Hello ducks.
Igår havde Santos og jeg 2 års dag
Det er utroligt som tiden dog går.
Jeg synes selv at vi er noget langt! Da jeg fik Santos kunne han ikke engang galopere, den dag i dag har vi redet til og med la2 på klubplan (vi vandt den iøvrigt
) på C-plan rider vi til og med la1 
Jeg har lært ham stortset alle ponyøvelser (han mangler dog stabilitet i dem
)
Jeg havde en del komplikationer i starten med Santos. Jeg kunne ikke ride, og Santos var ung, utryg og prøvede hele tiden grænser af.
Jeg kunne faktisk ikke magte det, han smed mig af hele tiden og jeg turde dårligt ride ham.
Han stejlede i boksen og formåede én gang at få sprængt den øverste låge op, og kravlede over den nederste.
Da vi flyttede fra rideskolen for godt 1 år og 3-4 måneder siden, rykkede det hele lige pludselig.
Santos er stadig en pony som kræver en rutineret rytter, da han bliver bange for de mest mærkelige ting og hele tiden prøver grænser af.
Men jeg har lært at leve med hans små særheder og jeg elsker ham rigtig meget
Han har den sødeste personlighed, og det har han altid haft, han er bare den bedste ven 
lidt billeder gennem de 2 år jeg har haft dyret. (Ikke så mange, gider jeg ikke lige nu
)

1: da jeg fik ham så det sådan ud (når det så godt ud
)
eller sådan:

2: smukt ik'?
Så var det vi fik ham hjem, og alle komplikationerne kom..
Jeg fik ikke taget mange billeder i det tidsrum, fordi jeg jo ikke kunne magte ham . Men da jeg begyndte at få kontrol over ham og galopere ham så det sådan ud:

3: jaeh....

4: jeg var helt vild med det her billede den gang.
Vi flyttede fra rideskolen, og det gik pludselig fremad. Vi startede det første stævne (med sucess altså
)

5: lækker hals han havde 

6: det så sådan eller sådan:

7:
herefter gik det mere og mere fremad. Gider ikke lige ligge flere gamle billeder ind. I kan få nogle herfra maj og juni måned 

8: schenkelvigning.

9: versade

10: stævne NVR

13: igen

14: igen

15: igen

16: D4 mesterskab for hold, hvor vi blev 1. uplac
og i min pulje lå jeg faktisk nr.3 indiv.

17: smukkesen 
når.. men det var alt for denne gang
forsat god ferie.