Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stævneresultat *BILL*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 17:49

hej ænder.

så er der lidt stævneopdateringer herfra. Igår drog Santos og jeg til Holbæk for at ride distriktsmesterskab individuelt.

Jeg havde besluttet mig for, at ride en opvarmningsklasse da Santos altid spændt, glor osv. i første klasse.

Men ak nej, Santos var super flink, der var nogle smuttere, men i store hele gik det rigtig fint. Vi blev også belønnet for det og red 64,14%. Det er det højeste vi nogensinde har redet i la1. Der var nok 4 point op til nr. 3, som havde 65%, så vi lå godt til.

Så der var stort gå-på-mod til mesterskabs klassen. Santos var en stjerne på opvarmning, så jeg følte at det nok skulle gå. Desværre gik det ikke sådan. Santos besluttede sig desværre for, at han ikke gad mere da han kom på banen, gad slet ikke gå frem for mig. Så han mistede total bæring og rummelighed.

Hvis han bare havde gået som i opvarmningsklassen havde vi ligget helt op ad de andre..

Her kommer lidt billeder: (min søster har taget billederne (med mit kamera :D ) - og hun har altså taget dem lidt skævt, så han går altså ikke så meget ned ad bakke, som det ser ud på nogle af billederne!)

1: opvarmning

2: smukke

opvarmningsklasse la1:

3: schenkelvigning

4: trav

5: galop

6: desværre taget meget skævt :P

7: trav

mesterskabsklassen:

8: op ad midten

9: en ganske udemærket parade!

10: lalle lalle

11: at trave

det var alt for denne gang ;-) Men I hører nok snart til mig, da der er en masse stævner forude! :)

mvh. Frederikke Sadolin.

JHN vinder af prisen ..

..årets dressurytter '09 & årets vallak '09.

amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

gfhbxfdhhh
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 19:47

Det ser da super fint ud, og tillykke med resultatet i den første klasse. Nogle gange er heste jo desværre ikke helt til at læse, men det må man jo tage med ;)

Synes Santos er begyndt at se rigtig fin ud! :)

.. mvh. j u l i e k r o n b o r g
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 20:04

Jeg er så vild med santos :D Han er simpelthen SÅ charmerende og smuk.

Lige en pony som jeg ville falde for hvis jeg skulle ha en pony

Han er smuuuuk, og så fin.

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 20:11

I er så fine i to (:

Men puuuha søde, tror det ville blive meget nemmere for dig at ride hvis hænder og fødder kom på plads Du ved det sikkert godt, men altså.

I er i hvert fald super fine! Ærgeligt det ikke var i mesterskabsklassen han var så flink, men dejligt at i fik en god tur da (:

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

hehheehe
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:16

Han er rigtig sød at se på :-)

Men de hænder dér

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 20:03

julie kronborg: hihi mange tak :) Nej, man kan ikke altid læse dem. Han plejer altid at være sådan lidt smådum i den første klasse og så rigtig god i den næste, men nej nej =D hehe.

julie salomonsen: hihi mange mange tak, det varmer :) <3

støjer: ja, jeg har godt nok fået en ordentlig omgang klaverhænder . Mht. fødderne er det fordi han "mister" alt energien/ ikke vil gå frem inde på banen. Det er super træls, og noget han er begyndt på :( Til hver dag er mine hæle aldrig oppe i siden på ham, for han er altid fuld af energi, hvilket han underligt nok også altid har nok af på opvarmningen. Super træls, og jeg ved ikke hvorfor :(

og tak søde :)

Rulammet: mange tak :) Ja, har fået udviklet mig nogle klaverhænder, øv øv, det må jeg se at få rettet op på!

mvh. Frederikke Sadolin.

JHN vinder af prisen ..

..årets dressurytter '09 & årets vallak '09.

amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider