Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

GRØN KONCERT ODENSE! ;D FEDT
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 11:15

Jaa igår var jeg til grøn koncert i Odense

Dagen startede så ledes.

Torsdag havde vi været til Trsdags koncert i Kongens have og drikke osv og vi tog så på anden mig og en veninde og 2 venner.

Vi besluttede os for at ta hjem og så kom en af vores venner cyklende om vi iik skulle cykle hjem til veninden og drikke. Det gjorde vi så og da kl så var 02.30 cyklede jeg hjem i seng.

Og kl 10 fredag morgen skulle en anden veninde og jeg være oppe ved den anden veninde og spise morgenmad. Ja jeg vågnede så først kl 10 men var der oppe kl 10.30 og vi spise og derefter drak vi lidt. kl 12 tog vi bussen ind til byen og skulle på Apoteket og så havde vi det ellers sjovt. Vores anden veninde kbte en sut til os hver som vi skulle gå med. Fair vi gik ind gennem hele gågaden med sut i munden . og så tog vi bussen ud til grøn. Og så gik det løs.

Vi hørte først sys bjerre og så kan jeg ellers iik huske rækkefølgen.

Men så ved 3 tiden så begyndte det bare og stå ned i stænger og jeg mener . Det væltede seriøst ned. Jeg var så gennem blødt at min trøje stadig ar våd igår kl 21.30 da det sluttede.

Og mine fødder var gennemblødt . Jaa mange af os var våde. Det var så klamt. Men vi holdte humøret højt og ga den bare max gas. ;D

Vi fik lavede T-shirt for 30 kr med max 20 bo0kstaver.

JEg fik selv lavet 3.

1. FOran står der. RAAUW og bagpå BØLLEMIIS

2. Foran står der: MICHELLE og bagpå SÅ @!#$ DOG AF

3. -II- ´: I WAS BORN CUTE OG BAGPÅ : SO @!#$ OFF!

De er bar elskelige de T-shirts.

Og jeg fik en grøn tuborg hat som er møg grinern og så i bussen købte jeg et lys sværd af en for 20 kr. ;D hahahah

Men total fed dag trods regnen og min enorme hovedpine der havde stpet på siden 2 tiden ;D

Andre der har været til grøn koncert ?

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 11:30

Jeg var der også. :-) Mit humør blev dog lidt ødelagt efter de sindssyge hagl- og regnbyer under L.O.C.

Men det fedeste var helt klart Tim C...Havde helt glemt hvor fantastisk han er live!

Cikorie

I en stormfuld tid bygger nogle læhegn.

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 11:37

Cikorie: Ja det var fuldstændigt sindsygt det regn og hagl der kom. Jeg fik ødelagt nogen ting faktisk.

Havde en OB billet til idag kl 17 mod sønderjyske men den blev ødelagt og nogen papire jeg havde i min takse os osv. men hvad det går nok.

JEg tager alligvel til Fynsløbsdag idag på Arena fyn ;D

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 11:41

Ja, det var helt vildt.

Min veninde var bange for at blive ramt af lynet.

Min taske var åbentbart vandtæt så. Haha.

Fedt, skal self også derud. ;-)

Cikorie

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 12:08

Jeg var til Grøn Koncert i Århus :) Og jeg er enig med Cikorie i, at Tim Christensen er virkelig god live! (Y)

Var der nogle overraskelsesgæster i Odense?

Carina

- Med den skønne Omira

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 12:31

Cikorie : Niice. Kommer du tit derude på vædeløbsbanen ?

Jeg har passet heste nede ved Claus K for nogen år siden hvor jeg os red lidt på dem. ;D

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 12:47

Carina B : Yepha var jo derude ham fra ufo og yepha :D og så kom Medina på Scenen da L.O.C spillede. ;D Vildt fedt.

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 13:36

Så fedt så fedt!! Dejlige mennesker, og der blev røget og drukket igennem. Helt enig i, at Tim Christensen var højdepunktet. Også ham jeg havde glædet mig mest til.. Men ja Alting var bare fedt fedt fedt. Og regnen under L.O.C satte virkelig det sidste på plads!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 15:38

Så har der da vist været lidt flere gæsteoptrædende i Århus :P Da L.O.C var på scenen var der en fra Suspekt, Simon Kvamm fra Nephew og Medina. Og da TV2 var der, kom Sanne Salomonsen og sang Taxa - rigtig fedt :D

Carina

- Med den skønne Omira

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 18:00

Taxa blev os sunget her kommer jeg da li i tanke om for der ga vi den da os li gas ;D

Min mening !

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 20:54

Ja, jeg arbejder derude. :-)

Det er de samme gæsteoptrædener der er, Simon Kvamm kunne bare ikke være der i Odense, L.O.C. sagde vist han skulle noget med Nephew. :-)

Cikorie

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider