'ey ducks : D
Så er jeg kommet hjem fra ferie i Egypten. Det var en helt vildt god ferie, hvor vi mødte en masse geniale mennesker, og fik rigtig mange gode minder.
Vi har været i Egypten én gang før, og dette var super godt, selvom det er meget (!!!!!) svært at være pige dernede, og især når jeg har lyst hår! Trods mange kærlighedserklæringer gik det faktisk meget fint
Vi var ikke ude at se pyramiderne, da vi har set dem engang og det tager flere dage, så det ville vi ikke, da vi "kun" havde ti dage. Vi skulle have været i Kongernes Dal, men det var 47 grader, så det blev ligesom lagt på hylden. Vi var på delfintur, hvor vi skulle svømme med delfiner, men dette var en stor (!) skuffelse. 15 STORE skibe fyldt med hujende turister og slet, slet, slet ikke det man blevet lovet, og det var nærmere en jagt på delfiner. Det var virkelig under AL kritik. Vi så kun delfiner fra båden og da vi var i vandet, så vi ikke skyggen af delfiner. Vi fortalte dog arrangørerne om vores dårlige oplevelse.
Kvaliteten er ret dårlig, fordi jeg tabte kameraet i poolen, så det fuckede lidt (;
Her er billederne:

^vi starter i Berlin-Tegel lufthavnen, hvor Sofie så flot står og skriver hotel på sedlerne.

^dette er hotellet, som skulle forestille at være 5 stjernet, men maden var virkelig dårlig. Nutella længe leve!

^hotellet igen og min daddy har haft gang i noget @!#$ med indstillingerne, derfor den grå himmel.

^spisesalen

^the lovely beach

^rengøringsmanden var sjaaaaaaw!

^mig og min storesøster på delfintur.

^og igen

^bare lige for at vise hvor mange både der var. Det var enormt synd!

^delfiner så vi da 

^det var så her vi skulle svømme med delfiner. Delfiner blev det ikke til, men vandet var skønt!

^vandet var HERREklart!

^weeeeeeu - I'm too sexy : D

^sjov på hotelværelset. Vi ser skæve ud (;

^hjem kom vi. Vi havde haft den bedste tur.

^sofie siger tak : D (det er mickey og pluto, hvis man ikke kan se det)
Det var en herregod tur, og stranden havde det fantastiske koralrev. Egypten er herligt, men menneskene kan godt blive liiiidt belastende (; Men jeg kan jo ikke generalisere!
- kommenter gerne!