|
|
| Dressur af Stella, shinet op. |
|
|
Hey Folkens  Nu føler jeg mig modig og smider igen nogle billeder ind af Stella og jeg 
Har prøvet at lytte lidt efter nogle af de kommentarer jeg har fået herinde, og synes selv hun gik som en stjerne i dag  Fotografen er min veninde Sanne Super til hende for billederne. Kommenter meget gerne, og ris/ros i en pæn tone ! Nu til billederne: Først stillede vi hende lidt op..          Så til ridningen  (Ikke i rækkefølge)         ^Fede hest     ^ Elegant trave af stil :p  Puha, undskyld hvis det blev til lidt mange billeder  Flere kan ses her: www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=173710 Kommenter meget gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
09-07-2009 23:31 |
|
Hvor er hun bare smuk!  Men kan det passe jeg så hende tilsalg på horse? Ellers var det bare en anden Stella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Chaos... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
09-07-2009 23:42 |
|
Det var da ærgeligt! Men btw så hun ud til at springe godt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stella |
|
|
Dejlige billeder og en FLOT shinet hest  Dog ville jeg har brugt sorte elastikker 
Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
En dårlig taber er en god vinder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj .. |
|
|
Smuk hest med dejligt udtryk .. Jeg synes at det ser meget bedre ud end de sidste billeder du viste, det går helt sikkert fremdad  Synes dog at det ødelægger helhedsindtrykket en del, at du har dit almindelige ridetøj på 
Kærlig Hilsen Nadja
Venter føl efter Grosso's Erbe & Tuschinski Nu med Westminster Bailey føl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************** |
|
|
Corvetten: Tusind tak  Hehe tjaaae :p Vi havde kun hvide hehe Najda: Tak Føler bestemt os det går fremad.. Burde måske have taget noget pænere tøj på, men sådan er det hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kbn jnmn |
|
|
hun er simpelthen bare så smuk! : D og ridningen er der godt nok også blevet en del bedre  men det virker da rimelig trist at hun er tilsalg. du har da ikke redet hende så længe ?
:: Louιdzæ . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *********** |
|
|
oo2-Pirat: Ja hun er fantastisk .. Tusind tak for det, arbejder også hårdt på det hehe.. Det er super trist, jeg har også valgt at stoppe på hende fra d. 1 August, da jeg ikke vil knyttes yderligere til hende. Har kun haft redet hende i 3 mdr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lihnjubhjb |
|
|
selvom det er hårdt er det nok en god beslutning ! syntes virkelig det stærkt man blir sku glad for de dyr så vildt hurtigt.
:: Louιdzæ . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************* |
|
|
oo2-Pirat: Det er en super hård beslutning,. Især når man endelig følte man bare havde fundet den perfekte part ØV!
- Mvh. Cecilie nu med Stella - RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008 RIP Simba d. 09/07 2009 Endnu en stjerne er kommet op i himlem
ChaosPhoto.dk - Hestegalleri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Hvor ser det GODT ud. Du mangler bare lige ryggen. Men kan så tydelig se forskel fra de andre billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************ |
|
|
L Str: Ihh tusind tak Er jeg glad for at høre hehe.. Ja min opstilling er stadig ikke helt super, hvis det var den du hentydede til Men det er da blevet bedre hehe..
- Mvh. Cecilie nu med Stella - RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008 RIP Simba d. 09/07 2009 Endnu en stjerne er kommet op i himlem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld.. |
|
|
hvis jeg er lidt langsom. Men hvorfor er hun tilsalg ?  I ser så dejlige ud sammen ! I er så kønne, begge to 
Sassi' med Chanel og Twilight den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdhgvjfhgsf |
|
|
Hun er jo asscrack-lækker på opstillingsbillederne! Mums.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qweqwqweqw |
|
|
hvor har i bare forbedret jer meget mere siden vi sidst så billeder, super godt cecilie det begynder jeg bare at se endnu mere kanont ud  hvor er det bare dejligt at se! i er bare så fine sammen, synes det er SÅ urimligt i skal skilles  og sikke nogle super gode billeder, af den fantastisk smukke stella! ;d
Sissel aka Tiss nu med DSP-skønheden Barrichello. I look like an angel, but i am a devil. Uden Joy Salina, Jackie & Toscha.
www.2top.tk HUND OG PONY TILSALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************* |
|
|
Bowie: Ejeren har ikke råd til hende mere, desværre  NUMSEFISKEN: Hun er bare en skønhed  Team Toss: Tusind tak for de dejlige ord Synes også selv jeg kan mærke en bedring i vores ridning, rigtig ærgerligt at jeg så ikke skal blive på hende men vil bare ikke knyttes mere end nødvendig til hende når hun står til salg.. Men tak igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ej sikke da nogle super fine billeder smukke!! (: Må dog lige påpege at det ikke rigtig gør noget godt for noget som helst hvis hun går sådan der når hun bliver travet af - nærmest tvært imod :b
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|