De første tre uger af sommerferien, var min søster og jeg på ferie hos min far (forældrene er skilt) og vi skulle da have Cox med, da det ellers ville blive dyrt i benzin, at kører fra langkastrup til hinnerup hverdag i tre uger.
Så tirsdag d. 30/7 kørte min far og jeg til hinnerup for at hente Cox. Cox skulle lige have ordnet fusser, så han kunne møde sin kammerater med stil xD ..
Jeg fik pakket bilen med alle tingene, vi skulle bruge, høvlet boksen ned, og læsset Cox, og så kørte vi mod langkastrup (:
Cox mødte sine nye(nu faste) feriekammerater, 3 vallakker, og det gik rigtig godt. Der kom lidt hyl ud af det (sen kastrationer af Prins,) og lidt bukkespark (: .. Vi havde en kæmpe græsplæne, en skov & en mark at ride på (: super dejligt (:
Dagen efter vi flyttede Cox ud til min far, trådte han på min fars lille tå så den blev stor og meget lilla, den var brækket.
Nu til lidt billeder (:

Cox(stritman, Prins(sort), Buller(rød) og Lukas følger nysgerrigt med i hvad Cox laver (:

Lukas & Cox hilser på hinanden, en meget slank Cox, (:

Sådan så det ud efter ti min. (:

Buller, Prins & Cox.

Så blev det lidt ridning på en kæmpe græsplæne, Cox kigger ud på vejen og jeg kæmper med at få mobilen op af lommen (:

En ivrig Cox (:

Stille og rolig galop (:

Super glad ungpony <3 Sådan var ørerne hver gang vi jorde (:

Og bagefter var han meget svær at stoppe (:

Stadig meget energisk
- og sikke en lækker trav, lidt ærgeligt jeg ik fik det taget på siden /:

Og hygges skal der også (:

en meget stolt malene, skal siges at hun sidste i maj faldt af efter tur i skoven, hvor hun fik hjernerystelese og havde kort tidshukommelse. Så det var meget at overvinde, da hun ik har været på tur siden.

det nu rart at få trensen af.

Hey mate, det nu rart med græs 

dejligt med opmærksomhed xD

Og vi takker (:
dejligt at i orkede at kiggede alle billederne igennem og evt kommenteret det (: