Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min hund var ved at blive kvalt!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 08:27

Hej!

Puha jeg havde en væmmelig aften igår. Mine forældre er i tyrkiet i 2 uger så jeg passer hunden. Han er ved at være oppe i årene. Nå men ved 23-tiden ligger han så og spiser et tyggeben, men pludselig får han det galt i halsen. Først tænkte jeg at det skal nok komme op igen, for nogle gange har han prøvet det før, men efter 2 min er det i orden igen. Han kastede op, inkl. et stykke af tyggebenet, men han hev stadig efter vejret og rallede helt vildt!

Jeg skyndte mig at ringe tudbrølende til min mor(i tyrkiet), for jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre! Jeg prøvede at få ham til at drikke, eller spise lidt så det måske ku glide ned, men det var umuligt. Min far fandt nummeret frem til dyrlægen, som jeg så ringede til, men klinikken ligger bare nærmest en halv times kørsel fra hvor jeg bor, og jeg havde jo ikke nogen til at køre mig!

Ringede så til en staldkammerat der har bil, og han var der efter noget der ligner 5 min, og jeg skyndte mig ud med min hund(som blev helt vildt glad fordi han troede han skulle ud og gå tur ), da vi steg ind i bilen virkede det faktisk ligesom at tyggebenet var gået løs, for min hund kunne trække vejret rimelig normalt igen.. Vi kørte en halv kilomet og tog ham så lige ud lidt for at se om det var rigtigt.

Ringede til dyrlægen for at høre hende ad om han sku tjekkes alligevel, men hun mente at når der var sket så stor bedring så hurtigt så var det ikke nødvendigt at vi kom.(hun sagde til mig i tlf første omgang at han skulle bedøves så det kunne blivee fjernet, og jeg græd bare så hun næsten ikke ku forstå hvad jeg sagde)...

Nå men hjem igen kom vi, og han drak bare en masse vand, og rystede lidt. Lad mig sige det sådan, der gik rimelig lang tid før vi begge kunne sove!

Puha, aldrig om jeg håber at jeg skal opleve sådan noget igen! Man føler sig bare totalt hjælpeløs, og jeg anede ikke hvor længe han kunne overleve hvis han ikke ku få vejret?

Og turde slet ikke forsøge at trykke han på halsen eller noget i den stil, tænk hvis jeg ødelagde et eller andet indvendigt!

Nå men det blev nok lidt langtt, men skulle simpelthen bare ud med det!

Mvh. Anne

Tora & Lokka<3

Mine to dejlige tøser

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 10:01

Det er aldrig rart at opleve sådan noget, og slet ikke når man er alene hjemme - godt at det "forsvandt" af sig selv igen.

Mia & Leiko

Portrættegninger laves på bestilling

250,- skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

dfasdsadas
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 11:28

Ja det er bare aldrig sjovt!

Min gamle hund fik også tyggeben galt i halsen, jeg var alene hjemme og tænkte bare... F U C K men tog den i begge bagben og rystede den ned af, samtidig med jeg stak to fingre ned i halsen på den og kunne lige nøjagtig få fat i benet. Puha det var en forskrækkelse!

Kan udemærket forstå din reaktion : (

- Josefine & Miré

Horses are not our whole lives, but they make our lives whole

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider