Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

afskeds gave til veninder, hjælp
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 10:45

hej chicks, håber i har haft en god ferie :)

en af mine rigtig nære veninder tager 1 år på high school til canada, her efter sommerferien.

hun holder stooooooor afskedsfest på lørdag, for alle dem hun kender :) eftersom hun har været en af mine bedste veninder igennem hele folkeskoletiden, vil mig og 3 andre piger gerne give hende en LILLE gave. altså ikke GAVE, men bare et eller andet lille minde, som kan minde hende om os.. hun har nemlig også før givet udtryk for, at hun gerne ville have et eller andet minde-ting, fra hendes tætteste venner osv :)

men hvad ? vi er rimelig blanke..

vi havde tænkt lidt på, måske at købe en stor flaske Bacardi og så skrive ''den her burde i hvertfald minde dig om os(;'' og så skrive vores navne på.. hun ville jo kunne gemme flasken som minde.

men ja ved sgu ik.. synes også bare det en lidt fesen gave ;D

nogle af jer der har idéer?

0
0
Svar på denne tråd

sjgijsig
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 11:21

I kan ikke være sikre på, at hun kan tage flasken med til Canada:-)

Uh, der er mange ting i kan gøre:

- En photowall af jer alle 4, med citater fra jer selv, sangequotes osv.

- Få lavet en CD, hvor I synger hendes yndlingssang og hver især indtaler en "minde"-tale

- Købe en kalender og fylde ud med billeder af jer osv

- Købe en halskæde med et vedhæng fra jer hver

Ossssssssv:-)

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

wertyui
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 15:14

Et billed album??

PIRATEN

Med part på Cocktail

WWW.FOTOUDFORDRING.TK

0
0
Svar på denne tråd

Kalender
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 16:31

I kan gå ind på www.kalendermaskinen.dk - mener jeg den hedder, og så indsætter fotos og lave jeres egen kalender på den måde.

Så kan I jo indsætte billeder af jeres tid sammen, og så skrive ting ind i kalenderen?

- Fx fødselsdage, mærkedage og andre sjove ting...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 19:07

Hej Ena

Prøv at gå ind på www.click4foto.dk/asp/ front.asp?activitycode=999997.

Utrolig god side, du kan bla. lave fotokort, fotoalbum, fotokalender, t-shirts, puslespil osv.

Til Jul gav jeg en af mine veninder et puslespil (billede af mig og hende). Dog laver hun ikke lige puslespil, men skrev noget lign. i et kort 'Håber ikke at du mister nogle af disse værdigfulde brikker, men heller det, end de brikker vores venskab bygger på.'

En anden veninde gav jeg et sort krus, og skrev så 'Ihh er du ikke glad for et sort krus ? Prøv at hælde varmt vand i, og se så hvad der sker ..' Også dukker der så et billede frem af mig og hende, og når varmen så forsvinder, forsvinder billedet også, og det virker ikke kun den ene gang, det virker hvergang

LiNE

med rhapsody

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 21:26

Da jeg i sin tid tog på efterskole(puuh, det er længe siden, jeg er snart gammel..!) fik jeg et lille album og et større billed i en ramme. I albummet var der en masse billeder af alle mine piger, og i ramme et af dem alle sammen samlet. Det vakte bestemt lykke, og jeg har stadig det store billed stående :)

Emilie Watson
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider