Heeeej 
Okay, det blir måske lidt rodet det her, men here we go
!
Jeg er lige stoppet på efterskole her d. 27. og det var sku hårdere end jeg havde troet. Jeg føler slet ikke jeg kan komme videre, og jeg savner det bare alt for meget! Savner bare at være der, og have mine allerbedste venner omkring mig næsten 24/7. Jeg bor ret langt ude på landet, og ret langt væk fra mine venner derfra :/
Jeg var så til fest med en masse derfra igår, og nu vælter alle de der trælse følelser op i mig igen, for jeg savner det bare så forfærdeligt meget! Kan slet ikke komme videre lige pt, og kan slet ikke overskue at skulle på gymnasium herude, hvor jeg efterhånden ikke kender nogen somhelst længere fordi jeg gav slip på dem. Og læse inde på facebook hvor de skriver til hinanden "Heeeeey, vi skal gå i klasse sammen!!!
" fedt, jeg skal ikke engang gå på skole med nogen af dem, ikke engang i nærheden af. Jeg ville bare ønske jeg sad på mit værelse med min rumle og naboerne lige nu. Om jeg så sku tage et helt år med tirsdage (de hårde dage), så gjorde jeg det sku.
Det nok kun folk der også er stoppet på efterskole der kan følge mig, bare lidt. Men, andre der har det som mig? Eller er jeg lidt alene om den her? :/
Håber i ku forstå det /: