Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Søde sms beskeder...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 18:44

Hejsa ænder.


Tænkte lidt på, om vi ikke skal udveksle lidt søde sms digte beskeder med hinanden, som er beregnet til fyren/kæresten... Ikke de total sukkersøde sammensatte beskeder, men nogle søde nogle. :)


Jeg har en:


"Oppe på himlen, langt væk i det fjerne, sidder den smukkeste lille stjerne. * Den er sendt fra mit hjerte, ned til dig og hvisker stille: Du skal vide, at jeg holder af dig... :)"

He he.. Lidt nedern indlæg, men syntes nu der findes mange søde beskeder.. Kom med nogle. :)





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 SØDE SMSER..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:24

:-) må sige at jeg ikke er så meget for sådan noget beskeder, i stil med det du skrev. Minder mig lidt om de kædebeskeder man sendte rundt engang.

Det er mere sådan noget, i stil med det én dreng skrev til mig, sidste vi havde været sammen, som fik mig til at smile :-)

"Tusinde tak for en rigtigt hyggelig aften søde.
Du er altså dejlig!
Håber virkelig snart vi kan gøre det igen"

- Bare sådan nogle beskeder, i den stil syns jeg er dejligt at modtage..


Simone & Low Länder
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 k,hjfhfghc
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 21:03

Har det på samme måde som Simone :)

bare sådan en besked som "Jeg savner dig." eller "Jeg holder af dig" kan gøre mig super glad.

- Det kommer selvfølgelig an på fra hvem, og om man har det på samme måde.


Kamilla

If you're a bird, I'm a bird.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 22:00

Simone, hvor kan du se kædebesked-samligningen henne? Jeg kan ikke... For det er da ikke sådan en:

"send denne besked til 10 i din telefon som du holder af.."

Se det er en kædebesked...





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 yuhbnmk
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 23:45

må tilslutte mig simone. "digtet" er rigtig sødt, men syntes nu ikke rigtig det er noget man sender over sms, måske mere skriver i en lille seddel til vedkommende. meget sødt, men smser syntes jeg skal være reele, ingen metafoer, og sarkastiske bemærkninger osv. medmindre det er internt, ikke møntet på digt, men bare min mening, derfor syntes jeg kun man mør disideret skrive hvad man mener på sms, uden at vikle det ind. og selvom et digt er sødt, ville jeg også hellere modtage en besked hvori der stod "Jeg savner dig" end et digt.



sig

CHOKOLADEIIIIIS (:

så bli'r du glaaad


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 00:26

Jeg er nok mest til enten "diskrete" eller helt direkte komplimenter :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 01:14

Efter Roskilde Dyrskue fik jeg simpelthen den sødeste besked fra min dejlige kusine, som jeg havde været nede og hjælpe hele weekenden. Har gemt den:


Hej skat. Tusind tak for hjælpen i weekenden, det har været super lækkert. Og rigtig hyggeligt at du blev og sov og sådan. Du er og bliver verdens bedste kusine. Jeg elsker dig. Sweet dreams i en dejlig varm seng (:




... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 01:17

Jeg synes nu den Line skrev var sød, men jeg er egentlig også mere til noget ... ja hvad skal man sige - personligt?? Såsom "Jeg savner dig" e.l., det kan simpelthen gøre mig så glad. Synes bare det er en lidt mere personlig måde at fortælle at man holder af en, istedet for at det er 'indirekte' i et digt. ;)



Anna elkjer
- med det røde vilddyr Molly. ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 11:45

Det var da sjovt, i skal kommentere jeres mening.. Hvor i indlægget har jeg bedt om det henne, der er jo både folk der syntes om det/og omvendt... Sådan er det jo ;) Men nej, i kan ikk definere det som en kædebesked. :) Og hvis jeg fik den besked, af en person som jeg er glad for, ville jeg blive rigtig glad - og den besked har jeg også fået af min dejlige dreng. Og jo rolig nu... Han skriver også personlige beskeder til mig. Men den der poppede lige op på min mobil, og selvfølgelig bliver jeg total glad.


Jeg bedte jer om at skrive søde beskeder i har fået. Ikke hvad I mener om indlægget.. Tak! :)





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ejropqjtq
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 15:07

- Jeg har lært at 1 døgn er 24 timer, 1 time er 60 min, 1 minut er 60 sek.... Men ingen fortalte mig at hvert sekundt uden dig er en evighed!


- Du er som solen - varm og glad! Du er som en blomst - smuk og dejlig! Du er som havet - fuld af liv og energi! Men mest af alt er du som dig selv - HELT PERFEKT!!


- Hvis jeg kunne give dig en ting, ville jeg give dig den evne til at se dig, som andre ser dig..... For så ville det gå op for dig hvor utrolig sød du er.


Altsaa det kan godt vaere at det er meget sukkersoedt. men det bringer sku' altid et smil til mine laeber hvis jeg faar saadanne beskeder :)

Udover det saa elsker jeg ogsaa at faa beskeder fra min kaereste. Bare smaa ting som; "Du er dejlig" eller "Jeg vaagnede lige og kom i tanke om hvor meget jeg holder af dig" osv, goer mig rigtig glad :)



>>AnnaChristine.<<
one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't


0
0
Svar på denne tråd
 
 er det ikke et debatfora
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 15:33

Line du kan da ikke forvente/sige at folk ikke må sige hvad de synes?



0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 18:26

Linea det her indlæg er jo ikke en debat ;)





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 søde sms beskeder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 19:11

Jeg fik denne af min såkaldte tvilling - "De fleste smiler når de ser dig! For du er så fantastisk dejlig! <3" iiih, den hjælper bare på humøret.


Og denne af en gammel flirt - "Jeg kan jo bare ikke lade være med at tænke på dig, nu når jeg ligger i min seng og sanver en at putte med i:"




.. Mette Rundé Schønning

at vinde er mere end at blive nummer 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 debtal eller ej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 19:16

eftersom det her er et DEBATforum er det vel tilladt at tilkendegive sin mening, lad dog vær at være mobset over lineas kommentar? slem er den jo ikke


evnen til at ville giver evnen til at kunne

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 22:10

"

du er som mælkevejen som et uendeligt lys.
du er den første vejrtrækning efter et dybeste dyk.
du er toppen af isbjerget, nyfaldet sne.
du er 7 vindertal på min lottokupon.
du er ferskvand i ørknen.
du er dråben i havet.
du er duften af regn, på en varm sommerdag.
du er ligesom et klimaks, der bare bliver ved.
skønhed for sig!
og når du danser går tiden i stå,
mens jeg ubevidst bliver sendt til tælling,
og når du langsomt bevæger dig tættere på mig,
er jeg pludselig tilbage igen.
jeg tæller minutterne drømmer mig hen, til det sted
du har lovet at mødes, og der venter jeg på dig :i



Mille Dinesen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 22:41

Ja ja det fint Camilla:) Ser nu ingen der er mobset her...





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmhhhh
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 22:48

haha nej, slet ikke line:-)


evnen til at ville giver evnen til at kunne

0
0
Svar på denne tråd
 
 søde sms beskeder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 23:35

jeg har lige nogle flere :)


en fra en af mine rigtig gode venner: "synes altså du er stærk homie, at du har ku klare det så flot som du gør, kan kun forstille mig det vildt hårdt :s" Den betyder meget, når man er i en mega svær tid med besøg på skadestuen rigtig ofte!


en fra en anden af mine gode venner og gammel flirt: "Jeg er stolt af at du kan. Jeg tror ikke selv jeg ville ku' <3" det er det samme som den ovenover - en svær tid, så er disse ord guld værd!


en fra min såkaldte ældste storebror: "jeg er stolt af dig. super fantastisk genialt dejligt" han er så'n en der normalt ikke fortæller, at han er stolt af andre. specielt ikke mht. sportsskader og mig, da han synes jeg dummer mig ofte...


.. Mette Rundé Schønning

at vinde er mere end at blive nummer 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 alt det sjove
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 23:37

jeg vil nu sige, at man godt kan have forskellige holdninger til, hvad en sød sms besked er. det kommer jo an på, hvem man er, hvornår man får den og hvem man får den fra. synes I skal lade være med at kommentere dårligt om det der bliver skrevet. folk er forskellige, og det er vi i den grad også herinde....


.. Mette Rundé Schønning

at vinde er mere end at blive nummer 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 00:11

Milh.. Spring nu bar det her indlæg over, for at være helt ærlig, så syntes jeg ikke jeg gider spilde tid på at høre på dig.. Du tror du er så klog med alle dine smarte udtryk og alle dine provokerende besvarelser du tit kommer med.. Kom videre, for jeg er sku ikke mobset over Lineas svar, besvarede det bare ligesom hun svarede i mit indlæg, så længere er den ikke.





<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhmmmm
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 11:24

så synes jeg det er utroligt at du gider bruge så lang tid på at skrive alt det dér:-) jeg skriver blot ligesom dig, kan ikke se så stor en forskel må jeg indrømme.


evnen til at ville giver evnen til at kunne

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 00:18

jeg syntes de der kædebeskeder er meget upersonlige, hvis det er noget en veninde selv har skrevet så syntes jeg det er sødt og så kan man godt blive glad :) .


men hvis det bare er sådan noget "blablabla, du er så sød som himlens stjerner" og så til sidst - send den videre til alle du kender, så syntes jeg ikke den er så sød mere. det skal være noget personen selv har skrevet, så føler jeg de mener det mere :p


.EmmaBorum

Snehvide til salg - klik her for mere info

Læderridestøvler sælges billigt - kig.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider