SÅ kom dagen endelig hvor Robiane-Elmbo og jeg endelig skulle debutere i LA klasserne. Vi lagde hårdt ud med en LA2 til distriktstævne på Frederiksværk Rideklub. Jeg har haft lidt problemer med hende på det sidste, og det var nu også ganske tydeligt derude i dag.
Men vi havde en fin tur med lidt småfejl og endte på 186 point svarende til 64,14%. En red til 187 point, og to red til 188 point, så vi lå MEGET tæt
Feltet strakte sig ellers fra 53-70%. Men vi endte som nr. 9 ud af 18, så det var helt fint, og vi fik en god og brugbar kritik med hjem, hvor dommeren havde givet os hug for de fejl vi lavede, hvilket resulterede i et par 5-taller for skridten, og så ellers 7 og 6 for resten.
Den dejlige Nynnepige var så sød at tage heele vejen op for at fotografere med mit kamera :b Tak for det min pige! 
Videoen fucker, så billeder er alt i får - i hvert fald for nu (;

Først kunne jeg lige nå at se første ekvipage, og Nynne skulle prøve kameraet af xD Til højre står min stævnebuddy Sofie, som ligeledes debuterede i LA (:

Floot Nynne 

Så kom vi på opvarmningen

Og vi spænder lige lidt

Trave trave

Hvor er det ufeminint at skumsvede mellem ballerne Robs! xD

Schenkelvigning - den eneste der lige er fanget? xD Hun ser ud til at have bagparten foran 

Galopsa, og jeg tjekker os lige ud i spejlet 

Und trab

Så kom vi ud på banen

Det var faaaarligt, haha xD

Op af midten

Og igenner

Parade. Tullen tjekker lige dommeren ud

På vej ind til slangegang-på-midten-øvelsen

Igen, og med ørerne heelt fremme

Og vende. Man skal satme flytte dyret noget rundt i den øvelse xD

Øvøv, ingen gode middeltrav-billeder. Kun dette xD Vi fik 7 for den.

Og gør klar til at vende af midten til schenkelvigning

Meget glad Tulle der endelig fik lov til at galoppere efter kedelig skridt :b

Galop inden halvvolte ved B (:

vil tro det er slutning på volte med afbrydelse af støtten på biddet.

Volte tilbage og kontra

Done

Det var alt fra os for denne gang. Kommenter alt hvad i lyster som altid (: Der kommer video når og hvis den beslutter sig for at samarbejde xD