Hvor er jeg bare træt af det!! 
Jeg havde en rigtig uheldig "oplevelse" hvor jeg blev snydt af en som i forvejen var eftersøgt af politiet, på Trendsales.
Trendsales var utrolig søde og ville meget gerne hjælpe med en politianmeldelse - men jeg fik aldrig gjort noget, tænkte at jeg bare var uheldig denne éne gang!
I sidste uge blev jeg f*ndme snydt igen på hjemmesiden baboom - derinde kan man bare blokere folk og vupti så kan de ikke kontakte en, super smart for snydere!
Jeg kontakter så baboom og de sender er besked til hende tøsen, selvom baboom egentlig ikke skal gøre det.
Men hende tøsen er da p*sse smart og sletter sin bruger - dermed kan jeg ikke kontakte hende.
I weekenden lavede jeg en byttehandel og opdager så idag at hende jeg byttede med er igang med at sælge den bluse jeg har byttet med hende???! Kontakter hende så og hun siger jeg intet kan gøre osv. fordi hun stadig ikke har modtaget havd jeg sendte til hende.
Hun blokerede mig bare og så kan jeg ikke kontakte hende, men nu gider jeg sgu ikke det show længere! har lyst til at give gengæld
!!!
Så vil høre om det fair/lovligt at sende et brev til hendes adresse, hvor i der står at hvis ikke denne bluse bliver sendt vil en politianmeldes blive sendt og en bøde på et ukendt beløb skal betales. Jeg vil skrive med lidt "finere ord" og lyde alvorlig som om f.eks. en politimand kunne have skrevet det. Jeg vil ikke skrive at brevet er skrevet af mig, men hellere ikke udgive mig for at være en anden.
Er det noget jeg kan tillade mig, og er det egentlig lovligt at skrive og nærmest true sådan?
Er bare DØDtræt af det, og ehnde her pissede mig virkelig af. ved godt "sådan er det at handle over nettet", synes bare ikke folk skal slippe så let nemmere.