.. and then it stopped!
Ja, jeg har idag i skolen gjort det forbi med min fantastiske kæreste igennem 5 måneder - sounds weird! Men ja. De sidste par uger har han været utrolig jaloux på drengene i min klase, som jeg hele sidste år har haft et større skænderi med, men vi har så her i det nye år så snakket sammen, og endelig er vi skide gode venner igen. Han har været umulig at være sammen med pga det - selvfølgelig har vi haft gode tider. Men ja, det har smittet af på mit humør, jeg har ikke gidet at lave lektier oven på sådan en skoledag. Jeg har skullet kigge mig bag ryggen og til siderne før jeg har skullet kramme en af mine venner... Han tog det egentlig rigtig rigtig flot(jeg er stolt af ham..) og forstod det godt. Det var rigtig hårdt at tage sig sammen til at sige det til ham, men i andet frikvarter blev jeg sq nødt til at gøre det.. Jeg troede det ville blive meget sværere, men efter sætningen:".. det går ikke det her..." kom det hele bare ud af mig.. Jeg var ved at bryde sammen, men holdt masken indtil vi gik hver til sit. Jeg forsikrede ham om, at det ikke var ham der var noget med, men bare at jeg slet ikke kunne overkomme eller overskue det lige nu...
Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg ville lade tårerne trille, men da den første veninde kom imod mig og gav mig et knus, da brød jeg sq helt sammen.. Tårerne trillede mere og mere, og det endte med, at vi gik ind på toilettet - mig og 5 veninder.. Jeg blev simpelthen nødt til lige at græde ud..
Men hvor er mine veninder henne nu??
En pige der lige har slået op med sin kæreste igennem 5 måneder bør ikke være alene en sådan dag - men det er jeg.. :/
Det er sådan en aften, hvor man bare har lyst til at ligge under dynen, se en tøsefilm med tøserne, spise sig fed i slik og have nusernattøj på.. Men jeg er alene..
Jeg blev simpelthen nødt til at komme ud med det.. Jeg ved ikke hvad I kunne bruge det til noget, men bare det at komme ud med det..