sin familie , og at nogen folk er så egoistiske.
    Undertøjsbutikker (:
    Nej men forstuvet 1000 ting.
    Jep, skolehæfter, noter , sko , min hånd , mit bord.. alt kan kendes hvis det er mit - det overmaklet.
    Den charmetrold vi har nu :D Schæfer.
    Luft...
    Nej da :D

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 23:49

længe leve jetlag.

1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. kender en kone, som er jordens sejeste og hende er jeg stolt af.
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart 1. at jeg har jetlag, 2. at jeg ikke kan sove, 3. at jeg keder mig
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=f5kMS2q1iww
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Køber en bøtte ben&jerrys, tager tidligere hjem fra skole, cykler et eller andet sted hen, propper musik i ørerne og sidder og æder. Så fed jeg er.
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. No idea, har for mange drømme og for lidt liv.
  6. Hvor mange dyner har du? 3
  7. Er du single eller har du kæreste på? single
  8. Den bedste julesang er hvilken..? alt med jul er godt
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? måske en 3 timer om ugen, er ikke for god til TV, skal helst have noget i hænderne
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. så ser jeg ikke film, men laver ting. ingen anbefalinger
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? er ik' gammel nok
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? kan først skrive under når jeg er 17. Men har fortalt min mening til mine forældre, så de ved det.
  15. Hvad skal du lave i morgen? i skole, i stof 2000, sy, fede den, sove og ud til min veninde
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. orker ik'
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. konen
  18. Hvad er du bedst til i skolen? at lytte til andre siger noget
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? at tage mig sammen
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? fatboy og dyne
  21. Hvor skal du holde jul i år? hjemme
  22. Hvordan fejrer I påsken? Ved at sige gok gok, og lave ingenting
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? har ingen,
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? en kop kaffe,
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? 07:00
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? frustrerende
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 15
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? enkel
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. kan ik' finde på noget. må være meget afklaret med alting
  30. Hvor køber du undertøj? der hvor jeg finder noget pænt og som sidder godt
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? går ikke ind for noter, kan ikke finde ud af det. så mine hæfter er kun tegninger
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? en blød, tyk og slasket mega doven hund, så vi kan være best buddies og have de samme interesser.
  34. Din favorit natur duft? kakao
  35. Skal Numse gå i seng? nok en meget god idé

du' en bitter gammel kone

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  20-10-2009 08:39

1. min søster, fordi hun er medicinstuderende og mangler kun 1½ år, og har ikke dumpet en eneste eksamen endnu :)

2. har sovet i 11 timer, at jeg stadig er vildt træt, skal på arb. om 2 timer

3.jeg har aldrig kunne forstå hvordan man kun kan have 1 favoritsang jeg har mange!

4.når jeg skal forkæle mig selv, går jeg gerne i et så varmt bad så man kan tegne Nicolai på spejlet bagefter. eller køber noget tøj

5. så skal jeg bo her hvor jeg bor nu, have adopteret en lille pige fra Afrika, have en husbond med mange penge,og arbejde med det jeg er uddannet som

6. 2 dyner

7. pt. single

8. min bedste julesang er nok wham -LC

9. det sker vel mest ved 19:30 - 20:00tiden men klukker da også lidt i mine pauser...

10.mmmh... ved det faktisk ikke.. det ender altid med jeg falder i søvn når jeg ser film.

11. bloddoner? nej har ikke taget stilling

12. organdoner? nej har ikke taget stilling

13. nej sådan noget gider jeg ikke...

14. nej det gør min moar eller søs

15. imorgen skal jeg hygge med en veninde...

16. Gorgio armani mania eller gucci rush 2

17. ikke rigtig nogen

18. jeg var bedst til tysk

19. dårligst til alle naturfag og matematik - ej var egentlig okay til biologi

20. mit sengetæppe har røde blomster

21. hjemme

22. får et påskeæg med enten penge el. slik ligesom min søster.

også holder moster påskefrokost i sommerskuret

23. er ikke religiøs på nogen måde

24. ingenting eller en bolle med ost

25. klokken 5:30

26. noget fanden har skabt

27. 20

28. dobbelt

29. at jeg ikke har nogen penge, er det eneste jeg kan komme på ligenu

30. ikke noget bestemt sted

31. har aldrig brækket noget

32. ja jeg overtegnede alle mine skolehæfter...

33. en kat som de 4 jeg har nu, og hund som de 2 jeg har nu

34.skoven når det lige har regnet

35. nok ikke hvis hun er på arb. nu

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

hcdksgvdsgjfks
Forfatter: 
Dato:  20-10-2009 15:10

RosenborgDressage:

Numsen var på arbejde og havde været der i 3½ time, da du svarede på tråden

Vedr. organdonation og alder:

Der er ikke nogen minimumsalder for, hvornår organer må bruges til organdonation.

Loven siger, at man skal være 18 år, før man selv kan melde sig som organdonor. Men hvis uheldet skulle være ude, og man bliver hjernedød, mens man er under 18 år, er det forældrene, der tager beslutningen om organdonation - derfor er det i mine øjne vigtigt at snakke med forældrene om det og tage stilling til det - selvom man er under 18 år.

Mine forældre ved, at de må give min lillebrors organer væk i tilfælde af ulykke der ender med hjernedød, den snak har han taget med dem.

Tænk at kunne redde et andet menneske?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

zfghsfgh
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 21:10

Jeg er så super stolt af min veninde, som mistede sin mor til kræften og sin far ved selvmord pga. sorg. Hun holder hovedet højt og er altid positiv. Hun er et smukt og beundringsværdigt menneske!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Min far er svært hjerneskadet, og kan ikke noget. Ikke engang tale. Jeg er tryghedsnarkoman. Jeg har en bedsteven, jeg har været småforelsket i, og nu ved jeg ikke om han ligger op til noget.
    www.youtube.com/watch?v=XVFacB1rk34
    eller www.youtube.com/watch?v=-1l0NYQUGHU
    Jeg giver mig selv fred, til at lytte til nogle gode sange, alene for mig selv med dynen op over begge skuldre. Ellers gør jeg noget for min krop, så jeg har det godt med mig selv bagefter. Eller så shopper jeg tøj på nettet med et krus varm kakao ved siden af.
    Jeg vil gerne enten ende op som psykolog, læge eller jordemoder. Jeg vil gerne slå mig ned et dejligt sted med plads til at være mig selv. Jeg vil have en dejlig mand og børn. Og hvis det er muligt er drømmen en hest elelr to! Så vil jeg have tage mig rigtig meget tid til mine veninder og være der for min familie. Før alt dette vil jeg bo på kollegie, bare for at prøve det! :D
    Jeg har to dyner.
    Jeg har en kæreste, og vi har været sammen et år.
    Hve yourself a merry little christmas
    Meget sjældent. ca 3 timer om ugen højest.
    Forest Gump (L)
    Jeg er desværre ikke gammel nok.
    Nej, men min mor ved, at jeg gerne vil donere, hvis der sker noget.
    Woman og costume
    Nogle gange, ja
    Jeg skal til fødselsdag ved min fætter :)
    Min bedste veninde, Linda.
    Engelsk
    idræt :p
    En tusch.
    Hos min tante, tror jeg.
    Spiser en påskemiddag og pynter op, ellers ikke noget.
    Jeg er konfirmeret, men jeg er faktisk ikke rigtig troende..
    Crüsli!
    5.50 - 6.30 .. Efter mood.
  26. Sudoku og kryds & tværs er godt tidsfordriv.
    15
    Enkelt
    Arrogante mennesker.
    Jonathan fra min klasse
    Folk, der konstance taler om deres vægt.
    H&m
    intet!
    Nej, jeg er under tvang holdt op med det engang i 5. og så sidder det bare fast.
    Jeg vil gerne have en cavalier king charles tricolour mere og så en russisk toy! :D Og en lille pitte uldklump af en slags.
    Duften man møder, når det lige har regnet.

RiKKEAGERBAEK

You'll find my footprints in the sand..

041108

0
0
Svar på denne tråd

øåæplkiju
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 21:42
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min afdøde Morfor. fordi ... ved det ikk rigtig har bare altid set ham som noget jeg var virkelig stolt af!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Jeg ser mig virkelig sur på folk hvis jeg ik kan li deres stemme. jeg er en virkelig spekulativ person og kan sidde i flere timer og glo tomt ud at vindue og tænke den samme ligegyldige ting igennem. Jeg kan enormt nemt tude af frustration, specielt hvis det noget med mit tegning.
  3. Link til din nuværende favorit sang. Attack Attack - you and me. gider ik lige til at finde den.
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Æder lige hvad ejg har lyst til. netshopper. og ser god film!
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Jeg vil rigtig gerne have nået at være tysk Rytter. behøver ikke være noget helt vildt bare rytter for tyskland. være i finland igen. nå at se USA. nå at være den kvindelige Indiana Jones. være blevet kendt indefor porno branchen. og gerne en fed stilling indefor animation. og set canada og alaska.
  6. Hvor mange dyner har du? 3 Stk.
  7. Er du single eller har du kæreste på? Jeg har en Kæreste
  8. Den bedste julesang er hvilken..? en af dem fra the julekalender tror jeg eller last christmas. er ikk så total julemusik happy.men det meget hyggeligt.
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? rimelig sjældent ! ser nogle gange om ugen og syntes mit forbrug er stort i forhold til normalt.
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Sølvhingsten som min kæreste købte til mig. den er god hvis man er til hestefilm ;) ellers fars fede juleferie er da bare juleFILMEN! ;D
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? nej for jeg er simpelthen så ræd for nåle så f*nme nej om jeg vil udsætte migselv for det.
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? har jeg slet ik taget stilling til. men tror det ikke. vil helst helt i jorden. men er ik sikker.
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? har haft abonnoment på både wendy, ridehesten junior og equipage. men gider ik betale for det. så det bliver bare til et musik blad engang imellem til en kedelig togtug hvis det ligner der noget spændende i.
  14. Vasker du selv dit tøj? hahahah ja det blir ejg nødt til. mine venner gør det ik for mig. men når jeg er hjemme ved mor gør jeg ikk!
  15. Hvad skal du lave i morgen? ha tidligt fri og ud og shoppe til kollegiet sammen med nogle andre fra vores indretningsgruppe. og så der ellers lagen hos en fra min klasse hele weekenden.
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Bruger ikk parfume. det ik lige mig. bruger roll on deo. rexona.
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Min kæreste!
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Ikke at høre efter og lave andet end det jeg skal... hahahaha =D ej kan rigtig godt li mediefag. elsker at analysere ting.. og en god debat i klassen!
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik fordi jeg ret hurtigt gjorde mig uvenner med læreren. Kemi fatter jeg ikk noget af.
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Nu sidder jeg hos en anden fordi ejg ikk har net hos migselv. men første røde ting - Vandpibe.
  21. Hvor skal du holde jul i år? i København hos min kusine med hendes forældre. hendes bror. min mor og mine brødre.
  22. Hvordan fejrer I påsken? æder en masse god mad!!
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Tror på noget. ved ik helt hvad det er.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? toastbrød eller noget med mælk.
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? kl 6 hvis jeg vil i bad. men klokken blir som regel kvar i syv så der er bad udelukket. så random tidspunkt mellen 6 og 7.
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? rimelig kedeligt.
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 18
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? hos migselv enkelt. hos min mor - dobbel.
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. kæresten noglegange. nogle venner andre gange. og mig selv ret tit.
  30. Hvor køber du undertøj? der hvor jeg falder over noget fedt. men har medlemskort til change og hunkemöller.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? nej.
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Ja. har bare en bog jeg burde tegne mere i.
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? mine egne katte og en mops! og de der ulve look-a-likes...
  34. Din favorit natur duft? grænskov tror jeg.
  35. Skal Numse gå i seng? nej det skal hun ihvertfald ikke!

:: Louιdzæ . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

njvfhbkvfhdal
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 22:42

Lultze:

Jo, Numse skal i seng, for hun skal op kl. 4.15 i morgen (NAT)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål ..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2009 20:42
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor. Min mor, hun har givet mig livet, og er bare en dejlig og er der altid for mig!
  2. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - deep within your heart Jeg går i 8. klasse, jeg kan godt lide Twilight, jeg er lidt genert. ;D
  3. Link til din nuværende favorit sang. www.youtube.com/watch?v=ICtN3tRio08
  4. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? Tager et dejligt langt bad. ;D
  5. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb. Skulle have mit eget sted, hvor jeg kunne have alle de heste jeg ville, og have en dejlig mand og have et dejligt barn på et tidspunkt.
  6. Hvor mange dyner har du? 3 ;D
  7. Er du single eller har du kæreste på? Single ;D
  8. Den bedste julesang er hvilken..? øhh, xD
  9. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? Hver dag ;D
  10. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. Dreamer. ;D
  11. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? Nej, fordi jeg ikke har meldt mig til det. (;
  12. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? ^^
  13. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? Nope.
  14. Vasker du selv dit tøj? Nogle gange
  15. Hvad skal du lave i morgen? Arbejde, og til hyppen. ;D
  16. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. DKNY Den grønne ;D
  17. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. Catrine (Polle)
  18. Hvad er du bedst til i skolen? Dansk, Samfundsfag, Biologi. ;D
  19. Hvad er du så dårligst til i skolen? Matematik & Tysk
  20. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? Min parfume.
  21. Hvor skal du holde jul i år? Hjemme.
  22. Hvordan fejrer I påsken? Fejrer den ikke. xD
  23. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? Pas.
  24. Hvad spiser du typisk til morgenmad? Krydderboller eller Morgenmadsprodukter.
  25. Ja, og hvornår står du typisk op? 06.50 i hverdage, og ca. kl 10.00 i weekend
  26. Sudoku og kryds & tværs er.....? Sjove
  27. Måske vi også lige skulle have din alder...? 14, 15 om 4 måneder ;D
  28. Har du enkelt- eller dobbeltseng? Dobbelt
  29. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg. Snobbede mennesker, når smeden ikke tager sin mobil, og når folk brænder mig af!
  30. Hvor køber du undertøj? H&M Men snart Change
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Nej ;D
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Nogle gange.
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? Schæefer hund
  34. Din favorit natur duft? efterårs duften.
  35. Skal Numse gå i seng? måske ;D

Mie Jacobsen.

CaDo's Dakoda OX

Doline OX

*Dejlig OX Arabervallak Sælges!*

CaDo's Da Vinci OX, Eft. Doline OX - Perm OX.

www.fuldblodsaraber.dk/ Shest.asp?ID=692

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 01:35
    Jeg er stolt af min lillebror som på trods af mange ting, er blevet et dejligt åbensindet menneske. Og ikke mindst min mor og far.
    Jeg synes selv jeg vejer for meget, er afhængig af cola og jeg savner at være barn igen.
    Bla. denne: www.youtube.com/watch?v=Xsp3_a-PMTw
    Sætter mig i sofaen i afslappet tøj, tænder for tv, computer og musik også sidder jeg og hygger mig med en cola.
    Jeg er skolelærer, bor i Roskilde med min kæreste, har hest i stalden og en eller to unger rendende om fødderne.
    3 stks.
    Jeg har en kæreste,
    Wham - Last Christmas
    Jeg ser tv hver dag.
    Forrest Gump.
    Jeg ved det faktisk ikke.
    Ville rigtig gerne, tanken om at jeg kan redde et andet menneskes liv når jeg ikke er her mere, er utrolig tiltalende!
    Nope.
    Ja, nogle gange gør min kæreste det.
    Rydde op i soveværelset og lægge noget tøj sammen. Ellers skal jeg bare slappe af og nyde aftenen sammen med min kæreste.

Adidas - Fruity Rhythm
    Min mor eller Ronny.
    Da jeg gik i skole var det dansk.
    Matematik
    Dynen jeg har omkring mig
    Hos mine svigerforældre.
    Med påskeæg og påskemiddag.
    Ikke andet end at jeg er helt sikker på at religion er roden til alt ondt (næsten)
    Det er meget forskelligt.
    Mellem kl. 8 og 10
    Kedelige og tidsfordriv.
    Jeg er 21 år.
    Dobbeltseng.
    Snæversynhed, dyremishandling og gyserfilm.
    Mange steder. Hvor det er fedt og billigt.
  31. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? Er nok ikke så spændende, har brækket en tommelfinger.
  32. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? Det var jeg, ja. Og det bliver jeg nok også
  33. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? En Siberian Huskey hund.
  34. Din favorit natur duft? Regn og skov.
  35. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal! (håber da hun sover nu jeg sidder oppe og venter på min kæreste )

.. Burde gå i seng ..

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

hejehje
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 11:10
  1. Nævn en person du er stolt af og hvorfor - min bedste veninde. hun er iraner, og der er rigtig svært for hende at være til. Hun har en dask kæreste, danske venner/veninder, og en HELT anden kultur derhjemme, og hun har svært ved at leve op til alle krav. HUn skal giftes til sommer pga sin kultur, og hun tager det hele i stiv arm, og jeg synes det er så flot af hende! :)
  1. Nævn 3 ting jhn ikke vidste om dig - øhmn, jeg har lige fået farvet mit hår sort? haha, og jeg var fuld igår. og jeg sidder og drikke vand :)
  2. Link til din nuværende favorit sang. Selvmord - råben under vand.
  3. Hvad gør dú for dig selv, når der skal forkæles? - fodbad+massage, en varmt bad, barberer ben og smører mig ind i lotion og fugtighedscreme i hovedet, en kop te og en god film :)
  4. Beskriv kort hvordan dit liv gerne skal være efter endt uddannelse osv. - ingen begrænsninger, drømmene har frit løb.- Dyrlæge med speciale i husdyr, og derefter et ekstra kursus i landbrugsdyr dvs. med heste osv.
  5. Hvor mange dyner har du? - 2 stk.
  6. Er du single eller har du kæreste på? -single :(
  7. Den bedste julesang er hvilken..? - las christmas
  8. Hvor meget tv ser du? Hver dag, kun nogle gange om ugen eller meget sjældent? nogle gange om ugen.
  9. Anbefal en film til en kold vinteraften, hvor hjemmesutterne er røget på og kakaoen er klar i koppen. - P.S. I LOVE YOU.
  10. Er du bloddonor? Hvis nej, hvorfor ikke? - Nej det er jeg ikke. jeg har ikke tænkt over muligheden, men det kunne da være det skal overvejes :)
  11. Er du organdonor? Hvis nej, hvorfor ikke? - samme som sidste spørgsmål.
  12. Har du abonnement på nogen blade/magasiner? Hvis ja, hvilke? - Wendy og vi unge, men ikke længere :) køber sound venue engang i mellem. :)
  13. Vasker du selv dit tøj? - nej :)
  14. Hvad skal du lave i morgen? - ud til dalton :D
  15. Hvilken parfume bruger du mest? Billede er kærkomment. - Kanzo - flower.
  16. Hvilken person ville du helst se lige nu? Af personer du kender selvfølgelig. - min eks.
  17. Hvad er du bedst til i skolen? - musikteori og engelsk.
  18. Hvad er du så dårligst til i skolen? - fysik og nv.
  19. Kig rundt i værelset, hvad er den første røde ting du får øje på? - slikpose med flagermuse fra haribo :)
  20. Hvor skal du holde jul i år? - hjemme tror jeg.
  21. Hvordan fejrer I påsken? - gemmer chokolade æg i haven :p
  22. Hvad er din religiøse overbevisning egentlig? - jeg ved det ikke helt. jeg tror jeg er kristen.
  23. Hvad spiser du typisk til morgenmad? - youghurt og frugt .
  24. Ja, og hvornår står du typisk op? - kl. 6. :)
  25. Sudoku og kryds & tværs er.....? - godt tidsfordriv.
  26. Måske vi også lige skulle have din alder...? - 17 å rom 2 uger :D
  27. Har du enkelt- eller dobbeltseng? - dobbelt.
  28. Nævn 3 ting, der kan gå dig rigtig meget på - frit valg.
  29. Hvor køber du undertøj? - forskelligt.
  30. Har du nogensinde brækket noget? Hvis ja, hvad har du så brækket? - begge arme, et ben og en tå :D
  31. Hører du til den type, der overtegner sine skolehæfter og noter? - nej :)
  32. Hvilken hund/kat (vælg selv) vil du gerne have? - min egen kat oscar, verdens bedste! :D
  33. Din favorit natur duft? - nye bøger/trægulv.
  34. Skal Numse gå i seng? Ja, dét tror jeg nok hun skal!

Anna elkjer

med DALTON :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider