|
|
| JHN-træf - TILMELDING |
|
|
Hej. Da jeg kan læse mig frem til at Aja er på træningslejr, selvom hun har modtaget alle tilmeldninger, håber jeg at jeg der har tilmeldt jer lige vil skrive i denne tråd, så jeg ved hvor mange der er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg kunne ellers forstå at det ikke rigtig blev til noget? 
Sidst jeg spurgte Aja, var der kun 1 som havde meldt sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ej det var da trælst.. Hvis ikke der er nogle der melder sig i løbet at i morgen bliver det aflyst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| CALICO |
|
|
Ved først i selve weekenden om jeg kan.. og hvis jeg kan, kan jeg kun lige kigge forbi.. øvøv, håber det bliver til noget!!
N A N O U
- stadig ikke færdigmalet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kghkghk |
|
|
Jeg kan sagtens komme, og ja, synes også alle sagde de ville komme men vil gerne vide snart om det lbiver aflydt, fordi ejg skal bestille togbillet 
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træf træf træf |
| Forfatter:  |
McCoy |
| Dato:  |
03-07-2009 16:30 |
|
Jeg kommer ihvertfald med ;b
- S a g d e Møjsenkøjseren
- som nok aldrig lærer at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Da jeg havde regnet med det ikke blev til noget, har jeg lavet en anden aftale om at jeg skal til Tyskland til et arabershow. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gvjghhghk |
|
|
Dvs træffet bliver ikke til noget?
©©
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ggjjggjj |
|
|
jeg viil gerne vide det, for så tager jeg nogle vagter på arbejde for min veninde.
©©
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Øvøvøvøvv |
|
|
Hvor er det altså bare for dårligt af JHN 
N A N O U
- stadig ikke færdigmalet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg har ikke før deltaget i de her tråde om træf og har heller aldrig haft planer om at skulle med til noget af det - derfor jeg normalt ikke deltager. Men hold da op hvor synes jeg det er for dårligt af visse personer! Når man siger det kunne være godt og at man gerne vil komme skal man sgu! Stakkels dem som har haft arrangeret det her og planlagt en masse ting!
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Er også rimelig skuffet, for hvis ik vi troede der ville være opbakning om det, havde vi jo ikke brugt en masse tid på at planlægge. Det kunne ellers blive en rigtig fed weekend 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Lea: Forstår dig fuldt ud! 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Altså nu begyndte i jo at flytte rundt på det osv. og det var det der gjorde at jeg ikke kunne komme. Kunne godt den oprindelige weekend, men så blev træffet ligesom pludselig flyttet til en weekend hvor jeg ikke kunne..
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hdfdfhfhdf |
|
|
Støjer, der er jo mange som har stemt på denne weekend også, at de ikke melder sig til, må da være træls 
©©
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jo jo, men når det bliver rykket så sent er der sikkert mange af dem der har nået at lægge andre planer (: Det er selvfølgelig rigtig ærgeligt, men jah..
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsk tsk |
|
|
Synes sgu også det er for dårligt, - har aldrig haft planer om selv at deltage, da det ikke lige er mig sådan noget. Men overfor dem der har planlagt det.. Spildt arbejde, spild af tid og resourcer... Simpelthen for dårligt. Når man siger man kan, så kan man sgu, også selvom det bare er over nettet! - især når nogle har brugt så lang tid på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt det sjove |
|
|
L Str - jeg er mere end enig med dig meeen, som nogen siger, så er det vidst også blevet rykket nogle gange. Og det kan være svært for nogen 
.. Mette Rundé Schønning at vinde er mere end at blive nummer 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg sagde at jeg kunne og har været med til at planlægge - men da weekenden blev fastslået ønskede jeg fri i lige nøjagtig den weekend fra mit arbejde - og da de så vælger at rykke det, har jeg ingen mulighed for at deltage, da jeg allerede havde fået vagter for den weekend. Og da jeg altså har regninger der skal betales kan jeg ikke bare bytte mine vagter væk for det er ikke sikkert jeg kan dække dem ind igen 
{Gudde'licious} At falde er ingen skam, men at blive liggende er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er ærgeligt, for hvor det var det en helt igennem fantastisk og gennemtænkt ide. Og det syntes jeg altså i skal have ros for.
jeg håber der i fremtiden vil blive angeret noget ligende, og jhn så tilmelder sig (:
» Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
08-07-2009 16:13 |
|
jeg er super træt af, at det ligger så langt fra mig.. jeg ville ellers rigtig gerne have været med, da det virkelig lyder rigtig hyggeligt! & i skal virkelig have stor ros for det store & flotte arbjede der er blevet gjort til det. Hvis det kommer tættere på mig en anden gang, tilmelder jeg mig gerne(: knus&kram.
ηαтαlιє lιη∂ jєηsєη med superstjernen ∂єтєηу ѕυηѕнιηє.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er ikke blevet rykket et par gange - det er blevet rykket een gang, da nogle af dem der havde stemt på den første dato ikke kunne alligevel - så derfor rykkede vi det til den dato hvor FLEST af dem der havde stemt kunne komme! Synes ikke der er grund til at brokke sig over det, vi har gjort det vi kunne, og har planlagt alt til sidste detalje og alligevel er der ingen opbakning! Hurra for JHN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|