Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Break-up med kæresten..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 22:48

.. and then it stopped!

Ja, jeg har idag i skolen gjort det forbi med min fantastiske kæreste igennem 5 måneder - sounds weird! Men ja. De sidste par uger har han været utrolig jaloux på drengene i min klase, som jeg hele sidste år har haft et større skænderi med, men vi har så her i det nye år så snakket sammen, og endelig er vi skide gode venner igen. Han har været umulig at være sammen med pga det - selvfølgelig har vi haft gode tider. Men ja, det har smittet af på mit humør, jeg har ikke gidet at lave lektier oven på sådan en skoledag. Jeg har skullet kigge mig bag ryggen og til siderne før jeg har skullet kramme en af mine venner... Han tog det egentlig rigtig rigtig flot(jeg er stolt af ham..) og forstod det godt. Det var rigtig hårdt at tage sig sammen til at sige det til ham, men i andet frikvarter blev jeg sq nødt til at gøre det.. Jeg troede det ville blive meget sværere, men efter sætningen:".. det går ikke det her..." kom det hele bare ud af mig.. Jeg var ved at bryde sammen, men holdt masken indtil vi gik hver til sit. Jeg forsikrede ham om, at det ikke var ham der var noget med, men bare at jeg slet ikke kunne overkomme eller overskue det lige nu...

Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg ville lade tårerne trille, men da den første veninde kom imod mig og gav mig et knus, da brød jeg sq helt sammen.. Tårerne trillede mere og mere, og det endte med, at vi gik ind på toilettet - mig og 5 veninder.. Jeg blev simpelthen nødt til lige at græde ud..

Men hvor er mine veninder henne nu??

En pige der lige har slået op med sin kæreste igennem 5 måneder bør ikke være alene en sådan dag - men det er jeg.. :/
Det er sådan en aften, hvor man bare har lyst til at ligge under dynen, se en tøsefilm med tøserne, spise sig fed i slik og have nusernattøj på.. Men jeg er alene..

Jeg blev simpelthen nødt til at komme ud med det.. Jeg ved ikke hvad I kunne bruge det til noget, men bare det at komme ud med det..

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

khbiuh
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 22:55

årh øv!
men det kan bare heller ikk være fedt at køre et forhold på den måde!

syntes det stærkt af dig bare at sige det ligeud (y)

:: Louιdzæ . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

rtertertert
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 23:07

Årh Sara din stakkel Jeg kom gerne og spiste slik og så sørgelige film med dig, hvis vi ikke boede så langt væk fra hinanden.... Og du har helt ret! Hvor er veninderne pludselig??????

-Bolero1

Valhallas Bolero&Gismo Silk

Mine 2 Guldklumper

- Jeg lever og ånder for hestene.......

0
0
Svar på denne tråd

dghdhffh
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 23:27

..... hvis man har andre aftaler dropper man ikk lige det hele fordi veninden bliver single ;)

undskyld med sådan er jeg altså lidt.

men håber virkelig du kan gøre noget godt for digselv! :)

0
0
Svar på denne tråd

sudiud8i
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:27

Jeg lagde mig igår aftes, efter dette indlæg var skrevet, ovenpå og ville sove.. Det endte med, at jeg græd mig selv i søvn, men jeg sov da.. Det værste er næsten, at jeg altså idag skal starte stævne - 3 klasser - men så har jeg 3 rigtig fantastiske veninder der også..(jeg er skuffet over dig, Sissel..(ironi off))

oo2-pirat: Det skal bare siges ligeud, istedet for at skrive det.. Det er så koldt og afvigende - at man ikke vil stå ved det, fordi man ikke tør sige det ligeud.. Men mange mange tak! :)

Nicoline: Åhh, hvis bare du var kommet! Men ja, desværre bor vi for langt fra hinanden, men det kunne ellers lige have lysnet min dag op..

- Jeg beder desuden ikke veninderne droppe det de skal. Det er helt mærkeligt at HVER ENESTE EN af de veninder, skulle noget igår, lige igår - gud bestemte det vel..

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

hgfrjgfjgf
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 12:01

præcis!
siger jeg bestemt heller ikk ( :P ) men kender godt de dage hvor det virkelig bare er for dumt alle skal noget andet eller er for sløve til noget!

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 16:19

årh hvor nedern :( håber du er okay :(

kan ærlig talt godt forstå du er skuffet over dine veninder! ville jeg sgu også selv være ;) jeg synes også, det er i sådan nogle situationer, hvor veninder bare er vigtigst..

okay hvis de skulle noget vigtigt, men alligevel.. kan sgu godt forstå du var skuffet.

en af mine rigtig tætte veninder, slår også op med sin kæreste igennem 2 år, næste gang de skal være sammen... shiiit.. har sgu også tænkt mig at være der 110% for hende, uanset på hvilket tid af døgnet hun har brug for at snakke osv ;)

håber du er okay sara :)

0
0
Svar på denne tråd

zshsududu
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 17:15

oo2-Pirat: Præcis! Du har fuldkommen ret! :)

xxxxx: Jeg tror jeg er okay nu.. Men ja, det er sq lidt nedern at være alene en aften som igår og bare skulle tænke en masse tanker - alene! :) Og mange tak! :)

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

asusususu
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 23:15

Hvad nu hvis man stadig elsker hinanden?

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

undskyldskat :*.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 21:59

Undskyld vi ikke var der, skat :*.<3

0
0
Svar på denne tråd

HHHHMMMM
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 11:07

Mine veninder og jeg selv laver altså tit noget hver for sig hele tiden og de kan da heller ikke rende og hoppe efter mig hvis der pludselig sker noget??

Selvfølgelig ville de være der for mig hvis det nu var, men de har også deres at se til ligesom jeg selv har rimelig travlt og ikke lige sletter en hel dag fordi min veninde er blevet single..

0
0
Svar på denne tråd

Lalalaa..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 22:21

Hm, jeg ville også vær mega jaloux hvis jeg var ham, og du gav andre lov til at tage på din røv ... Men det vidste han måske ikke ??

At du gør det i et frikvarter. Come on. Mærkelig måde at gøre det midt i skoletiden?

Og som Milh siger, så kan mine veninder ikke hoppe og danse for mig. Godt nok var de der da min kæreste slog op med mig dengang, godt nok dagen efter, da han selv var der for mig aftenen og lidt af dagen efter. Også tog jeg sgu hen til mine veninder og lignede en panda, og grædte ud ved dem. Og tog så til fest om aftenen Og de følgene dage festede jeg også igennem for at glemme ham fordi jeg var så gal, rasende og ked af det.. Det hjælper lige i nutiden, når man så bliver alene igen, er man en tudemarie!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider