Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*BILL* Bubbi og Anne på skovtur....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 09:08

Vi var til c-stævne i NÅR i påsken. Dagen derpå var Anne og Bubbi en tur i skoven. Jeg var som sædvanlig også med, på min jernhest. Jeg trækker altid nitten!!!

Jeg havde kameraet med og havde glemt alt om de billeder dér, men synes I skal se dem. Bubbi er nemlig en ret garvet terrænhest ;)

Og nej, Anne har ikke hjelm på. Og ja, det burde hun ha', men den lå desværre i vores forældres bil efter stævne :)

Here goes -

De er mine

Og op og ned ad bakker...

... og over broer. Jaja, de er jo tossede de trakier dér ;)

Og så fandt de en græsplet

Det var alt fra den skovtur. Bubbi ELSKER at komme i skoven! Sidste uge klarede han ugens motion ved hjælp af 1 undervisningstime, 4 skovture og 2 fridage :P

I får lige et enkelt sløjfebillede med på vejen. Det er fra forrige weekend, hvor Bubbi og jeg vandt en showklasse på AGR i en LA4 med 65,88% :)

Ikke at det er ret godt, men det er da bevismateriale ;)

Alt for nu :)

Karen
~ Burberry ~
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.
0
0
Svar på denne tråd

*BILL* Bubbi og Anne på skovtur...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 13:46

Hvor er det nogle dejlige billeder :)

Dejligt at kunne ride rundt uden sadel, det er bare så afslappende ;)

Og selvfølgelig tillykke med at I vandt den LA4 dér, såvidt jeg husker svarede jeg også i det indlæg, men tillykke igen anyways ;)

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

skønne billeder..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 18:50

Hvor ser det skønt ud. Der er intet bedre end en tur i naturen uden sadel:) Men husk nu hjelmen;)

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.

Mangler du en god kombi sadel?

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=281464&t=281464

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 19:29

Det VAR også skønt! Det er simpelthen så lækkert et terræn vi har at ride i - og så endda i Odense.

Ja, hjelmen plejer absolut også altid at være på når den står på tur, men som sagt lå hjelmen i vores forældres bil. Og da jeg har et stort hoved (str 60/61) er der ikke andre i stalden med en hjelm jeg kan passe - så hellere ingen hjelm en en for lille hjelm som jeg mener kan gøre mere skade end gavn ;)

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

ettffss
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 11:18

Hvor ser det hyggeligt...

Det er altid rart med sådan nogle stier hvor hestene får en lille en på opleveren.

Skønt at se I også rider ham med en hackamore, han ser bare rigtig veltilpas ud!

Louise og Dam's Gennah <3

...man skal ikke forsøge at holde noget man ikke kan have i sine hænder...

Gråstribet hunkat på 1½ år, bortgives. Ideel muse/solsorte/regnorme-fanger!

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 12:48

Stina - Ja, Anne kan :P Jeg skulle prøve tur uden sadel et par dage senere. jeg har kun skridtet ham uden sadel en enkelt gang eller 2 før. Jeg er en klaphat til at ride uden sadel. Men glad afsted jeg drog på en god tur rundt om Dalumgård - det tager ca. 1 time. Jeg havde SÅ ondt i r'øven dagen efter! Jeg gør det aldrig igen :P

Og tak... Tror jeg også du gjorde, men hører det gerne igen

Jette - Jeg fortrækker den nu med Men ja, det er virkelig herligt!! Og Bubbi elsker det!

Louise - Ja, det er dejligt! Og vi har mange af dem :) Han bliver faktisk altid redet på hackamore når vi er på tur. Det må da være rart at undgå det metal bare engang imellem :P ... Og så er det jo tilladt at græsse når man ikek har bid i munden

Karen
~ Burberry ~
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 00:01

Hvor er den der bro henne af i skoven? Den tror jeg da godt nok aldrig, jeg har set. ;)

Men fine billeder, ser hyggeligt ud! :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider