Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Skriftlig eksamener
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:48

Seriøst, alt respekt til folk der gider lave opgaver til skriftlige eksamner, men please lav dem så man i det mindste kan regne svaret ud på en eller anden måde.

Læseprøven igår.. Hvad skeeeeer der for aben og rotten??? Og den der sætning hvor man kunne vælge mennesker, andre dyr, aber eller rotter!? HVORDAN @!#$ SKULLE JEG VIDE DET?? Der var bare nada hints, brugte @!#$ 5 minutter på den sætning, forstod nada. Og var der heller ikke rigtig andre der gjorde..

Og den første opgave? Er jo slet ikke som de andre år.. De andre år har der bare slet ikke været så meget tekst! Ordentlig uoverskueligt(ligesom dette indlæg)

Og diktaten, HVORFOR har ingen fortalt mig om jeg sætter startkomma eller ej?? Kan jo ligesom risikere fejl for dem alle nu.

Og matematik idag.. pyyw, HVORFOR GOLF!? HVORFOR?

og hvad @!#$ skete der for opgave 5.? den der med ligningen for sammenhængen mellem jernets vinkel og nummer? Fattede minus.

(men faktisk er disse rigtig gode og @!#$ nemme i år. Ved ikke hvorfor vi har haft sådan nogle svære nogle som prøve.)

Så nu der heldigvis kun dansk og engelsk(fordi jeg er så @!#$ heldig at trække skriftlig engelsk ;-D ;-D!!) skriftlig tilbage, afslaaapning.

Hvordan er jeres gået?

LÆRKE

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:53

HVAD SKER DER FOR LÆSEPRØVEN !
HVAD FANDEN LAVER DE MAN, NEJ NEJ NEJ.

Plejer at være suveræn til læseprøver, altid 10 eller 12 - igår manglede jeg at lave f'ucking 3 sider !!!!!!!! FATTER DET IKKE. Har sikret mig mit første 00 !

ALLE, synes den var umulig, ALLE giver mig ret!
den var så syyyyyyyg, den prøve :O !

Det har været i radioen og alt muligt!
Og underskriftindsamling osv igang.

Diktaten var ok, aner ik hvad startkomma er!? Og den der boks med forholdord, stedord, biord, fattede jeg heller ikke noget af.

Men matematik... var sguda piece of cake ;D
Synes det gik skide godt! Regner med mindst 7!
Men synes matematikken var rigtig let! :)

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:53

Fuldstændig enig! (Y)

Og den med golfjernet, hvad sker der?! Det var noget med -00.002x+0.3x = hvor højt den kommer op. Aig? Og så var resultaterne noget med 0.3199 osv, det giver jo zero mening?!

Og den med aben og rotten, ja hvad fanden sker der :D ALLE brokkede sig over den :P

Sascha & Nathalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Led mig ikke i fristelse

- jeg kan godt selv finde vej!

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:55

Må lige forklare jer startkomma. Fx her;

Butikken, som ligger på hjørnet, har flotte sko. <- med start komma

Butikken som ligger på hjørnet, har flotte sko. <- uden startkomma ;) Det er ved indskudte sætninger.

Sascha & Nathalie

Led mig ikke i fristelse

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

miss chanel:
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:56

Og xxxxx, de der ord der, der stod hvilken ordklasse de hørte til i ordbogen :P

Sascha & Nathalie

Led mig ikke i fristelse

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:57

5'eren var sguda let

Man skulle bruge den der formel: y=-002xX(i anden)+0,3xX

(kan stadig huske den i hovedet) ;D

Så skulle man bare tegne grafen ind.

Og når bolden kommer højest op, er den 11 meter oppe i luften.

Træet er 75 meter væk, og 10 meter højt. Bolden kommer over træet.

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:57

Okay, hvilket var resultatet? JEg fik noget med 0.3199 osv

Sascha & Nathalie

Led mig ikke i fristelse

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 21:59

I hvilken opgave?

Du skulle skrive om bolden ville komme over træet. Og det ville den ;D

0
0
Svar på denne tråd

tralala..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:00

Jeg syntes kun det var læseprøven som var rigtig svær :S Men diktaten tror jeg gik fint :)

Og i matematik i dag tror jeg det gik rigtig godt :p hehe :D

Jeg forstod det hele :D Så det er lækkert..

Er bare lidt nervøs til i morgen :D

Pernille
med
Pamelius H

Vinder af Søhøjlandets minicup spring hest 2007

Haldum Hinnerup Skolen 2008/09 <3 9.C

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:01

Har først min første skriftlige prøve fredag den 22. maj. Matematik årsprøve, bliver spændende at se hvor sværhedsgraden ligger

Mine eksamener bliver offentliggjort kl. 04.00 i nat, så det bliver spændende at se hvad jeg skal op i i år

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

dåmme pirater..
Forfatter: 

Diktaten var ligesom den plejer synes jeg...men læseprøven gav virkelig ingen mening (og hvorfor blander de matematik ind i det??? man skulle sidde og regne på hvor gammel ham hovedpersonen var i historien om de der naboer???) Jeg nåede lige akkurat at blive færdig, men nu hvor jeg har set svarene, kan se at jeg har fået en del fejl.

Færdighedsregningen var den nemmeste jeg nogensinde har lavet, jeg var færdig allerede efter 25 minutter og tjekkede den så igennem et par gange inden jeg satte mig til at stirre ud i luften.

Problemregningen var ikke svær, men jeg havde en del problemer med den alligevel (jeg forvirrede mig selv fuldstændig. 1 time inde i prøven kunne jeg ikke engang finde ud af hvad man skulle lægge til 7 for at få 15.) jeg sad til sidste sekund og nåede lige at blive færdig.

Med væmli' hilsen Aja Ashling

NEJ TIL TAKTFEJL I DRFs "FORDRINGER - DRESSUR"!

Har du stemt om datoen til JHN-TRÆF 2009?

0
0
Svar på denne tråd

Huhu...
Forfatter: 

Startkomma burde i da ha lært?

Jeg har også fået 12 i stort set alle læseprøver vi har haft, men ja den her var godt nok sværere. Teksterne var jo vildt lange, og man blev nødt til at læse den herre grundigt for at kunne svare på spørgsmålene?? Normalt sys jeg os svarene på spørgsmålene kommer i rækkefølge, men gjorde de jo slet ikk.. Men diktaten sys jeg faktisk var okay :) Men hvor mange fejl fandt i der i den 2. sidste opgave? Tror kun jeg fandt 3-4?? :S

Matematikken sys jeg de første opgaver var dejligt nemme :) Men de sidste gik vist lidt galt :b Den med ligningen fattede jeg sku heller ikk, skrev bare et eller andet :D

~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:02

Jeg nåede til gengæld hele læseprøven, er bare spændt på om jeg kan leve op til mit 12 tal på karakterbladet de sidste 2 gange.. for den var weird

Den der med -0.002 skulle give en bue, og de gav 10,2 og 8,8 og sådan noget.Tror jeg.

Forstår ikke hysteriet med læseprøven - SÅ svær var den sgu heller ikke. Var nogle defuse opgaver, men såå meget for står jeg ik'.

Den der kasse har jeg ikke lavet andet i de sidste 2 uger - du kan slå ordklasserne op i ordbogen ;-D - gør jeg ALTID, kan sgu ik' kende forskel på artikler og forholdsord, og biord og talord osv osv

LÆRKE

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:05

hahahah blev ogs' ordentlig stresset i matematik. Der var gået halvanden time og jeg var kun lige næsten færdig med 2'eren. STRESSSSSSS!

Den derligning - er der nogle der har svaret på den?

Tror nemlig jeg skrev; "vinkel på nyt jern = vinkel på forhenværende jern + 4"

LÆRKE

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:07

den der med man skulle skrive ligningen på forholdet mellem jern og bold?

der skrev jeg 1x+4

fordi den steg jo 4 hver gang..

men tror den hedder 8x+4.. fordi 8x var vist skæringspunktet med y aksen.. men ved det ik

0
0
Svar på denne tråd

dåmme pirater..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:07

er der nogen der kan huske hvad de har svaret på den opgave hvor man skal lave en ligning der beskriver sammenhængen mellem golfjernets nummer og dens vinkel?

0
0
Svar på denne tråd

Huhu...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:19

Haha, tror ikk jeg tør skrive hvad jeg svarede, det er vist temmelig forkert ;D

~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd

qaefgadf
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:20

Aja: Det rigtige svar til ligningen var : y=8x+4 :)

Jeg var færdig 5 minutter før tid til læseprøven og var CHOKERET! Jeg plejer at have rigtig god tid til at kigge det igennem osv., men i går havde jeg da bare like no time, og halvdelen af dem fra min klasse var ikke blevet færdige!

Diktaten gik fint og det gjorde færdighedsregningen også, men da vi så kom til problemregningen f'uckede min computer op, og så mistede jeg lige ½ time - 3 kvarter på det. @!#$ skole. Så nu klager jeg, for det kan bare ikke passe, at jeg ikke skal have samme muligheder som alle andre. Det er bare ikke optimalt, at computeren skal f'ucke til en FSA. De har sku haft tid nok til at få de computere til at virke, det skal ikke være mit problem, når jeg sidder mit i eksamen..

heldigvis nåede jeg at blive færdig, trods alt det skidt med computeren. Men hvis det ikke lige havde været mig der havde siddet der, men en der ikke er så stærk i matematik, så ville vedkommende nok ikke have nået det.. Det pisser mig altså bare grumt af.

Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd

miss chanel
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:22

så skal det være omvendt - 4x+8

x-tallet er nemlig hældningen, +8 er skæringen.

0
0
Svar på denne tråd

Rikkea
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:23

okay, det er også det jeg har skrevet :)

0
0
Svar på denne tråd

hehehehhe
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:43

Okay, er jeg den eneste, der ikke er chokeret overhovede?
Både læseprøven og diktaten var på det niveau de plejer at være på.

Det samme med matematik. Jeg havde det nemt?

Dog da vi havde læseprøve, og vores lærer siger "Også er der 10 min. tilbage" får jeg sådan lidt stress på, fordi jeg mangler 1½ opgave. Så skynder jeg mig. Men så kan jeg så nå at læse den sidste opgave 3 gange igennem.

Jeg tror bare, at vi er nogen brokkehoveder. De er ikke svære. De er jo ikke ude på at dræbe os eller noget, de tester os bare. Slaap af, vi skal ikke bruge det til noget :)

-Jux
0
0
Svar på denne tråd

vvvvvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:44

haha vores sagde ik engang ''nu er der 10 minutter tilbage'', de sagde bare ''nu er prøven slut'' og så tog damen bare mit papir, og jeg manglede 3 sider hahahaha flot flot

0
0
Svar på denne tråd

Shahshs
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:48

xxxxx: Jamen.. Det skal de sige? Det står i sådan et regelsæt vi har fået, at de skal meddele hvornår der er 10 min tilbage. Og ved prøver 2 timer, skal de meddele hvornår der er 1 time, ½ time og 10 min.

Sascha: Det er sgu da fordi du ikke bare kan trykke det hele ind på din lommeregner, så fucker den, du skal huske ()érne. ;D

-Jux
0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:49

De sagde INTET ?

0
0
Svar på denne tråd

adfgadfgadf
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 22:50

Aja: Hov, ja (: Min fejl :p

Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd

gfggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 13:17

nå hvad skrev i om idag ?

jeg skrev det der essay om ventetid .

og det blev IKKE noget at råbe hurra for S:

fortryder SÅ meget jeg ikke valgte kommenteringsopgaven ! @!#$ altså

0
0
Svar på denne tråd

dåmme pirater..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 13:44

jeg skrev om Oversvømmelsen, lidt over 2 sider. tror godt jeg kan redde mig et 10-tal for den....mindst!

0
0
Svar på denne tråd

Læseprøve FSA.
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 14:37

Ang. læseprøven, fra undervisningsministeriets hjemmeside:

"Prøven i læsning er udformet efter samme princip som de forrige år med samme længde, sværhedsgrad og lixtal,"

Nu har jeg ikke selv set den, men hvis de siger, den har samme længde + lixtal, må de jo have ret. Og ang. sværhedsgrad afhænger det jo af de enkelte personer. :)

Rikkeca: Du gjorde vagterne opmærksomme på det, ikke? Så vidt jeg ved, burde de så give dig tiden i den anden ende, hvis der røg ½ time, hvor du ikke kunne lave noget.

Hvis du ikke gjorde dem opmærksomme på det, vil du desværre (højst sandsynlig) ikke kunne bevise noget, og så er det ord mod ord.

Men hvad vil du klage over? Du ved jo ikke, om de ville have givet dig den ½ time bagefter, hvis du nu ikke havde været færdig? (medmindre de kommenterede det)

Ditte

- I'm just a dreamer

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld jeg blander mig :-)
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:02

Jeg er godt nok liiiidt for gammel til at være herinde, men jeg er næsten nødt til at komme med en lille kommentar.

Det er kun ved prøver på 3-4 timer at lærerne skal sige, hvor lang tid der er tilbage. Det skal de IKKE til de korte prøver, dvs, diktat og læsning. De må godt, men skal altså ikke.

Ang. det med computerne. Så har I forhåbentlig udfyldt en seddel om lån af computere. På det seddel står der sandsynligvis at det er på eget ansvar. Dvs I ikke kan klage over dårlige computere, for der er ingen der tvinger jer til at afleverer computerskrevet. Ærgerligt, men sådan er det.

Nu skal jeg nok smutte ud igen :-)

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

sigjsigjsig
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:07

Gud hvor er jeg glad for at jeg ikke skal til nogle skriftlige eksamner, men kun 2 mundtlige

- Louise

When we touch
electricity gets through
It's a good trick if you can do it
to make me fall in love with you

0
0
Svar på denne tråd

Huhu..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:26

TheOne: Den VAR sværere end normalt. Samme længde ja, men spørgsmålene til den var langt sværere. Man skulle virkelig ha læst den til punkt og prikke for at kunne svare på mange af dem.

Jeg skrev novellen, og er egentlig meget tilfreds. Håber den der skal rette den er enig ;D

~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd

cille'prut q;
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:36

skulle man skrive om dyr i den første prøve (gengæld) i skriflig fremstilling?

» Cecilie Atzen «

MED Don ramiro MIN nye SOULMATE

sov GODT Ceylon, jeg HÅBER du DRØMMER

0
0
Svar på denne tråd

balblbl..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:55

Jeg synes som mange andre af læseprøven var svær, men nåede heldigvis det hele. Diktaten var ikke specielt svær, og den kasse, der slå jeg bare ordene op i ordbogen xD

Matematiken synes jeg ikke var slem, i forhold til den vi havde til terminsprøven, der var jeg godt nok lost. jeg manglede at lave 5.3 & 5.4, men det var fordi jeg virkelig fattede nada.

I danskstil skrev jeg novellen, det skulle være realistisk, så den skulle nok ikk være om dyr. jeg skrev i hvertfald som var det mennesker.

fik I ad vide af lærerene om I skulle skrive med enkelt eller halvanden linjeafstand? vi fik ad vide, at de kunne ikk finde noget om det. og havde ringet rundt til en masse skole, for at høre.

Stephanie

- & fjordbollen Cox Tidselbjerg

0
0
Svar på denne tråd

dåmme pirater..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:20

vi skulle skrive med 1½ linjeafstand.

0
0
Svar på denne tråd

kfgkfgk-
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:39

Diktaten synes jeg ikke var mere svær end normalt. Vi har også op til eksamen haft gamle eksamensdiktater hver eneste uge, så vores klasse var rimelig godt forberedt. :)

Læseprøven nåede jeg at blive færdig med, men havde kun lige 4 min. i overskud eller sådan noget. ja, jeg synes også at den var svære end de andre, men det er jo med vilje. Det er ikke meningen at man skal kunne blive færdig med dem. Det sagde min dansklærer, fordi at man skal være ekstravagant for at blive færdig med den.

Matematik var total eeasy ;D

Synes ikke at der var nogle opgaver der voldte mig nogle problemer, og jeg var overrasket over at sværhedsgraden var sat så lavt til en eksamen. Jeg nåede at blive færdig kl. lidt i 12. Så det var bare dejligt. :)

Og til dansk i dag, valgte jeg 1'eren. Altså novellen. Jeg tror selv at den er blevet god, men jeg er også spændt på at se hvad en fremmede lærer giver den, da jeg jo er vant til at få rimelige høje karakterer af min nuværende dansklærer. Så det er jo spændende at se om en fremmed er enig. :)

Jeg skrev ca. 3,5 sider, og jeg var færdig på 2 timer.

Så alt i alt synes jeg at det har været nogle gode opgavehæfter og stilemner vi har fået udleveret. Jeg er godt tilfreds. :)

Thea & Chello
..et makkerpar i udvikling!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:45

Låner i computere af skolen

Hvorfor har de så mange? Tror godt nok ikke min skole har nok computere til 6 niendeklasser og en tiende.

Vi skal selv medbringe det alt sammen - også printer. Og hvis lortet ikke virker så det bare synd og så må du skrive i hånden. Men hvis man har sørget for at gemme på et usb-stick er lærerne oftest søde og lader en skrive ud på en andens computer hvis dette ikke forstyrer vedkommende.

Er det ikke irriterende at skulle skrive på en fremmed computer?

Snakkede lige med nogle om læseprøven, og altså jeg synes ikke det var fordi den var svær. Det var mere det at nogle gange var der flere svar der kunne være rigtige.

Og med hensyn til den ligning skal hedde 8x+4 passer det ikke.. Kan godt være en passer med jern 1, men det gør den ikke med jern 2 fx. (8x2)+4 = 20, og jern 2 skulle kun være 16??

Vores lærere siger altid når der er 10 min tilbage, og 5 min tilbage af læseprøve+diktat. Og i de skriftlige siger de når der er gået en time, 2 timer, halvanden time tilbage, time tilbage, halv time tilbage, og resten ved jeg ikke. Har ikke siddet der så lang tid.

Min dansk op gave blev bæ. Da klokken er 11 og der er halvanden time tilbage beslutter jeg mig for min stil er dårlig og sletter 5 sider, og begynder forfra. Og det blev bare ik' en skid bedre. Mine idéere kommer sgu ikke på samlebånd - SÅ urimeligt vi kun har 3 en halv time når man også skal kunne komme på en idé - er jo det der tager laaang tid.

OG HVEM ER DEN IDIOT DER BESTEMMER HVOR JEG SKAL SIDDE?? HVORFOR SKAL JEG ALTID, ALTID SIDDE VED ET LILLE BORD SÅ JEG SKAL STABLE MIN TING I HØJE BUNKER. JEG VIL @!#$ OGS' HA ET STORT BORD SOM DE ANDRE!!!

(der er store og små borde, og er altid placeret på et lille... og der er bare ikke plads til en skid. kan lige akkurat presse computer+printer ind, og så må mine ordbøger+papirer+penalhus osv ligge stablet oven på printeren. Holdbart? Neeeej..

LÆRKE

0
0
Svar på denne tråd

skriftlige
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 21:23

Jeg gik i 9. sidste år, og der var læseprøven altså også sværere end hvad man ellers havde lavet resten af året. fik 12 i årskarakter, og 7 til eksamen i det. Så det er rigtigt det de skriver med at den i har haft i år er på niveau med dem vi andre har haft

Nynne og Lille My
..Roxy Music..

Farvet af pletter (:

0
0
Svar på denne tråd

cille'prut q:
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 21:49

stephanie: lyder godt der var bare en af mine veninder der snakkede om at den skulle handle om den skulle handle om dyr, og så tænker man bare @!#$, når man er kommet ud.

» Cecilie Atzen «

MED Don ramiro MIN nye SOULMATE

sov GODT Ceylon, jeg HÅBER du DRØMMER

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 22:02

Puha ja i mandags gik det virkelig dårligt for mig. I min sidste læseprøve fik jeg 12 men her er jeg da langt fra. Også retskrivnings prøven klarede jeg mig dårligt. Men det er ellers gået fint nok for mig.

Jennifer

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..¨
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 23:18

@!#$ jeg er også sur over den læseprøve! Men hørte noget med, at de også havde fået en fagmand-dims-ting, der arbejder med at læse bøger, til at se om han kunne klare den - det kunne han ikke?! Wtf, og så skal vi NIENDE KLASSER sidde og knokle med den i f*ucking FEMOGTYVE MINUTTER?!

Forstås ikke...

Resten var lige så svært som det plejer.

C e c i l i e

- med part på Sylle (:

(sæt super fedt citat eller udklip fra sang ind her..)

0
0
Svar på denne tråd

blblaa
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 13:14

Cilløh: dyr kan ikke tale. det der stod i den lille kasse var bare, at fabler tit har dyr som hovedpersoner. Men den fabel der stod, der skulle du bare tage moralen derfra og kunne skrive en novelle på den måde, altså ud fra moralen. Det med at små mennesker sagtens kan hjælpe større mennesker. Håber du forstår ;)

Stephanie

- & fjordbollen Cox Tidselbjerg

0
0
Svar på denne tråd

arteertet
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 15:46

@!#$ JEG BLEV IKKE FÆRDIG MED LÆSEPRØVE?!?!
får også altid 10 el. 12. men dikaten var fin synes jeg :)

ej, så svær var matematik altså heller ikke! golf var ikke lige det fedeste emne, men hvis man tænkte sig om var den let nok : D

Kalløh

- med stjernen Jagt.

0
0
Svar på denne tråd

Jux...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 19:05

øøh.. Hvilke paranteser?!

Sascha & Nathalie

Led mig ikke i fristelse

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider