|
|
| springbilleder -taget af Kristina Outzen |
|
|
Hej 
I weekenden red vi springkursus ved Lone Kromann  Det er anden gang vi rider kursus ved hende. Hun er super god syntes jeg 
Vil ikke fortælle så meget andet end Blå var en superstjerne <3 han sprang rigtig godt. husk at hesten kun er 5 år og er lige påbegyndt at springe lidt LA 
Kristina Outzen, herinde fra, kom som en overraskelse og tog billeder af os søndag tak krismus, du er en skat <3
Nok snak, nu til billederne som ikke kommer i nogen bestemt rækkefølge

en lille okse.. hehe

Meget koncentret 

Det var det. I må gerne komme med konstruktiv kritik Vi øver os stadig på at blive bedre og bedre  Og kristina, endnu engang tak fordi du kom helt til nyborg Glæder mig til en dag i denne uge når vi skal ud at ride en tur sammen. Så kan du låne Blåsen 
- Julie Salomonsen Zacharias Blue <3
Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor ser det godt ud, Julle! Super flotte billeder Kristina endnu en gang har taget! Hvad er den dybere mening med både et hannoveransk og et engelsk næsebånd?
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan have i sine hænder... Gråstribet hunkat på 1½ år, bortgives. Ideel muse/solsorte/regnorme-fanger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfhehgkjrhk |
|
|
I er totalt lækre sammen  Virkelig, I er satme et flot par.
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummlum |
|
|
Ser godt ud men som louise tænker jeg os hva menningen med de 2 næsebånd er givder det ikk samme virkning som en kombineret??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Louise: Det er fordi at han godt kan blive ret stærk Han er jo en stor hest for mig og for at han så ikke bliver så stærk udefortil så skifter vi lidt med at ride med både honnoveransk og alm. og så andre dage kun med hannoveransk  Det er mere for at varriere det lidt. Det fungere super godt, og vil hellere ride med disse næsebånd end smide et stærkt bid på ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan have i sine hænder... Gråstribet hunkat på 1½ år, bortgives. Ideel muse/solsorte/regnorme-fanger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det var så lidt Jullemulle <3 Din reaktion var som sagt hele turen værd ( ) og gjorde det gerne igen! Han er bare vidunderlig, ham Blå.. Det er han virkelig Julle!! Og din pause har bestemt ikke gjort at du rider mindre fantastisk.. Det var som altid en fornøjelse at se dig ride rundt..   Babyhest  Glæder mig til vores tur mulle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Kriiiismus  Ja, hans look er bare rigtig babyagtigt. Han er søøøød:D Er glad for at du kunne lide ham. Blev jo herre glad da du kom hvaaaa satan, haha.. Glæder mig også rigtig meget Dig på Blå og mig på lille chemin. Det bliver så hyggeligt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Rigtig fin hest  Men hvor er det dog uhyggeligt og grimt med de to næsebånd på....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jullemulle :D |
|
|
Årh det lyder dælme godt !! Årh jamen, mener jeg har meldt i U-LB og LA lørdag, og LA søndag. Ville lige starte ud med en LB da det er første indendørs, så ved ikke om en den kigger lidt, og hvor meget den bøvler i galoppen, selvom den er ved være ret godt til det 
» Janni « - nu med fejlfarve hesten Cartier <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Line: Har heller ingen steder skrevet at jeg syntes det så pænt ud med to næsebånd på Men hvis det fungere og det snart kan komme af, så er det jo fint. Janni: Forstår jeg gooodt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Nu var grimt måske også et forkert ord at bruge, for jeg er ligeglad med om det er yndigt på hesten eller ej - synes bare det er en grim metode. Træn hesten lidt bedre... Jeg ville iøvrigt hellere bruge et lidt skarpere bid, for der pacificere du ikke hesten konstant som med to stramme næsebånd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Line - find et andet sted at hælde din galde ud.
Julie er nok en af de mest sympastiske ryttere du finder og hun vil på ingen måde skade - eller for den sags skyld - være hård ved Blå. Næsebåndene var på ingen måde stramme og jeg kan forsikre dig om at hun, om nogen, har styr på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Hvorfor er det du "blander" dig i det?? Hvis næsebåndene ikke var stramme, så havde de vel ingen effekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Gider slet ikke diskutere hvád jeg vælger at ride med af udstyr  Har styr på det, og kan fortælle dig at der mindst kan komme to-tre fingre imellem BEGGE næsebånd. Og eftersom det ikke er hver dag jeg rider med det, så gider jeg ikke bruge din kommentar til noget. bad om konstruktiv kritik til min ridning, ikke til mine næsebånd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ærgeligt at der er 'hevet' sådan i de lodrette billeder, eller det er måske kun her de ser sådan ud? Men i er bare super flotte i to  Line - kan være Kristina 'blander sig' fordi hun netop har set og kender hest og rytter??
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeee |
|
|
Super flotte billeder af dig og blå. I er dygtige. OG gode billeder Kristina har taget  Line: Svar på det hun har bedt om. Og hvis du synes næsebåndende ser stramme ud så kunne det være du skulle ta et smut forbi en optiker.  Og Julie jeg er 100% enig i at du siger du hellere vil bruge de 2 næsebånd stedet for et skarbere bid. ! 
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Nu skrev jeg til Julie og ikke Kristina  Nej, jeg kan ikke se at næsebåndene er stramme, men hvis de har den effekt Julie skriver, så er jeg overbevidst om at de er strammere end de skal være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Line: Nu var Kristina sjovt nok til stede da disse billeder blev taget, så hun så selv at de ikke var stramme. Og nej, de ER ikke stramme. Kom selv og mærk efter. Du sidder og ''ved'' at de er strammere end de skal, det er sku flot uden du har mærket efter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Sofie: tror det er mig der er kommet til at hive lidt i dem da jeg skulle gøre dem mindre herinde De var kæmpe store nemlig :p Ja, Kristina er vidst en af dem som kender mig bedst og fulgt mig som rytter i flere år efterhånden hehe. Og tusind tak <3 Michelle: Tusind tak  Kommer du ud på søbjerggård og står? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu... |
| Forfatter:  |
NannaG |
| Dato:  |
21-09-2009 20:52 |
|
Org det ser super godt ud <3 Håber du nyder at ha Chemin hjemme, Hehe  Han er ihvertfald savnet her.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
tak søde Nanna <3 Det er SÅ dejligt at have ham hjemme Håber jeg kan få lov til at købe den dejlige pony tilbage .. kan jo slet ikke undvære ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
rigtig dejlig hest og gode billeder, det irriterer mig bare at hele springet ikke er med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fasdasdaa |
|
|
Hvor er han bare lækker lækkerrrr  Og det hele ser rigtig fornuftigt ud! Og hvis du skal gøre billederne mindre, så kan du holde shift nede i mens du trækker i det ene hjørne, så bliver det mindre på begge sider, sådan så man ikke tager den ene side først og så den anden. Det gør den automatisk selv når man holder shift nede  - Bare lige til en anden god gang hihi
- Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Josefine: Tusine tak hehe. Det vil jeg huske :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Julie: Jeg tror det iik. Desværre. :/
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line... |
|
|
Helt ærligt, du kan da overhovedet ikke bedømme sådan noget ud fra de billeder der er sat ind. Jeg synes ikke at du kan "beskylde" Julie for at snørre sin hest ind, når du ikke har set det irl, helt ærligt! Pas på det ikke bliver aaalt for helligt..
Mvh. Anne ***
Tora & Lokka<3 Mine to dejlige tøser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Sorry, men hvis det ikke er at "snørre sin hest ind" (hvilket ikke var det ord jeg brugte) at bruge to næsebånd, så ved jeg sørme ikke hvad det er Der er jo en grund til man synes der er en effekt med to næsebånd, imod eet. Hmm... Hellig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jooo Line, du er hellig!!! Det er kun dig og din ridemetode der åbenbart må virke? Venter stadig spændt på et bevis 
Men Julie, du er så skide dygtig og god .. Ved at du kun vil hestene det bedste, så go for it girl 
Hellere fortryde noget man har gjort, end fortryde man aldrig gjorde det ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moderator |
|
|
Så er det vist godt, - ingen grund til at beskylde hinanden for ting og putte ord i munden på hinanden. Der er vist kommet en forklaring på hvorfor der bliver brugt to næsenbånd, skal det diskuteres yderligere skal det foregå i en pæn og sober tone uden at kalde hinanden noget eller beskylde hinanden for ting. Mvh. Rollo, JHN Moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Hold da op  Line, hvis det gør dig glad kan jeg fortælle jeg ikke har redet med det siden weekenden. For som jeg sagde skifter jeg engang imellem. Det er slet ikke noget han går emd hele tiden. Gider egentlig ikke høre på dine kommentare mere ang. de næsebånd. Så længe han er glad for tilfreds så ved jeg det ikke er forkert, og når det ikke er spændt for stramt ser jeg ingen problemer! Katrine: Tak søde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg tror slet ikke jeg har nævnt ridemetoder??  Men det lyder godt Julie at han ikke går med det så tit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
M Bauenhøj ♥Blues og Philias |
26-09-2009 17:04 |
|
Jeg troede også jeg så forkert da jeg så billederne første gang, men det er jo ikke hvordan det ser ud der er det vigtige. Hvis det er effektiv så er det jo det man kan træne med indtil man får bedre styr på hesten. Det er da i hvert fald meget bedre end at købe et skarpt bid for at få hesten på plads. Dressur arbejde er jo rigtig vigtig for at kunne styre sin hest rundt på springbanen, så måske er det er problemet ligger?? Bare en tanke.
Dressur rytter med hestene Philias og Kajbjerggårds blues
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Dressuren er skam på plads Selvfølgelig kan der altid gøres noget bedre, men han fungere fint i dressur og også spring  Som skrevet går han ikke særlig tit med de to næsebånd. og pt. går han kun med hannoveransk. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
M Bauenhøj ♥Blues og Philias |
02-10-2009 20:33 |
|
Ja det tror jeg også nok den er efter hvad jeg har set på de videoer du har lagt ind ser det jo vild fornuftigt ud! Kan se du skal starte i Dalby i weekenden, Held og lykke =D
Dressur rytter med hestene Philias og Kajbjerggårds blues
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springbilleder -taget af Kristina Outzen |
|
|
Kristina har som hun altid gør, taget nogle skønne billeder! ærgeligt de er trukket lidt i. Hvor høj er den Blå?  - Nogen nævner, at trådstarter på ingen måde vil skade hesten - måske er jeg naiv, men det er der forhåbentlig ingen der bevidst gør?! Selvom folk har forskellige meninger, så er der forhåbentlig ingen der gør noget, for bevidst at skade hesten. Det er nok mere uvidenhed. Men jeg forstår ikke hvorfor alle trådstarters venner farer sådan op over Lines kommentar. Bare fordi I ved fra andre tråde, at Line ikke rider efter præcis samme metoder som jer, så må hun vel godt svare, uden at folk behøver at fare op, og forsvare. Hvis man først en gang har gjort sig upopulær herinde, kan man jo ikke skrive noget, end ikke positivt, uden folk vælger at tage det negativt.
Sabrina && Feykir fra Lestrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL xD |
04-10-2009 15:47 |
|
Eeeej hvor er det nogle gode billeder! Rigtig smuk hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|