Hej JHN
Fik lige lokket min bror med ud og tage nogle billeder, af mig og min ponyfyr 
Og vi har fået nogle helt fantastiske billeder ud af det!!
PH's Inko er 3 år og jeg har haft ham siden han blev født. Han har haft rytter på 4 gange (med idag). Jeg er utrolig stolt af ham, da jeg selv har gjort alt arbejdet med fyren.
1. gang han havde rytter på, stod han kun i grime, og var hverken bundet eller holdt af nogen, han stod bare. Jeg var helt alene der ude, med ham, og sprang så bare op og sad på ham, hvilket han ikke sagde noget til!
wiiiiii!
2. gang havde han også sadel på, og der trak min mor mig lige en rundte på ham, igen var jeg rigtig stolt af den ham, for han hverken rykkede på øre, eller lavedet noget ballade.
3. gang var jeg igen alene, og havde givet ham sadel og hovedtøj på, hvor jeg derefter strak ham ind på midten og steg op. (via sitgebøjlerne, som om at hesten havde gjort det de sidste 10 år) Han stod musse stille og rykkede hverken på øre eller hale. Derefter sad og jeg rykkede rundt i sadlen, i let sæde og alm, og så lagde jeg benene lidt til ham, og så fik han bare en masse gulerødder
Efter ryttertræningen, gik vi en tur ud på vejen, hvilket var 1. gang, vi mødte 6 biler, 1 med trailer, 1 cykellist, 1 larmende motorcykel og en bus. Igen af tingene sagde han noget til, så jeg havde det største smil på læberne bagefter.
4. gang var så i dag. Vi var først ude og så ved vejen, hvilket var anden gang. Der var selvfølgelig ingen problemer igen. Derefter gik jeg ind og lagde sadel på ham, og så satte jeg mig ellers op igen som dagen før. Han fik nogle gulerødder stukket i munden igen, og en masse klap og ros. Så gik han af sig selv én halv rundte, og bagefter gik min bror lige med ind, hvor Inko så bare fulgte med (han blev ikke trukket). Vi blev også lige målt i dag, og man var skam også lige vokset 1½ cm. siden sidste forår, så det er godt.
Han måler idag 145,5 cm
Det er sådan noget her, som kan gøre mig varm om hjertet, og jeg svæver stadig på en lyserød sky, efter dagens træning. Han er min lille prins!
Men her kommer lige nogle af de fantastiske billeder min bror har taget af os, så nyd dem 

Her bliver man så lige målt 

Så kom vi ud til vejen..

Så kom vi tilbage og så skulle sadlen på 
Hvilket Inko lige skulle følge med i.

Og så kom jeg op 

Så blev der lige sagt hej til Fotografen 
(Jep ved godt han er det vi kan kalde ''lidt tyk'' men bare rolig, det forsvinder med tiden) 
Tak fordi i kiggede med!