Jaa igår var jeg til grøn koncert i Odense
Dagen startede så ledes.
Torsdag havde vi været til Trsdags koncert i Kongens have og drikke osv og vi tog så på anden mig og en veninde og 2 venner.
Vi besluttede os for at ta hjem og så kom en af vores venner cyklende om vi iik skulle cykle hjem til veninden og drikke. Det gjorde vi så og da kl så var 02.30 cyklede jeg hjem i seng.
Og kl 10 fredag morgen skulle en anden veninde og jeg være oppe ved den anden veninde og spise morgenmad. Ja jeg vågnede så først kl 10 men var der oppe kl 10.30 og vi spise og derefter drak vi lidt. kl 12 tog vi bussen ind til byen og skulle på Apoteket og så havde vi det ellers sjovt. Vores anden veninde kbte en sut til os hver som vi skulle gå med. Fair vi gik ind gennem hele gågaden med sut i munden . og så tog vi bussen ud til grøn. Og så gik det løs.
Vi hørte først sys bjerre og så kan jeg ellers iik huske rækkefølgen.
Men så ved 3 tiden så begyndte det bare og stå ned i stænger og jeg mener . Det væltede seriøst ned. Jeg var så gennem blødt at min trøje stadig ar våd igår kl 21.30 da det sluttede.
Og mine fødder var gennemblødt . Jaa mange af os var våde. Det var så klamt. Men vi holdte humøret højt og ga den bare max gas. 
Vi fik lavede T-shirt for 30 kr med max 20 bo0kstaver.
JEg fik selv lavet 3.
1. FOran står der. RAAUW og bagpå BØLLEMIIS
2. Foran står der: MICHELLE og bagpå SÅ @!#$ DOG AF
3. -II- ´: I WAS BORN CUTE OG BAGPÅ : SO @!#$ OFF!
De er bar elskelige de T-shirts.
Og jeg fik en grøn tuborg hat som er møg grinern og så i bussen købte jeg et lys sværd af en for 20 kr.
hahahah
Men total fed dag trods regnen og min enorme hovedpine der havde stpet på siden 2 tiden 
Andre der har været til grøn koncert ?