Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

malou til stævne
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 18:34

Ja så har Malou og jeg været afsted til vores første stævne inddørs.. . Det er først vores 2 stævne efter et halvt års pause fra stævne.

Jeg kan hvis godt sige at det ikke gik godt. Hun var ok på opvarming men da hun kom ind på banen gik det galt. Klubben havde desværre haft oversvømmelse som var gået ud over deres bund. Dette gjorde at der mange steder var glat, tung og usikker bund. Det reagere Malou desværre på og trykker sig hele programmet igennem. Hun er meget følsom over for sådan noget og også ofte spøgelser. - men det er ingen undskyldning og var glad for at gennem begge programmer. Havde håbet på at hun var bedre i anden program - men tværdigmod

det blev til 65 % Lb 3 og 61 i La 1. Havde nu set mig med færre procenter...

Men nu er der meldt til distrikt stævne i gråsten i oktober.

Lousie var så flink at tage et par billeder, så her kommer de.

Min opstilling er til tider elendig - glemmer at rette mig op og bliver helt slem når jeg kommer ind på banen.

0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 19:19

Det var da nogle gode nok procenter :-) Selvom du ikke er tilfreds. Så må vi håbe du bliver gladere for resultatet næste gang :-)

Malou er da rigtig charmerende og fin, er helt vild med hendes blis :-)

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 14:39

det er et flot resultat. Kender godt det med at man skyder sig selv lavere (til tider højere) end det man egentlig får. Jeg bliver sgu ofte overrasket når jeg ser mine procenter ;) - både den ene og den anden vej, men sådan er det jo ;D

Det er en dejlig hest du har (-:

mvh. Frederikke Sadolin.

*Santos, du er min stjerne*

se min foto-hjemmeside

JHN vinder af årets dressurrytter kat.2

& årets vallak kat. 2!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 15:21

ja det kan til tider være svært. Men det program vi red var langt fra optimalt. Når hun går et super program kan vi ride rigtig gode procenter idet at hun virkelig er en godt gående hest. Så er det bare mere træls når man ikke for redet hende optimalt....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider