Yay, så er I igang igen 
Nu skal jeg da gerne kommentere lidt, selvom jeg egentlig hader at kommentere på videoer - fordi jeg altid synes jeg har en underlig synsvinkel på dem. Men sådan er det jo ofte til stævner, det går jo ikke ligefrem at stå på midten af banen og filme...
Hvad får du for dine schenkelvigninger? Den 1. ser ud som om der er lidt for meget bagpart - men vinklen en rigtig, rigtig svær at vurdere. Nr. 2 er det ikke problemet, den ser bare meget hakkende ud - er hun svær at flytte, eller er du bange for at få for stor tværing, hvis du trykker lidt på?
Tilbagetrædningen, hvad giver de for den? Synes nemlig den er rigtig pæn - og SÅ skønt at se en hest, der ikke dykker helt vildt, det lykkes dig at holde hende stort set i lod. Det er der godt nok MANGE der ikke formår...
Hvor pokker er overgangen fra middelgalop? Går udfra det er en middelgalop der ligger der - har ikke 100% styr på de danske programmer, men skulle undre mig om det bare var en tur ned af langsiden, hæ-hæ..
Smukt bagbens hop, hun fremviser i 2. kontragalop 
Gennem dette program, har jeg et eller andet med hendes hals der forstyrre mig - det virker som om, at hun runder i halsen, ofte lidt meget, hvor resten af kroppen virker mere lige.
Som om hun ikke tager rundingen med i kroppen, men lader den sidde i halsen, hvor det så bliver lidt vel meget.
Men igen, det er ikke super let at vurdere, på en lidt grumset video fra stævne.
Ellers så synes jeg virkelig du gør det godt
- det er ikke længe du har redet stor hest og jeg tror gerne at denne røde madamme, er en hvor man må gøre sin del af arbejdet 
Dette var så min lille kommentar - du beder ikke om ris eller ros, men du plejer nu at kunne tage det 
Og alt skal jo tages med en gran salt - da det ikke er let at vurdere udfra video og jeg er ski' intet orakel...
By the way - den der hvide sløjfe du har i håret.... Boing boing - vældig forstyrrende 
Og - jeg har vist aldrig kommenteret på tråde om din hvide ponydreng... Men gør det meget gerne, med denne røde madamme. Meget sjovere, nu hvor du er begyndt at ride rigtigt 
Så må jeg hellere stoppe, har vist også opbrugt denne uges kvote af blinkende smily'er