Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Røde Helge, som intet hjem har
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 09:47

Ja Røde Helge som vi har døbt ham har intet sted at bo. Eller bortset fra at han selv syntes at han ville bo hos os. Vi har jo altid dejlig mad at stå fremme i køkkenet, og kattebakken er jo lidt rarere at sk*de i så den har han også selv fundet ud af hvor står.

Og hvis døren er lukket fordi vi ikke vil have Røde Helge skal bo hjemme hos os, fordi vi i forvejen har en kat, og lige har fået en killing, så springer han bare ind ad et åbent vindue.

Men hvem synte ikke at Røde Helge er kær Mage til kælen "vildkat" skal man lede længe efter

Bedøm selv:

Røde Helge stod i vores have en morgen for ca. en uge siden. Og vi regnede med den ville løbe hjem hen ad dagen, men den blev altså. Vi har spurgt ALLE naboer i omegnen om de mangler en rød hankat på et halvt år. Men det er der ingen der gør. Vi har tjekket om den er øretatoveret men nej. Vi vil køre til dyrlægen idag for at se om den er chippet ;)

-Bolero1

Valhallas Bolero&Gismo Silk

Mine 2 Guldklumper

- Jeg lever og ånder for hestene........

0
0
Svar på denne tråd

hgghghkhkgghkhg
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 09:50

Nååårh, hvor er den sød altså :D der er altid sådan nogle skøre vildkatte som har sat sig for et sted at bo ;) ;bb

©©

K r i s t i n a

med Columbija

©©

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 11:53

Hvor er den sød. Og genialt navn til den :)

Anna elkjer
- med det røde vilddyr Molly. ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 13:22

Hvor er han dejlig :D

Kan i ikke beholde ham?

Mia & Leiko

Portrættegninger laves på bestilling

250,- skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

34r34werfwdf
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 13:36

Jo det kan vi i godt. Men mine forældre er ikke meget for det, da vi i forvejen har en kat, og vi har lige fået en killing. Og 3 katte er lige i overkanten syntes de. Men vi ringer til dyrlægen imorgen tidlig. ;)

-Bolero1

Mine 2 Guldklumper

0
0
Svar på denne tråd

Røde Helge
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 15:07

Pjat, 3 katte er et dejligt antal :-D

Og når en kat først har bestemt sig for at bo et sted, er det svært at få den til at ombestemme sig :-P

Sådan fk min mor vores kat Pys, han stod ude foran hendes dør en dag og så ville han altså gerne bo der!

Og det gjorde han så, i over 16 år, indtil han en dag lå i en dejlig solplet og sov ind! :-)

Så du må da forklare dine forældre at katten har adopteret jer, det der ikke meget at gøre ved :P

0
0
Svar på denne tråd

røde helge som intet hjem har
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 09:46

navnet er helt vildt fedt og hvor er han sød! han måtte da gerne ligge vejen her forbi, men tror kun det er mig der er med på den.

de gamle synes det er lidt meget med 5 katte, men hva'? der er jo altid plads til en mere

og dit antal katte iforhold til mit, så kan der da godt komme en ekstra sød misser ind i familien

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BNSLLS¤

0
0
Svar på denne tråd

dfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 15:43

Røde Helge har nu fået et hjem! Hos mig

-Bolero1

Mine 2 Guldklumper

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 15:53

heldigt du måtte beholde, den er bare vildt fin! og den beholder vel navnet?? (;

0
0
Svar på denne tråd

az<xasdasd
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 16:06

yesyes Røde Helge skal der ikke laves om på ;)

-Bolero1

Mine 2 Guldklumper

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider