Vi havde dyrlæge til Nathalie idag (hun havde fået en bule på vb knæ) + igår havde hun fået en ekstra lille bule på kodebenet på størrelse med en 5 krone.
Han sagde at grunden til at bulen var kommet, er fordi der er for meget ledvæske i knæet. Det skulle vi så punktere og der kom dælme over 100 ml ledvæske ud derfra! Det var sindssyg nasty, for det er altså meget der kan være i sådan et knæ
Så fik hun sprøjtet noget binyrebakhormon (tror jeg nok det hedder?) ind og så forbinding på.
Den bule hun havde på forbenet var noget med seneskeden der var hævet fordi den var blevet overbelastet, men den var han ikke så bekymret for. Vi skulle bare holde øje med den, og hvis den vokser, skal hun have ultralydsscanning. 
Dommen er som følger: fuldstændig boksro i 2 dage (dem der kender Nathi, vil vide at hun smadrer boksen på 3. dagen og er fuldstændig hyperaktiv og lider utrolig meget af seperationsangst, når det er over længere perioder) Han sagde også at hun helst skulle stå indenfor i 3 uger og så kun komme ud og trække tur i 20 min om dagen. Det ved jeg, at det ville min hest ikke kunne, for den ville ødelægge både sig selv og boksen. Vi kom så frem til at hun kunne stå ved siden af en anden skadet hest om dagen, komme ud på ridebanen ca. 3-4 timer om dagen (hun slapper af på ridebanen, så det er der ingen problemer med). Når de 3 uger er gået kan jeg så laaaangsomt begynde at skridte hende igen. 
Øv altså, lige når det gik godt, skulle det gå dårligt. Men det vigtigste for mig er lige nu, er at min hest bliver rask - rigtigt
Jeg vil hellere have en rask og sund hest, og det så tager længere tid, end en hest der bliver slidt hurtigt fordi vi kom for hurtigt igang.
Plus min mor sagde i morges, at hun synes vi skulle sætte Nathalie til salg, fordi jeg ikke får tid til hende.
Øv, hvor blev jeg sur og gal. Meningen er at vi skal have en part til hende og så må jeg disponere min tid grundigt, når jeg går ud af 9. En ting er sikkert, hun skal ikke sælges!
Det er desuden den her skønhed vi snakker om;