Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Tilbageblik på barndommen
Forfatter: 
Dato:  23-08-2009 15:37

Nu hvor jeg lige er startet på efterskolen, har jeg også sat en masser billeder fra min barndom op, hvilket bare gør mig i så godt humør, at kunne vågne og som det første se på de kære billeder fra jeg var barn.

et af dem:

Da jeg så kom hjem på weekend, her i går, så jeg løvernes konge på vhs Amen det var som at være 5 år igen, og sidde at tude over at hans far dør. Så gik jeg på youtube og så en masse gamle disney musikvideoer!!! Hvorfor kan disney ikke finde ud af at lave sådan nogle gode film længere? - hvorfor skal det hele være sådan noget kim possible, hannah montana osv... arg det irriteter mig grusomt de ikke kommer med nogle søde tegnefilm.

Jeg er forelsket i de kære gamle disney-sange/film:
www.youtube.com/ watch?v=EHfUgAI6OGo&feature=channel
www.youtube.com/ watch?v=9CUwjd17LC8&feature=channel
www.youtube.com/ watch?v=SkHSzghEsHs&feature=channel
Okay, jeg kunne vise 500 billeder og 10000 link. ^^

Når, men nogle som også her fornylig, eller bare på et eller andet tidspunkt, har fået en masse flashbacks på barndommen, ligesom jeg? (okay, spørgsmåls-smiley med glad mund)

Og jo, så så jeg også lige Bølle Bob på efterskolen... hvilket resulterede i jeg nu går og synger samtidlige sange fra filmen:
www.youtube.com/ watch?v=lMQhpJDBRkE&feature=channel
www.youtube.com/watch?v=- owQMvIQlQY&feature=channel

Beklager et rodet indlæg, og en mega overhappy pige bag skærmen (;

»
Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «

0
0
Svar på denne tråd

Værsgo :D
Forfatter: 
Dato:  23-08-2009 15:49

0
0
Svar på denne tråd

Barndom<3
Forfatter: 
Dato:  23-08-2009 15:50

Ej det kom da alt for hurtigt afsted S:

Men ja, barndommen er bare det bedste. Synes tit sådan nogen billeder viser hvor nemt det er at være barn : D

Nu bliver jeg 18 snart, og jeg kan slet ikke tage at jeg ikke er barn mere :S Nu jeg lige pludselig voksen... dog kun i papirerne!

0
0
Svar på denne tråd

astrid lindgren
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 20:40

åh ja ronja røverdatter, emil fra lønneberg, alle børnene i bullerby og pippi langstrømpe

jo jeg har haft mine flashbacks.

og havde fornyligt i weekenden hvor pippi langstrømpe,idas sommarvisa, lille kat og intro til emil fra lønneberg blev spillet på repeat :D

ak ja det var sgu tider

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider