Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Søge sponsorer?
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 14:31

Hej Ænder.

Er der nogle er jer der har erfaring med at søge sponsorer?

Hvis I har:
Hvordan fandt i jeres sponser - og hvordan lyder jeres sponser aftale?

Synes i man kan tillade sig at sende en uopfordret mail?

Vh.

» Mvh. Lone

- med Camilla

FIN KOMBINERET SADEL SÆLGES - SKRIV PB

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 17:44

jeg følger lige med.. 8)

FrederikkeSadolin..

* med super stjernen Santos. *

Årets kat. 2 vallak + Årets dressurrytter for kat. 2.

amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 18:27

hmm, den eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om herinde der har sponsor er ane (umberto) og line med bambi. prøv og skriv til en af dem :)

Emma
nu med egen pony.

- men uden Jingles og Luna <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 19:38

Der plejer at komme nogle annoncer op om, at de søger en sponcerrytter etc. Men jeg vil sagtens mene, at du kan sende en mail uopfordret, du kan jo højst få et nej. :)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 21:59

Hej Lone.
Du kan sagtens sende en mail uopfordret. Sørg for at skrive hvad du føler at du kan tilbyde firmaet, og hvad de vil få ud af dig.

Jeg har haft sponosore på i mange år efterhånden, men efter mine mange skader er min konkurrence deltagelse skærpet helt og har derfor ikke længere.

Min første sponosr henvendte sig til mig efter at have set mig ride til et stævne. Han havde set mig rigtig mange gange før og de fleste gange med placeringer. vi snakkede lidt frem og tilbage om min ridning og hvad jeg ville med det osv, og så kom han ind på han havde et stort foderstoffirma. Efterhånden blev vi 'venner' og snakkede mere og mere. En dag kom han med en kontrakt om en sponsor aftale. Jeg fik underlag med tryk, betalt stævnegebyrer samt evt leje af trailere, og skulle deltage i et hvis antal stævner om året.

2 år efter solgte han sit firma til en der ikke var intr i at overtage sponsor aftalen.

Senere fik jeg at vide at Carlsberg søgte nogen at sponsere i form af tilskud(økonomisk og udstyrsmæssigt) til sportsudøvere. Jeg henvendte mig og fik en plads hos dem. de første mdr fik jeg 2 underlag med tryk, et tæppe og en ramme øl.......... siden hørte jeg ikke meget fra dem og opsagde min 'kontrakt' . fandt det for useriøst.

Så blev jeg sponseret af TC som fulgte mig meget nøje og vikrleig var intr i min sport mig og min hest. De kom og så træningen og var rigitg ofte til stævner. Jeg fik igen underlag og tæpper med tryk, dækket start og trailer udgifter + nogle rigtig gode venskaber.

Efter skader måtte jeg stoppe ridningen i en periode og derved også mine sponsor aftaler.

Har i sep 08 købt hest igen . Regner slet ikke med at komme op på et plan som med mine tidlere heste og får derfor ikke brug for sponosore.
Mine forældre sponserer 2 pony ryttere i form af underlag med tryk, tæpper, økonomisk støtte. Tilgengæld tager de to ryttere rundt og deler flyers ud, starter stævner og hedder ofte på heste sidder noget med mine forældres Firma navn i:)

Held og lykke med det !

N A N O U

- stadig ikke færdigmalet.

Confinde remintunttur peccata tua.

Part søges til dejlig unghest i hørsholm/kokkedal

skriv PB for mere info !

0
0
Svar på denne tråd

Ja, skriv en uopfordret mail
Forfatter: 
Dato:  09-05-2009 21:58

Jeg var til fordrag ved Tina Lund for en uges tid siden, og hun fortalte at sponsorer skulle man selv ud og få fat i. - Det gjorder hun også selv (selvom hun er så kendt), de kommer ikke bare af sig selv :)

- Sagde Andrina

Er du stærk? -Stå ved hvem du er...

Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd

kgekgær
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 09:34

hej :)

jeg er nævnt tidligere i indlaget det er mig line med bambi.

Du kan sagtens sende en e-mail eller evt. ringe til dem og spørge, fortælle lidt om dig selv, din pony og hvad i rider.

Jeg kontaktede mine og de var interesserede og vi fandt en løsning der gik lige op :)..

så hvis du vil høre nærmere kan du lige skrive det til mig.

Men man skal holde modet oppe, for det kan godt tage tid!

Line Pedersen.

Vognmandsgårdens Bambi

Hjemmeside - Sponsore

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider