hej ænder.
så er der lidt stævneopdateringer herfra. Igår drog Santos og jeg til Holbæk for at ride distriktsmesterskab individuelt.
Jeg havde besluttet mig for, at ride en opvarmningsklasse da Santos altid spændt, glor osv. i første klasse.
Men ak nej, Santos var super flink, der var nogle smuttere, men i store hele gik det rigtig fint. Vi blev også belønnet for det og red 64,14%. Det er det højeste vi nogensinde har redet i la1. Der var nok 4 point op til nr. 3, som havde 65%, så vi lå godt til.
Så der var stort gå-på-mod til mesterskabs klassen. Santos var en stjerne på opvarmning, så jeg følte at det nok skulle gå. Desværre gik det ikke sådan. Santos besluttede sig desværre for, at han ikke gad mere da han kom på banen, gad slet ikke gå frem for mig. Så han mistede total bæring og rummelighed.
Hvis han bare havde gået som i opvarmningsklassen havde vi ligget helt op ad de andre..
Her kommer lidt billeder: (min søster har taget billederne (med mit kamera
) - og hun har altså taget dem lidt skævt, så han går altså ikke så meget ned ad bakke, som det ser ud på nogle af billederne!)

1: opvarmning

2: smukke
opvarmningsklasse la1:

3: schenkelvigning

4: trav

5: galop

6: desværre taget meget skævt 

7: trav
mesterskabsklassen:

8: op ad midten

9: en ganske udemærket parade!

10: lalle lalle

11: at trave
det var alt for denne gang
Men I hører nok snart til mig, da der er en masse stævner forude!