Jah, jeg er halvt om halvt "vendt tilbage" til JHN.
Nathi
Jeg er begyndt at brugemere og mere tid ude hos Nathi, jeg skal jo have en at kaste al min kærlighed over
Vi er begyndt at få undervisning igen og det er bare så fedt!
Vi var til stævne forrige weekend, en LD1 på Kokkedal Rideklub til 70,68% og en anden plads. Jeg er super tilfreds, hun gik så godt og var icecold
Billeder og videoer kommer senere. 
Skolen
Puha, det er ret uoverskueligt. Jeg er kommet bagud i en masse fag, har en del lektier for. Heldigvis har lærerne været søde, at jeg får lidt ekstra timer så jeg kan indhente de andre. Dem fra min klasse har også været super flinke, det er virkelig så rart. Det har bl.a. været med til at jeg ikke dropper ud 
Simon
Tjah, der er jo egentlig ikke rigtig nogen "opdateringer" med Simon. Hans urne blev nedsat d. 29. september, den dag mig og Simon ville have været sammen i et halvt år. Det var en typisk efterårsdag, solen skinnede, men det læste (vi er sikre på, at det er Simon der snakker til os
) og træerne havde skiftet farve, så det var ret smukt. Hans sten, som han selv havde fundet sammen med sin far i Gilleleje 2 mdr før han kørte galt, var så smuk! Den forestillede et bjørnehoved, for Simon har altid været stærk som en bjørn. Det hele var bare så smukt.
Hans venner har været super søde til at snakke med mig, i morgen (hvor vi har været uden Simon i en måned :/) tager jeg op til hans bedste veninde og laver frugtsalat med hende (for hende, jeg, Simon og en anden veninde spiste 3 kg frugtsalat 1 måned før han kørte galt). Hun har været til super god hjælp, jeg har snakket rigtig meget med hende og været sammen emd hende. Det er lidt underligt, at jeg ikke har snakket med hans bedste ven (som er min papfætter) for jeg har ellers snakket med næsten alle hans venner siden.
Jeg har endelig fået tid til psykologen efter en måneds ventetid (det er simpelthen for dårligt!) og glæder mig faktisk til at snakke med hende.
Har forresten lavet en film om Simon, I gerne må se, hvis I har lyst; www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=168569
Det var alt jeg har på hjerte.