Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fra start til slut med Myy (BILL)
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 12:35

Jeg har jo desværre ikke Lille Myy længere, men fik på vores forholdsvis korte tid, samlet en del billeder af den smukke hest alligevel. Jeg fik Myy d. 10. marts, hvor jeg red prøven til ryttermærke 4 på hende, som vi så bestod, så jeg endelig havde rytterlicens. Myy var FED og havde ekstremt grimme hove. Hendes hove var så slemme, at da vi fik dem beskåret, blev hun halt, fordi hun havde gået alt for dybt i dragterne. Det fik vi heldigvis løst ved at give hende kiler på.

I starten stod vi i Hillerød, og der har jeg desværre ikke så mange billeder fra, da der kun var mig selv til at tage, men jeg har da et par stykker, hvor man godt kan fornemme hendes tilstand.

Det her billede viser slet ikke hvor fed hun var, men kigger man godt efter, kan man fornemme hvor lange hendes hove er, trods hun står på blød bund.

Vi flyttede d. 1. april til hair hestepension. Der fik jeg taget nogle billeder af hende, hvor man godt kan se at hun stadig var alt for tyk.

Prøv at ligge mærke til dellerne rund om gjorden på de næste billeder.

(og det skal altså lige siges at på disse billeder har hun allerede tabt sig en del)

Så begyndte der dog at ske en del, og vi tog til nogle jagter med spr. Vi fuldførte de tre som vi startede

Vi var til military kursus på Søborggård med Eric Smiley, desværre ingen billeder derfra.

Så startede vi military på søborggård en cnc70 hvor vi blev nummer 3 ud af 18.

Så fik vi taget et par billeder en dag da vi trænede. Det var lige efter at Celeste var blevet født, så vi havde ikke redet omkring en uge..

Så tog vi til vores sidste stævne. Spring i ledøje 75 og 90 cm. Vi vandt 75 cm. og fik en enkelt bom i 90 cm.

Selvom Myy var i perfekt foderstand til sidst, fulgte hendes vejrtrækning ikke med. Vi måtte desværre indse at hun var blevet ødelagt af at være så fed, så vi ville ikke byde hende at skulle gå højere klasser i military og efterårsjagterne, som er længere end dem om foråret. Derfor måtte jeg desværre stoppe med smukke Myy.

Jeg havde hende i omkring 3 måneder, og den hest har så skøn en personlighed, at jeg har nydt hver et sekund jeg har brugt med hende.

Hvis i er nået så langt, må i da meget gerne smide en kommentar

I regn og slud skal hesten ud -
selvfølgelig medmindre man ikke lige gider..
Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

sdhjfbdbhjd
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 14:13

Hvor er hun bare skøn. Kanont arbejde du har lagt i hende, hun er jo bare lækker.

Ærgerligt med hendes vejrtrækning, i klæder ellers hinanden :D

- Josefine & Miré

Horses are not our whole lives, but they make our lives whole

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 14:41

Hun har sit næsebånd helt inde i øjet.....................

Buhu...

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 14:50

Laura: Det har hun ikke nej, ellers tak

Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

Lalalalal.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 14:57

Okay :) Det var da godt.

Buhu...

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 15:08

Laura: Yes. Hesten er såmænd bare igang med at blinke. Billedet er ret sammenpresset, så propotionerne passer ikke helt..

Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 23:15

altså jeg forstår det ikke.. var hun din egen, og nu hun solgt? aflivet? pensioneret?.. har jeg ikke læst indlæget grundigt nok?

jeg har jo set hende IRL så ved hun er smuk :)

(og selvom billedet er sammenpresset, og hesten blinker, sidder næsebåndet stadig for tæt på øjet)

N A N O U

- stadig ikke færdigmalet.

Nikon D40 sælges

Skriv for info !

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 23:55

Nanou: Det her er ikke hende du så. Det her er Lille Myy, du så mig på Monica (: Jeg ejede ikke Lille Myy, og hun er derfor hos sin oprindelige ejer, hvor hun ikke laver noget.

Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

calico
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 19:11

Hva faen.. en plet hest har vel pletter så det lige meget hvilken en jeg så

N A N O U

- stadig ikke færdigmalet.

Nikon D40 sælges

Skriv for info !

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 23:31

Haha du har helt ret

Celeste Liva
0
0
Svar på denne tråd

ftfgyfghjigtftgyui
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 23:42

Nøøj den er sød! Vildt dejlig..

I passer så fint sammen :)

KIRSTINEN

folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider