Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opdateringer - Simon, Nathi, skole
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 21:58

Jah, jeg er halvt om halvt "vendt tilbage" til JHN.

Nathi

Jeg er begyndt at brugemere og mere tid ude hos Nathi, jeg skal jo have en at kaste al min kærlighed over ;) Vi er begyndt at få undervisning igen og det er bare så fedt!

Vi var til stævne forrige weekend, en LD1 på Kokkedal Rideklub til 70,68% og en anden plads. Jeg er super tilfreds, hun gik så godt og var icecold ;) Billeder og videoer kommer senere. :)

Skolen

Puha, det er ret uoverskueligt. Jeg er kommet bagud i en masse fag, har en del lektier for. Heldigvis har lærerne været søde, at jeg får lidt ekstra timer så jeg kan indhente de andre. Dem fra min klasse har også været super flinke, det er virkelig så rart. Det har bl.a. været med til at jeg ikke dropper ud ;)

Simon

Tjah, der er jo egentlig ikke rigtig nogen "opdateringer" med Simon. Hans urne blev nedsat d. 29. september, den dag mig og Simon ville have været sammen i et halvt år. Det var en typisk efterårsdag, solen skinnede, men det læste (vi er sikre på, at det er Simon der snakker til os ;)) og træerne havde skiftet farve, så det var ret smukt. Hans sten, som han selv havde fundet sammen med sin far i Gilleleje 2 mdr før han kørte galt, var så smuk! Den forestillede et bjørnehoved, for Simon har altid været stærk som en bjørn. Det hele var bare så smukt.

Hans venner har været super søde til at snakke med mig, i morgen (hvor vi har været uden Simon i en måned :/) tager jeg op til hans bedste veninde og laver frugtsalat med hende (for hende, jeg, Simon og en anden veninde spiste 3 kg frugtsalat 1 måned før han kørte galt). Hun har været til super god hjælp, jeg har snakket rigtig meget med hende og været sammen emd hende. Det er lidt underligt, at jeg ikke har snakket med hans bedste ven (som er min papfætter) for jeg har ellers snakket med næsten alle hans venner siden.

Jeg har endelig fået tid til psykologen efter en måneds ventetid (det er simpelthen for dårligt!) og glæder mig faktisk til at snakke med hende.

Har forresten lavet en film om Simon, I gerne må se, hvis I har lyst; www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=168569

Det var alt jeg har på hjerte. :)

Sascha & Prinsesse Nathalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

R.I.P Simon C., min højt elskede kæreste
I medgang og modgang til døden skilte os ad <3

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 16:27

Godt og høre du får hjælp Sascha. Rigtig god video du har lavet.

R.I.P Simon.

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 17:28

Godt at det går godt med Nathi smukke :) jeg må snart ud og se hende!

- Jeg tror godt jeg ved hvorfor du ikke har snakket med mathias, han er jo ret lukket og tror bestemt ikke der er mange han har snakket sådan specielt om det der er sket. Men jeg snakker med ham :) men du kan jo altid skrive og spørge hvordan det går.

Godt at du er kommet lidt mere på benene, det fortjener du bestemt basse! :), <3 jeg kommer snart ned og ligger blomster på simons grav.

0
0
Svar på denne tråd

kjnjhn jhnjh
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 19:33

åha ja jeg ved stadig næsten ikke hvad jeg skal sige til det med din kæreste. jeg ville selv være så synderknust. så jeg tar virkelig hatten af for at du har været og fortsat er så stærk!

det godt det går godt med Nathi og det super godt du har hende :) og tillykke med stævnet.

og skolen, super godt med al den støtte. så det bare at bide i det sure æble og komme efter det. =)

:: Louιdzæ . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 22:21

Det er godt at høre, at det går bedre.
Det har været sådan en hård tid, det ved jeg .. Jeg får stadig tårer i øjnene af at tænke på ham, men så sørger jeg bare for at huske alle de gode ting og så ender jeg med et smil (':

Jeg gætter på det er Katja du snakker om - det er godt I passer på hinanden, I begge to var rigtig tætte på Simon.

Jeg regner med snarest at smutte ned til kirken og kigge på hans grav - det lyder super smukt med bjørnen.. Vores stærke, men kærlige dreng..

Regitze

The old cannot kill the young forever

0
0
Svar på denne tråd

Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 23:30

Tak alle sammen <3

Dums - ja, mig og ham har jo aldrig klinget helt 100%. Skriver i ny og næ, men det er ikke det store.

Regitze - Det er så smukt. Jo det er Katja - og jeg har været sammen hende i dag og nøj hvor det hjalp!

Tjah, idag har skolen været noget @!#$.

Vi havde set en film i fransk (en ret underlig en - Amélie, hvis nogen kender den) og den slutter med at et kærestepar kører idyllisk igennem byen på knallert. Så slutter vores lærer af; "Jah, så skulle det jo lige passe at de kørte ind i en lastbil og døde". Hold da helt k*ft hvor blev jeg @!#$ sur og stod og råbte af hende. Hun svarede "jamen det er jo en underlig film og det kunne vel være en underlig slutning". @!#$ hvor var jeg sur!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 00:07

Trist at høre.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Smuk og meget sød film. Er helt paf, hvor klarer du det flot! (:

Stiller måske et lidt dumt spørgsmål (Har du ikke lyst til at tale om det eller svare, så bare se bort fra det, og undskyld på forhånd). Men tænkte lidt over den med at han selv havde valgt sten, lang tid før han kørte galt.. Hvorfor gjorde han det?

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

øæplkijuh
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 00:17

omg din lærer skulle da godt nok have haft en ordentlig en på kassen!
hvad f*nden bilder hun sig ind

0
0
Svar på denne tråd

CeliaHag ♥Ganti♥:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 11:05

Han havde været med sin far i Gilleleje og fundet en sten der lignede et bjørnehoved. Den havde de taget med hjem, for at stille den i deres have, fordi de synes den var så flot :)

oo2-Pirat: JEg blev godt nok også sur!

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 11:18

Godt at du er ved at komme på benene igen søde. lyder jo super med nathi ;)

mvh. Frederikke & Santos.

Se min foto-hjemmeside

JHN vinder af årets dressurrytter kat.2

& årets vallak kat. 2!

0
0
Svar på denne tråd

jgkjghkjh
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 11:58

Åh søde, du er så stærk. Jeg ville slet, slet ikke kunne have klaret det, bare tanken om at miste sin kæreste..... Synes du klarer det SÅ flot, meget flottere end mange andre ville have gjort det! Det er rigtig godt at du kommer til at snakke med nogle om det tror jeg. Fortsæt med det :)

Og så er det jo bare super, at det går godt med Nathi! Glæder mig til at se nogle billeder snart ;)

R.I.P. Simon.

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

øåæpikuj
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 16:38

forstår jeg godt! det er altså også bare uacceptabelt så det vil noget!

0
0
Svar på denne tråd

Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 13:52

Mange tak alel sammen, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider