|
|
| Er du sikker på du iik har influenza A ? |
|
|
Ja det var en kollega's spørgsmål til mig idag ! Jeg Har været syg siden d 12 juli og hoster som en gal og er på Pencillin . Jamen nej jeg ved iik om jeg har Influenza A eller H1N1 eller svineinfluenza hvad folk nu vil kalde den. Hvad havde i gjordt / sagt i den situation ?
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijigjisg |
|
|
- Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Også selvom du 6 dage forinde havde været der og fået penicillin ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil du høre en hemmelighed? |
|
|
Svine influenza er jo ikke mere farlig end alm influenza med mindre du har svagt hjerte. Det har jeg i hvert fald fået at vide, så jeg ville ikke være andet end almindelig bekymret. Jeg har lige været på sprogrejse, og der drak jeg af den samme flaske og gik rundt sammen med en der senere kom i isolation for måske at have svineinfluenza. Jeg er ikke blevet syg, jeg hoster lidt men altså.. jeg er ikke spor bekymret for jeg har fået at vide det ikke er farligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Hedviglaerke : Nej det rigtigt men folk har forskellige indstillinger til sygdommen. Bare meget rart og høre hvad andre ville ha gjrodt . Men tak for dit svar. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.l. |
|
|
Jeg fik influenza i spanien, og da jeg kom hjem, ringede jeg til min læge. Hun sagde at de havde fundet ud af at den ikke var farligere end normal influenza, så du skal bare lægge dig under dynen og drikke noget the 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234556 |
|
|
Har lige ligget syg i et par dage med "almindelig" influenza - fik også den kommentar mange gange. Var ved lægen grundet noget underligt udslæt på benene, men "Influenza A" kom slet ikke på tale... Som Line siger, så er det som en normal influenza.
____________________________ Kia; everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Influenza |
|
|
Medierne har kørt svineinfluenza op til noget helt vildt forfærdeligt. - Men faktum er, at der er ligeså mange som dør af ganske alm. influenza. Men tænk på hvor mange der hver dag dør af AIDS, - men nej, det jo ikke medie-tiden værd! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalaal. |
|
|
England spår at omkring 10- 12.000 dør af denne influenza i den nærmeste fremtid. Og så er der det med den, at den rammer primært unge....
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
OG grunden til at den er kørt så vanvittigt op, er at de (forståeligt nok)var meget bange for at den ville omformere sig, og parre sig med en anden sygdom (eksempelvis fugleinflueza som er langt mere farlig). Det har den heldigvis ikke gjort, men havde den gjort det, kunne vi have haft en epidimi på højde med den spanske syge, som slog over 50 millioner mennesker ihjel omkring 1920....
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Det er virkelig overgearet alt det der. Folk dør altså også af en almindelig influensa. Hvis du er syg - gå til lægen og bliv tjekket længere er den ikke. Det er fuldstændig urealistisk at det er spået at 3.000 danskere vil dø af H1N1 når der på nuværende tidspunkt "kun" er 745 døde på verdensplan. Chill out dont panic 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeee |
|
|
Nej jeg ved godt den iik er mere farlig end alm influenza. Ville bare hvad i ville ha gjordt. Jeg tager skam iik til lægen en gang til forde der en der spørger om jeg er sikker på jeg iik har svine influenza. Jeg har jo li fået pencillin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg tænker at hvis de spår at 3000 dansker vil dø af den influenza, så giv os da alle sammen det stik så vi ikke kan blive smittet af det eller hvordan det er, så har pressen vel ikke mere at tale om når ingen alligevel kan dø af det ?! 
» Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Ja altså, der er også mange mennesker som dør af alm. influenza om året? det informere medierne bare ikke lige om. Kan ikke lige huske antallet, men snakkede med min far om det her igår, og medierne har virkelig blæst det op til noget stort, når man tænker på hvilket andre sygdomme der også er omkring i verden? Men grunden til de gør det er jo netop fordi den er så smitsom, og fordi man ikke ved om den kan "ændre" sig, og dét er jo i princippet det læger osv er bange for. Synes ikke man skal gå og frygte at man er blevet smittet.
Mvh.Tine det er det indre der tæller - men det ydre som tænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
23-07-2009 13:29 |
|
altså nu er jeg lidt bange for at få det, fordi min far åbenbart ikke kan tåle det, og så vil jeg jo ikke smitte ham s:
Line Henriksen - uden Lukas. jeg savner dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhmmmm |
|
|
Emilie: Problemet er bare at det først kommer til september eller sådan noget, så derfor kan de jo ikke give nogle stik nu:-)
evnen til at ville giver evnen til at kunne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|