Jeg snuppede lige min lillesøsters pony, da hun er 200 procent trafiksikker. Jeg havde kameraet med så i får lige nogle billeder 

Afsted ned ad Grusvejen

Kender i de børn der kommer løbende og råber "MÅ VI AE HESTEN!!" De kom løbende 2 minutter efter dette billed er taget 

Da vi rider op ad stien ^ ~møder vi så en storebror med hans lillesøster, går jeg udfra.
Lillesøsteren siger: Det ligner et føl
Mig: Det er det ikke 
Red så et par meter og kunne høre storebroderen stolt sige til lillesøsteren "Det er en Islandsk hest". WTF!? Godt nok har hun en del hår, og der er mugeligvis meget,meget lidt islænder i hende, men det vides ikke med sikekrhed.
Men skyndte mig at sige til Lotte at hun godt kunne tage det som et kompliment det med at hun lignede et føl, når nu hun er 16 år 

Kirkestien som den hedder 

Vi skulle lige ha' lidt benzin på ponyen, inden vi vendte mulen hjemad.

På denne sti ^ er jeg kun en gang om året 

Efter dette billede er taget havde vi lige passeret en trappe på hele 3 trin
Hun skulle godt have en del overtagelse den gamle, men hun gjorde det 

I kender vel også det med at hesten går meget hurtigere på vej hjem? Det er derfor dette billlede er sløret, det var virkelig powerwalking på dette tidspunkt. For nu kunne Lotte selv vejen hjem.

Der var selvfølgelig blitz på, men det sagde hun ikke noget til 
Meeeeeen vi skulle lige en smut hjem i haven 

Og så overtog min søster hendes pony 

Og hjemad det gik!

Jeg måtte så tage jernhesten ned til stalden, det er min aller første cykel, som min bror og søster også har kørt på, den er så lille at jeg ikke engang kan hjule på den 

Håber i vil ligge en kommentar
Goddag til jer