|
|
| Store Hestedag - hvem skal tilmeldes i.. |
|
|
.. morgen?  Selv kommer jeg med de to banditbørn, Lucky Lurito DM fra 2006 og Lemilio Light DM fra 2007, begge efter Lucky Light og Andiamo   Lurito  Lemilio, dog som 1 års  Jeg regner med at være der om søndagen. Fortsat god aften.
Mvh. Rikke med Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 Årets positive junior, sjoveste junior og indehaver af årets sjoveste indlæg 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Roskilde Dyrskue plads, den 5. og 6. september 
Mvh. Rikke med Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 Årets positive junior, sjoveste junior og indehaver af årets sjoveste indlæg 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Store Hestedag - hvem skal tilmeldes i. |
|
|
Gnøøøh Rikke, jeg har ikke råd til alt det hestesjov der! I dag købte jeg dog et BID, ja et BID! til min super alternative hestebasse. I know det ikk god horsemanship, men hør nu her.. det er et ikke-delt gummi-bid. HÆHÆHÆ så blev vi lige lidt alternative igen hva hahaha! MEN, ska du ride ham den lille storebror? 
Sabrina && Feykir fra Lestrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg regner da godt nok ikke med at Rikke skal ride Lurito, da han kun er 3 år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Er det i morgen der skal meldes til? ö Overvejer en enkelt dressurklasse, men aner ikke om ejer er med på ideen - troede der var god tid 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Store Hestedag - hvem skal tilmeldes i.. |
|
|
Jamen Sims, han er da påbegyndt tilridning? måske de sku tilmeldes en babyyyklasse? bær over med mig, jeg er hverken god til matematik eller stævner! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Sabrina, er du ikke klar over at et udelt big virker næsten ligesom en stang??? Majet dååårlig horsemanship, slet ikke alternativ! Skal hverken ride den ene eller anden, det kan de to tosser slet ikke kapere i deres hoveder Og Luddebudde må jo først starte næste år - han er heller ikke klar til noget endnu overhovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalalalal |
|
|
Jeg regner med at skulle have Fenja og Manilla med, både til noget bedømmmelse og spring halløj   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Rikke hvad snakker du om man. totalt dårligt horsemanship menneske du er! blank kandar bruges når man er DØGTIG i akademisk = good horsemanship. dåååmme dig  Sidder og snakker med Simse om jeg ska tilmelde Feykir.. hmmm! Noget kür til Slipknot eller en springklasse? hvad lyder mest som os? hahahah!! Men okay, skal du så løbe med dem begge to? vildere kondition alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juelamd |
|
|
Nøøh, du skrive jo ikke det var den blank kandar Men hvis man er DØGTIG og det er goood horsemanship hvorfor så overhovedet bruge bid hva hvad hva??? Vil gerne lige pointere at jeg faktiske kan ride min hest i grime ind fra fold. Wow wowsi!! Og Frigear skal da klart starte noget kür til slipknot - vi taler MB niveau you know  Jeg er top kondition Eller mine stakkels lunger er ikke.. Men resten er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal:) |
|
|
Jeg kommer med Englykkes Tsarina:) Der er noget welsh samling derinde, så vi må hellere med;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Jeg kommer med Dapoll regner jeg med ! håber han skal gå dressur, men det går vist ikke LC Vel ? også skal han bedømmes  
Catrine Nalepa Jensen & CA Dapoll OX ! Bedste fremgang i 2008 på JHN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Rikke, det er lizzom fordi du er blankere end et blank kandar - HA HA!  Gnøøøh, siger du, STÆVNERYTTER? hahaha  Pssh MB? no problemo  Du dør af det dersens rygning, Rikke. puuuhaa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Catrine: Der er desværre kun fra LB og op efter.  Hvilken dag kommer du? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Sabrina, du er rigtig i hopla i dag var? Blankere end en blank kandar - næh, skarpere end en skarp pelham tror jeg nu  Glæder mig til den MB Og hvis jeg dør nu, så dør jeg i det mindste i godt humør  PS. Vil have hvide liljer på min grav...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg er også meget spændt på den er MB, men tror nu at alle de andre heste kommer til at dø af skræk hvis de hører slipknot.  Også er der kun lille Feykir tilbage. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hahahah I er da også bare dåååmme!  Rikke, intet bid er skarpere end den hånd der holder det = øh.. noget med at du er blank haha! Desuden er Slipknot jo slet ikk slemt, altså! da ikke til kür? overvejer mikrofon headset, så jeg SELV kan synge teksten hahhaha kunne være.. en oplevelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhhh altså. :( |
|
|
Ja, min mor havde lovet mig jeg måtte få Dakoda med, men så finder jeg ud af at om søndagen holder vi Følskue. Øv Øv altså!!! Så nej kommer heller ikke der ned iår, skide irriternede! Men i må hygge jer der nede. :b
Mie Trolle. Rytter for Stald CaDo. Distance&Dressurrytter. CaDo's Dakoda OX 4338. Doline OX +4096. CaDo's Da Vinci OX 4805 er til salg! Www.staldcado.webs.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg kommer med Mrs. Coco    Min veninde tager med på samme tid med 3 heste En Welsh hingst Safri,en Frieser Tonia & hendes egen pony DSP Olympia   ^^ Safri  Jeg aner ikke hvilken dage vi kommer for jeg ved ikke hvilken dage der er hvad xD Men Coco skal til bedømmelse og jeg skal ride LB & LA. (; Olympia skal rides i Lc og måske LB TOnia & Safri skal bedømmes 
Pernille Lind & Mrs. Coco
Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008
Baunehøjs Dubonnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| store hestedag |
|
|
jeg er ikke så kvik, hvor melder man til henne? Jeg skal have et føl med til følbedømmelse..
- Nynne, nu med verdens smukkeste plethest Celeste Liva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske. |
|
|
Måske..  Har ikke været med før, men kunne godt tænke mig at prøve det. Corvetten er dog kåret, så det skulle være for at ride dressur  Eller spring  
Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
En dårlig taber er en god vinder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|