Halløj ænder.

Jeg svæver på en lille lyserød sky, uhaaaa 
Jeg har haft den dejligste aften nogensinde, uff! 
Jeg bliver simpelthen nøøøøødt til at fortælle jer om den 
Det starter med at jeg tager til en by for at møde min søster og min veninde + et par venner. Vi spiser pizza.
Så er der så den her dreng, som jeg viiiiirkelig er vild med og han har det på samme måde, og vi skulle så mødes til farmer(com?)-party. Så går vi deropaf-imod og han kommer så gående imod os, da han skal vente på sin far, fordi han skal hjem og spise. Uff, det var bare dejligt, og vi står sådan lidt og snakker og holder om hinanden
. Så bliver han hentet og vi smutter om til en ven. Så kommer han så en time efter igen og vi er bare sammen i 2 timer cirka, hvor vi bare konstant holder om hinanden og kysser lidt og fjoller lidt, århha! 
Når vi så var udenfor, så var det som om han bare var et ekstra skjold og han fik mig viiiiiirkelig til at føle at jeg kunne klare alt! Mhhm...
- så skulle jeg så hjem, fordi jeg skal på arbejde tidligt imorgen, men anyway, så er jeg viiirkelig forelsket i ham, og han har det på samme måde! 
Alt går bare så godt, så jeg er bare virkelig glad! Han har virkelig gjort mig glad!