Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stævne på Robsen LA2
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 12:49

Yes, så er sommerpausen overstået, og vi har været afsted igen. Endnu en gang blev det en LA2 til et af Frederiksværk Rideklubs aften distriktstævner.

Har haft rigtig mange problemer det der ridning det sidste stykke tid, efter ferien faktisk, så det var bestemt ikke særlig optimistisk jeg tog afsted Men afsted skulle vi jo, og prinsessen var faktisk ganske fantastisk på opvarmningen.

Vi kom på banen, og jeg syntes bare ikke der var noget der fungerede xD Var rimelig bitter da jeg kom ud. Skridten blev helt super! I vores to første LA'er fik vi 5-5-6, i den 3. 6-6-6. I går præsterede vi at få 7-7-7, så det var jo perfekt. Robiane gider ikke det der skridt. Men vi lavede da også lige et changement, fik dog byttet tilbage efter 3 skridt (og dommeren opdagede det ikke - fik 7 for den øvelse )

Resultatet blev 65,5% og nr. 8 ud af 28 - første uplaceret. Simpelthen såå ærgelig en placering. Men kun 3 point op til placering.

Video kan ses HER

Og det er selvfølgelig den her puttegris det handler om:

I morgen drager vi til FJOR og starte distriktsmesterskab for hold. Wish us luck, og smid meget gerne en lille kommentar (:

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

5657568678
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 13:56

Lyder da super god. Du kan da roligt være stolt af det lille dyr ;)

Held og lykke i morgen !

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 & 08 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 14:20

Det ser bare rigtig fint ud mus d:

I regn og slud skal hesten ud -
selvfølgelig medmindre man ikke lige gider..
Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 15:47

det ser godt ud mus.

Held og lykke med imorgen!

mvh. Frederikke Sadolin.

JHN vinder af prisen ..

..årets dressurytter '09 & årets vallak '09.

amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 18:12

Mange tak alle tre (:

Prinsessebarnet var rigtig dygtig idag, så vi håber hun er lige så fin i morgen Og meget gerne uden changementer denne gang

... Sofie Støjko

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 13:18

Sjovt så få kommentarer der kommer til Robsen i forhold til hvor mange Epsi altid fik xD

... Sofie Støjko

0
0
Svar på denne tråd

heheeheh
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 15:44

Tror det skyldes at folk hellere vil se billeder end video...

Men jeg vil altid gerne lægge en kommentar til jer. :-) Synes det var et godt resultat når man tænker på, at du tog af sted uden de store forventninger, og at du selv syntes, det ikke var jeres bedste tur. Selvfølgelig lidt ærgerligt lige at misse rosetten, men desværre kan man jo ikke vinde noget hver gang :-P

Så må vi håbe du bliver mere tilfreds til næste stævne :-)

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 08:52

Yay, så er I igang igen ;D

Nu skal jeg da gerne kommentere lidt, selvom jeg egentlig hader at kommentere på videoer - fordi jeg altid synes jeg har en underlig synsvinkel på dem. Men sådan er det jo ofte til stævner, det går jo ikke ligefrem at stå på midten af banen og filme...

Hvad får du for dine schenkelvigninger? Den 1. ser ud som om der er lidt for meget bagpart - men vinklen en rigtig, rigtig svær at vurdere. Nr. 2 er det ikke problemet, den ser bare meget hakkende ud - er hun svær at flytte, eller er du bange for at få for stor tværing, hvis du trykker lidt på?

Tilbagetrædningen, hvad giver de for den? Synes nemlig den er rigtig pæn - og SÅ skønt at se en hest, der ikke dykker helt vildt, det lykkes dig at holde hende stort set i lod. Det er der godt nok MANGE der ikke formår...

Hvor pokker er overgangen fra middelgalop? Går udfra det er en middelgalop der ligger der - har ikke 100% styr på de danske programmer, men skulle undre mig om det bare var en tur ned af langsiden, hæ-hæ..

Smukt bagbens hop, hun fremviser i 2. kontragalop ;D

Gennem dette program, har jeg et eller andet med hendes hals der forstyrre mig - det virker som om, at hun runder i halsen, ofte lidt meget, hvor resten af kroppen virker mere lige.

Som om hun ikke tager rundingen med i kroppen, men lader den sidde i halsen, hvor det så bliver lidt vel meget.

Men igen, det er ikke super let at vurdere, på en lidt grumset video fra stævne.

Ellers så synes jeg virkelig du gør det godt :) - det er ikke længe du har redet stor hest og jeg tror gerne at denne røde madamme, er en hvor man må gøre sin del af arbejdet ;)

Dette var så min lille kommentar - du beder ikke om ris eller ros, men du plejer nu at kunne tage det ;)

Og alt skal jo tages med en gran salt - da det ikke er let at vurdere udfra video og jeg er ski' intet orakel...

By the way - den der hvide sløjfe du har i håret.... Boing boing - vældig forstyrrende ;)

Og - jeg har vist aldrig kommenteret på tråde om din hvide ponydreng... Men gør det meget gerne, med denne røde madamme. Meget sjovere, nu hvor du er begyndt at ride rigtigt ;)

Så må jeg hellere stoppe, har vist også opbrugt denne uges kvote af blinkende smily'er

Live your life to its fullest potential...
Termin d. 14. september

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 11:48

Syntes i er rigtig fine sammen, men ligesom SBM, så din sjøjfe i håret er virkelig forstyrende :)

Syntes det er meget pænere hvis du laver en almindelig knold.

De sløjfer der, fungere bare ikke :P

I Passer super godt sammen, og det klæder dig at komme på stor hest :)

Hvordan gik stævnet så? ;D

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 20:30

SBM: Tusind tak for din lange kommentar (; Tager den lige skridt for skridt :b

Schenkelvigningerne blev noget hø - du har helt ret (; Fik 6 for dem begge. Fik, som skrevet i tråden (måske ikke tydeligt nok) 7 for tilbagetrædningen. Hun vil meget gerne have lov til at løbe baglæns, og vi plejer at få 5, en enkelt gang 6, så 7 er slet slet ikke dårligt Yes, alle øgninger kiksede sådan set rimelig grumt (; Havde fokus på det i søndags, og der fungerede de bedre. Mht. bøjning i halsen og det, så tror jeg simpelthen det var fordi jeg havde "lidt" problemer med hende derinde, hun var ikke 100% igennem for mig, så var indimellem nødt til at tage lidt vel fat for at komme igennem programmet, og det er nok det der smitter af. Plejer nu kun at få positive kommentarer til sløjfen, men vil jeg da tænke over

Endnu en gang tusind tak for din meget lange kommentar :b

JulieS: Mange tak (: Indimellem kunne jeg godt ønske hun var lidt mindre Synes egentlig selv vi havde en okay tur, ikke perfekt eller noget, men okay. Dommerne var ikke helt enige og vi endte med en total på 61,95%. Har dog endnu ikke fået kritikkerne, så glæder mig godt nok til at se dem.

... Sofie Støjko

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:18

Ej hvor ser det godt ud! Ærgeligt med de sk'de placeringer, men du har i hvert fald grund til at være stolt over den bette (store) hest ;D

C e c i l i e

- med part på Sylle (:

..man er først gammel når fortiden er mere spændende end fremtiden!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider