Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

18 års - gave? Åh åh - hjælp
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 20:56

Ja. Jeg står i den situation at jeg er blevet inviteret med til min kærestes fætters 18' års [x Og jeg synes ikke, at jeg bare kan dukke op uden en gave. Min kæreste har købt en gave til ham sammen med nogle andre, og den gider jeg da ikke bare springe med på.

Men jeg tænkte på, om i har nogle idéer? Jeg skal dog nok liiiige have rådført mig med Søren (kæresten), da jeg aldrig nogensinde før har mødt hans fætter. Men derfor synes jeg da alligevel, at han skal have en, nu, hvor han har været så flink at invitere mig med :D

Hvad synes I om mit lille påfund med at den ukendte fætter skal have en gave? Og har i nogle idéer? (:

(Det var dog utrolig .. det er tredje emne og indlæg nummer et eller andet ukendt, hvor den nyfundne kæreste er blevet nævnt inden for hvad .. tre uger? Sheeeesh xD)

.. by each others side, we'll fight for the winners circle ..

you might not be my whole life - but you make my life whole

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:26

Hvis jeg ikke havde mødt personen før eller kendte personen ville jeg helt klart hoppe med på nogle andres gaver! :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

karmafidusen
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:31

Jaeh .. men så ville jeg kun have mulighed for at hoppe med på Sørens gave, og det vil jeg ikke. For den er allerede købt og betalt. Og så ville det være noget værre bøvl med penge og så videre (:

Har fundet ud af, at han er springymnast :D

0
0
Svar på denne tråd

Jamen......
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:54

Jeg tror ganske enkelt at jeg ville købe en flaske sprut eller et gavekort. :) Upersonligt ja, men du kender jo heller ikke gutten. ;)

Camilla Jaller
- Nu med Winzerkind :)
"Livet er fedt, men vi lever for lidt"

0
0
Svar på denne tråd

karmafidusen
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 22:04

Jeg har simpelthen fundet noget rigtig smart noget, jeg kan give ham. Sjovt, at jeg ikke tænkte på det før. Jeg kan jo nok godt lige hive lidt i min mor og spørge om hun ikke kan skaffe en Van Gils 2-pack med deodorant og aftershave. Butiksprisen er 475kr., men når min mor arbejder som stewardesse, så findes der jo tax-free kataloger og medarbejderrabat. Så det løber helt ned på 189kr. og så skal man også lige trække medarbejderrabatten fra xD Hahah .. men så er der jo lige duften. Det må jo lige undersøges, om den er god :D Ellers går det jo ikke xD

Men synes I, at det kunne lyde som noget?

0
0
Svar på denne tråd

sigjsijgi
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 00:31

Det er en dyr gave, for en person du ikke kender - også selvom det måske kommer på de 100 kr.

På den anden side er det et godt tilbud du får, en pæn gave - og han bliver jo 18:-)

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 08:38

Det er en meget flot gave du vil give - når det er en gave til en person du slet ikke kender.

Jeg havde købt en god flaske vin (hvis han da er blevet gammel nok, til at synes om vin ;) ) champagne, sprut eller lign...

Så kommer du med noget, selvom jeg slet ikke tror det er forventet af dig :)

Live your life to its fullest potential...

0
0
Svar på denne tråd

karmafidusen
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 13:37

Ja, den gaveidé gik så i vasken. Det skal bestilles seks dage før -___-" Øvs d:

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 13:45

Købt en flaske sprut til ham - den er du næsten stensikker på at han kan bruge ..

{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider