Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

SOMMERFERIEindlæg!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:06

Hej ænder...

Hvad skal I lave i sommerferien?

Tænkte, at vi lige skulle opdatere hinanden, måske nogle af os skal det samme sted hen?

Jeg skal selv til Alanya med 6 andre piger i uge 26 og 27, så vi rejser på fredag. Glæder mig simpelthen så meget til endelig at komme ned i varmen!

Ellers har jeg ikke så mange planer, udover at besøge familie og venner i både Jylland og på Sjælland.

Så er det jeres tur...og god ferie btw. ;-)

Cikorie

I en stormfuld tid bygger nogle læhegn.

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:26

Jeg skal også til alanya - dog i uge 30-32 :D

det er sammen emd 4 piger fra mit gymnasie og så Rhea herinde fra, som er en af mine bedste veninder. Skal nok blive rigtig rigtig godt!

Desuden skal jeg jo - selvfølgelig - til roskilde festivallen. Pga studenterrunde tager jeg først derover onsdag d. 1 juli.

Derudover skal jeg til lyngby fra d. 6 august - 21 august. Det er dog ikke på ferie, men for at læse kemi B på DTU

I guess you're the only one left standing,

when everything else goes down

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:33

jeg har næsten lige været i Dubai så skal ikke på "ferie-ferie" men skal i sommerhus med 2 veninder og 3 venner :)

Og ellers bare fede den og være sammen med mine venner :D

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:36

Det første jeg skal er en weekend/2 dage på Sjælland med mine forældre + evt. bror - vi skal i Knuthenborg Safarie & Zoo :D

Jeg skal en uge i sommerhus med mine forældre i uge 30 :)

Så skal jeg også til Skanderborg festival i uge 32 (fedt, den slutter den 9/8 og jeg skal i skole den 10/8 kl 8;15 )

Ellers skal jeg bare arbejde, hygge mig, slappe af, undgå at tænke for meget, feste og være sammen med vennerne :D

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:36

jeg skal til alanya i uge 27 :)

Ellers skal vi en tur til heide park (forlystelsespark) i tyskland hvor vi så overnatter, og fem dage i starten af August skal jeg med min kæreste og hans forældre. lillebror, onkel og tante(som jeg har redet ponyer for) og hans to kusiner.

Det skal nok blive hyggeligt :D

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

fdgdfgdf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:43

Skal en tur til Stockholm i uge 29.

Og så skal jeg med min far, søster, lillebror og min lillebrors ven til Langeland i uge 32.

Ellers har jeg ikke de store planer, regner med at jeg skal arbejde, så jeg kan få tjent nogle penge, og ellers bare slappe af, hygge mig med vennerne og den slags :)

TRiNE

& Sonny

0
0
Svar på denne tråd

vbnsfvbfvbsfhjk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:43

Jeg tager til Samsø i uge 28 med min roomy Søren

Vi skal bo på mine bedsteforældres går 500 m fra vandet, og vi skal fede den maks!

Årh det bliver skønt.

Opvartning af bedstemor der laver super lækker gammeldas mad, dét er ik så ringe

Derudover skal jeg til Skanderborg festival

-partyyy!!!

Min rigtige sommerferie begynder d. 1. januar, hvor jeg drager til Thailand i 4 måneder

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:45

På lørdag drager jeg afsted til Marielyst med 5 veninder og 6 gutter for at chille, drikke og hvad der ellers hører til i en hel uge:-D

Fredag d. 31 juli tager min bedsteveninde, min far og jeg til túrkeeeeeeey i en uge, orv mand jeg glæder mig:-)

Ellers står resten af ferien på strand, afslapning og sådan

evnen til at ville giver evnen til at kunne

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:52

^skal i øvrigt også lige holde min fødselsdag den 29/7 ;D Men det sker jo hvert år.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 12:53

jeg skal til marielyst uge 28 og være et par dage hos en af mine bedstevenner + hans venner :D så der bliver det bare fest.

også skal jeg også til jylland i uge 28

uge. 29 skal jeg også til marielyst og være 1-2 dage, sammen med mine veninder de har lejet sommerhus, og skal være der en uge.

og uge 30 skal jeg også til marielyst og bare være en hel' uge med min far + nogen vi kender :D også kommer en af mine venner måske også derned så det bliver skønt.

Også skal jeg måske til udlandet :) men det er ikke sikkert endnu

Mvh.Tine

det er det indre der tæller - men det ydre som tænder

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:10

Vi skal afsted sådan 5 familier sammen, til Kroatien i uge 29&30 tror jeg det er? Skal være sammen med de piger jeg også var sammen med dernede sidste år, glæder mig sindssygt :)

Så skal jeg nok også ned til min venindes sommerhus i en weekend, hvor der bare kommer en masse masser mennesker, så det bliver super fedt :)

Udover det skal jeg bare fede den max, strandture, shopping, ride og bare FESTE :) !

f'uck det er luksus med ferie man <3 endelig

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:11

Californien.

Ellers skal jeg bare slappe af hjemme i lille Danmark og få lavet noget af det, jeg ikke laver i min hverdag. (Hvem sagde læse, sole sig, meditere og starte ny projekter op :D ?? )

JHN-a-holic #1

Annsofisk

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:12

Nu får jeg jo først sommerferie på lørdag, i første omgang. Stopper på efteskole, så det bliver ret mærkeligt de første dage. Men derefter skal jeg bare virkelig nyde, at jeg har ferie, for jeg har savnet at være hjemme i lang tid nu, og jeg er 120 % klar til at stoppe.

I ferien skal jeg feste en masse, og nyde fantastiske Vejle/danmark, haha. Skal til noget sangkursus i den første uge, dog kun om formiddagen. Ellers skal jeg til sydtyskland med min familie + bedsteforældre, bliver super hyggeligt. Og så skal jeg selvfølgelig ud til mit tykke hypdyr Molly, og se om hende og jeg ikke kan komme i form igen! :P

Anna elkjer
- nu med det røde vilddyr Molly. ;D

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 13:44

De lyder jo spændende jeres planer...:-D

JulieS »Durango14«: Så kan det jo være vi ses, hehe. Hvilket hotel/lejlighed skal i bo på? :-)

Cikorie

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 14:31

Jeg skal på højskole en uge, i sommerhus og til Stockholm :)

LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd

tamtam
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 15:17

Jeg drager til Kroatien,selce på mandag :D

Så skal jeg også i sommerhus med fam. på fan ø - og forhåbenligt op og se NM for fjordheste i sverige (som tur med veninde) .

Så skal jeg holde fødselsdag og arbejde :)

God ferie :D

» Mvh. Lone

- med Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift' .
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 15:53

Numsefisken: min søster tager også til thailand i fire måneder samtidig med dig (:

Jeg skal i sommerhus og lave nuller og en sk*d. Den sidste uge skal jeg hen på efterskolen og lave sådan noet hygge noget :D

»
Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 15:58

Jeg har ikke ferie før til august, 2. august tager jeg til Prag en uge sammen med en veninde. Så må vi jo se om det er for at feste eller for at drikke gravøl - alt efter om jeg bliver optaget på dyrlægestudiet eller ej.

Indtil da, skal jeg bare arbejde, arbejde, arbejde, så jeg kan få tjent så mange penge som muligt inden jeg forhåbentlig er tilbage på SU og kan kalde med stud.med.vet.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

Hedebo's Lakaj - den smukkeste stjerne på himlen!

0
0
Svar på denne tråd

rtdrtysrdtyurstysd
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 15:58

Jeg tager 14 dage til kroatien - Zaton sammen med min veninde det bliver skønt :D

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

blidstrup ungdomsskole 09/10 - skriv hvis du skal :'D

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:01

Først og fremmest skal jeg fejre, at jeg bliver student imorgen. Derudover skal jeg bruge noget tid sammen med min dejlige kæreste, da han rejser til Malaysia i et halvt år fra d. 6 juli :/

D. 3 juli flyver jeg dog selv med heeeele familien til Kalymnos, en græsk ø i Grækenland, hvor vi skal tilbringe hele uge 28.

Derudover skal jeg bare arbejde, gå en masse i byen, være sammen med veninderne, nogle dage i sommerhus osv.

Sommeren i Billund er den bedste :)

Jannie

Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:13

Jeg skulle have været til Polen d. 28 juni med min far + kæreste i to uger, men min far og hans kæreste er desværre gået fra hinanden, så det bliver ikke til noget :(

Men så skal jeg sku til Lloret De Mar d. 21 juli, i en hel uge med min kusine + to af hendes veninder! :D Bliver mega fedt.

Ellers skal jeg bare feste!, slappe af, grille, tage på stranden, se vennerne, kæresten og sige farvel til min bror som skal til Afghanistan osv osv!

Dejlig sommer! :-)

Patricia Jørgensen

Div. hestebøger sælges

0
0
Svar på denne tråd

dfgdfgfgdgf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:15

På lørdag skal jeg i sommerhus med to veninder i en uge, to dage efter skal jeg med min bedsteveninde til berlin i 1½ uge (haha hater landet!) og så skal vi så flyve alene hjem. Så omkring 3 dage efter skal jeg til Mallorca i en uge. Ellers skal jeg bare på stranden, osv. OG FESTE!! (: <3 Skøøøøøøøøønt.

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

hfdhdfdhfdfh
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:38

Har lige været to hæftige uger i Bed Stuy, Brooklyn. Tager forhåbentlig tre mere i September.

"Me nuh gon sell out my soul fi dem silver nor gold, Rastafari a always protect me"- FlavaBC

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

hushgusg
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 16:44

Skal bare arbejde, feste, chille, på stranden og ja - alt der hører med til 2 måneders ferie;-)

Var på charterrejse i uge 7 og på skiferie i påsken, så det bliver ikke denne sommer jeg tager ud at rejse:-)

Mine forældre tager dog på ferie i 3 uger, så der har min storebror og jeg huset for os selv - det skal nok blive sjovt;-D

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

sommerferien.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 18:35

Jeg skal ikke lave andet end at få styr på mine skolepapirer og ride.. Og jo, passe min venindes hest i uge 30 ;) (men det er jo også at ride d: )

Det bliver en stille og rolig sommerferie fra min side af - det passer mig nu egentlig også fint. Så kan hesti få tabt nogle kilo og blive lidt bedre i dressuren med mig på ryggen :D

Jeg har flotte velholdte ridestøvler til salg i størrelsen 39-41 til cirka 400,- (:
Skriv PB for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 20:17

Jeg skal d. 6. juli ti dage til Egypten, så det bliver fedt. :)
Derudover skal jeg en uge med mine forældre, + deres venner i vennernes sommerhus.

Ellers så bare sådan hygge mig :)

SOFIE
&
CAPPUCCINO

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 20:28

jeg skal til GRÅSTEN CUP. bliver såå fantastisk årw jeg har bare glædet mig i så @!#$ lang tid nu. yay! fodbold

ellers skal jeg bare ARBEJDE!!!! virkelig har såååå mange timer!!!!

så skal jeg på camping lad os bare sige camping ikke lige er mig, men det skal nu nok blive hyggeligt d:

og så står den ellers bare på VILDBJERG CUP yaaaaaay. bliver dog mega nedern fordi jeg skal arbejde i kiosken og når der står en kø på 50 meter bliver man f.ucking stresset main. magter jeg ik.

Line Henriksen
- uden Lukas. jeg savner dig.

0
0
Svar på denne tråd

dsffsfdffs
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:17

Jeg skal d. 12. juli til Thailand med min far og bror. Der er jeg så indtil d. 22. mener jeg.

Oggg så skal jeg fra d. 8. august til d. 12. i sommerhus med kæresten og vores to vovser. Vi havde faktisk sommerhuset fra d. 8. - d. 15. men jeg skal starte i skole igen d. 13.

Og så skal jeg ellers bare slappe af, arbejde, ride, hygge, drikke og sådan. Jep det bliver en god sommer!

- Josefine & Miré

Horses are not our whole lives, but they make our lives whole

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:27

Jeg skal bare hygge mig derhjemme :) Hestene kommer til Børkop om et par uger, så det bliver skønt!

Derudover skal vi til Vorbasse markede, som jo selvfølgelig er tradition! :D

Muligvis tager vi i sommerhus, eller en kør selv ferie til amsterdam! ;)

- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

Nu også med Enghøjgårds Cody

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:08

Jeg skal til Slovenien og Kroatien i uge 30,31 og lige starten af 32 :)

Ellers skal jeg til Samsø fra på søndag af til tirsdag! ;D og besøge Line m. Rapper, hæhæ.

Tror det bliver rigtig fedt!

C e c i l i e

- med part på Sylle (:

bambambidambambambidamdam..

0
0
Svar på denne tråd

vhjdshgvkjshfds
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:12

Somebody fill me in on Marielyst???

-hvad er det?

Emilie P:

Find lige ud af, hvilket firma hun rejser med ;)

-eller højskolecenter, hvis det er sådan et ophold.

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

Marielyst??
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:29

Numsefisken: Marielyst er en lille ferieby lokaliseret på østkysten af Falster:-) Der bliver lejet tusindvis af sommerhuse ud og det er lige fra familier til unge der bare skal ned og hygge sig ved strand etc.

0
0
Svar på denne tråd

ytrjhyjyj
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:45

MILH:

Thanks, så er jeg med igen ;)

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

jdsaodjao
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 07:04

I den første uge af sommerferien skal jeg med tre veninder til Bornholm, det bliver super nice! :)

Næste uge skal jeg med mine forældre og en anden familie, hvor en af mine gode veninder er med, til Sverige i en uge, i et skønt skønt sommerhus. Glæder mig til at shoppe i Sverige :D

Resten af tiden skal jeg bare feste, slappe af, på stranden, og være sammen med mine venner (: bliver SÅ fedt!

bananbrød

0
0
Svar på denne tråd

gkdlgdkgld
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:09

Jeg ska til sommerstævne d. 4.-6. juli med en masse fra klubben og self min hest :b

I uge 29 og 30 ska jeg i sommerhus med familien og min bedste veninde Lunde

Derudover ska jeg ik så meget... udover at få hesten i form til stævnerne igen efter ferien ! :P

Mathilde Fryba

» Nu med Rytter's Quality
Hinnerup Rideklub , distrikt 12

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:31

Det hedder MarieNlyst, for satan ;D

LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:32

Måske et par dage i jylland ved familien, og så et weekendophold med kæresten

Vi har ikke så meget i ferie i år og ikke på samme tid, så det bliver ikke til nogen rejser. Måske næste år

Men min mormor har lovet min søster og mig en charterrejse, så de næste 14 dage holder vi øje med afbudsrejserne, og så må vi se hvad det bliver til

...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 13:05

Jeg skal ride en hel masse, og så skal jeg være sove et par uger med en veninde.

Af rejser skal jeg til italien med min familie d. 26. juli, og til sverige med en veninde (og hendes familie) i uge 30. I efteråret skal jeg til Israel d;

.EmmaBorum

Snehvide til salg - klik her for mere info

Læderridestøvler sælges billigt - kig.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 13:50

Dansk studiecenter tror jeg det hedder (:

»
Emilie Louise Pedersen - Kaldet gud over alle :b «

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 18:01

er så NIZZLE at have sommerferie! fik det i tirsdag og har bare festet og chillet hele ugen, sååååååå nice!

skal imorgen til rørvig i sommerhus med 4 venner og til Valencia fra d. 15-26 juli. Ellers skal jeg bare arbejde, fejre min fødselsdag og chillaaaaaaaxe ;D

FIONABONA

0
0
Svar på denne tråd

æh neeeej
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 18:10

Laura: Det gør det da ikke:-) Marielyst og MarieNlyst er 2 forskellige steder.

0
0
Svar på denne tråd

calico
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 18:17

Jeg håber at have fået pladsen som ext. rider student i Irland igen i år !

ellers har jeg takket nej til italien og thailand, fordi jeg har meget arbejde foran mig med Calle, og ikke har nogen til at passe ham. Sux, men sådan er det med forpligtigelser.

N A N O U

- stadig ikke færdigmalet.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 19:28

Cikorie: Det hedder Kahya, omkring 50 meter fra kleopatra stranden, :) Hvor skal i bo??

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 20:40

Okay...tror nok det hedder Vega Star, sådan noget billigt noget..haha

Men det ligger vist også tæt på den strand. :-)

Forresten er det self i uge 27 og 28 vi skal afsted...

Cikorie

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

cbsmdnbvjfdsgvhks
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 23:09

Emilie P:

Så skal din søster og jeg afsted på samme hold til Thailand ;)

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

nLalalala.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 08:09

Mihl: Korrekt, jeg har lige tjekket det :)

Min fejl.

LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd

thilde
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 16:16

jeg skal til Llorett d. 20 jli - 30 juli det bliver nice med 4 veninder :)

Patricia: hvilket hotel skal i bo på? :)

0
0
Svar på denne tråd

fghjghjjfghjk
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:44

De næste par dage skal jeg bare hygge med min kæreste som drager til Italien i 3 uger på lørdag :(

Jeg skal ikke rigtigt på ferie desværre, da jeg er igang med at tage kørekort og har en masse arbejde, så har simpelten ikke en hel uge fri. Men skal i sommerhus med min bedste veninde og 4 af drengene.

Og så selvfølgelig skanderborg festival lige til at afslutte ferien med! ;D

Ellers bare feste, hygge, være på stranden, i byen osv. osv. Håber på en god sommer <3

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 20:55

Ja sommerferie og sommerferie. Har li gået 3 månedr uden job og er endelig kommet tilbage igen . Planen var jeg iik skulle holde ferie men da en veninde og jeg havde aftalt vi skulle på camping Øhh camping Neej sove i telt på en camping plads med druk druk druk og badeland og ridetur om aftenen osv. ;D jaah blir nice. Og det skal vi fra d 13 juli til d 17 juli. Og så D 17 juli eller 18 juli skal vi holde fødselsdag for en veninde der blir 23 og D 24 julie har jeg en fri dag da der Grøn koncert ;D

skulle ha været 1 uge til frankrig i uge 37 men det vlevet aflyst, og jeg har heller iik penge til det.

Så jeg skal bare arbejde en hel masse og tjene nogen penge så jeg kan få mig en bil

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 10:52

Nice ting I alle sammen skal ;D Helt sikkert ;D

Først og fremmest skal jeg de næste uger frem til div. studenterfester, dimmension, studenterskørsel osv. :)

I uge 29+30 drager jeg til Kroatien med kæresten + hans familie ;D Det skal nok blive wæældiig hygge :)

I uge 34 skal jeg til Mallorca med mutti og kæresten ;D

Ja, resten af ferien er stadig åben :D

Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider