|
|
| mangler motiver |
| Forfatter:  |
Asta ♥Isabella♥ |
| Dato:  |
15-09-2009 19:07 |
|
Jeg er så småt startet op med mine tegninger igen, efter at have holdt en lang pause.. jeg ved ikke rigtig hvorfor :b men problemet er jeg ved ikke helt hvad jeg skal tegne. Jeg øver mig meget på portrætter, men hvem skal man lige tegne, når det bliver kedeligt for ens veninder at stå model?
Asta
>> You just can't live in that negative way... make way for the positive day! <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| owihrsf |
LillePrins |
15-09-2009 20:52 |
|
Hvad med at tage billeder af ting/dyr/mennesker, ogsaa bruge det som inspiration? Nogen gange er de bedste motiver dem som ikke er stillet op. F.eks. kunne du tage dit kamera med ud i byen en dag ogsaa bare knipse billeder af mennesker/cafe'er osv osv.  Held og lykke.
>>AnnaChristine.<< one plus one equals everything, and two minus one equals nothing. I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agkakgka |
Asta ♥Isabella♥ |
15-09-2009 21:00 |
|
LillePrins: Tak for rådet, jeg havde bare sådan lidt, kan man godt det? altså bare tage billeder af folk og så tegne det uden de selv har nogen anelse om det? Men tror nu jeg vil gøre det, måske kan man jo spørge først 
Asta
>> You just can't live in that negative way... make way for the positive day! <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjkm,.- |
Piraten |
15-09-2009 21:29 |
|
Det er ikke en god idé at tage billeder af folk uden at spørge Men google... Eller på deviantart.com, der er en masse billeder, de flese gange skal du bare linke til reference fotoet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
sofie ♥sofiehyldeqvist♥ |
21-09-2009 23:00 |
|
du må gerne lave et portræt af mig eller en af mine heste, hvis det var noget (:
Ponny sælges 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt det sjove |
|
|
jeg stiller mig også gerne til rådighed med nogen billeder, hvis det er 
.. Mette Rundé Schønning at vinde er mere end at blive nummer 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.. |
|
|
Hvis du skal tagee billeder af folk, så tag dem først og spørg derefter om du må bruge dem (bare til hjemmebrug) for hvis du spørger først, "stiller" de sig helt automatisk op til at blive fotograferet og det bliver kunstigt. Jeg vil da også gerne lægge billeder til rådighed.. Men de ligger allesammen på faceb, så der må du ansøge mig først :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjasjhajh |
Asta ♥Isabella♥ |
22-09-2009 15:42 |
|
Asta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder. |
|
|
Susy Sparre . og der er ret mange billeder :p!. men vil da gerne se resultatet bagefter hvis det er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haafajjj |
Asta ♥Isabella♥ |
22-09-2009 19:02 |
|
okay tak for det ja jeg skal nok lige give en opdatering, når jeg får lavet nogle billeder jeg kan lægge ind 
Asta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er så et bilede |
Asta ♥Isabella♥ |
24-09-2009 16:58 |
|
jeg har nu fået tegnet et billede  jeg kan kun finde ud af at vise dem ved at ligge dem på min præs, så der ligger det altså også  Her er det: (btw, hvor er jeg vild med din kjole susy!   undskylder den dårlige kvalitet, men har kun min mobil at fotografere med  Kom bare med respons 
Asta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk smuk smuk! |
M S L |
24-09-2009 21:27 |
|
Hvor er din tegning af Susy smuk! Jeg har sendt dig en PB.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Hold da op hvor tegner du bare godt!! 
Sille med part på Sylle. jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kshkkaha |
Asta ♥Isabella♥ |
25-09-2009 18:48 |
|
M S L og Cecilie (sylle) Mange tak, det er jeg glad for at høre 
Asta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så kom der et til |
Asta ♥Isabella♥ |
28-09-2009 21:13 |
|
her er billedet af mia så : 
Asta
Rest In Peace Isabella! :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
line (rhapsody) |
28-09-2009 21:27 |
|
ih hvor tegner du bare godt, Asta! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Du må da også godt forsøge dig med at tegne mig .. Der ligger massere billeder på face, så bare ansøg mig ..
{Gudde'licious} At falde er ingen skam, men at blive liggende er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qlkqtkkqkkqt |
Asta ♥Isabella♥ |
29-09-2009 10:53 |
|
Line: mange tak!  Gitte: det gør jeg så 
Asta
Rest In Peace Isabella! :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|