Heej Ænder !
jææs, den er god nok, jeg skal på hesteryg igen, og ikke bare på part eller andet, jeg skal ud og finde egen hest igen! 
i et tidl. indlæg skrev jeg at skulle til viborg og bo alene og blablabla. men planerne blev drastisk ændret da der skete en masse @!#$ på hjemmefronten - hvilket i nok får i et andet indlæg da det ikke bare sådan lige er til at forklare her og nu.
landet ligger sådan at min far jo rejser meget så min mor er meget alene hvilket hun ikke er så glad for. her tidligt i foråret begyndte jeg at kunne mærke hestekulderet for alvor og jeg kan simpelthen bare ikke undvære det. uanset hvor meget jeg vi så vil noget andet, vil jeg hellere ud og ride.
jeg snakkede rimelig meget med min mor om det og en dag siger hun "jamen hvis du kommer hjem og bor igen kan jeg jo ligesågodt betale for en hest istedet for at betale for din skole i Viborg"
jeg gik i tænkeboksen og anede ikke mine levende råd. jeg ville jo så fandens gerne på den linje de har i Viborg, men jeg vil også så inderligt have hest igen. (havde faktisk skrevet et super langt indlæg om jeg skulle vælge det ene eller det andet til jer men mit net forsvandt sammen med indlægget og så blev jeg så gal at jeg ikke gad skrive det igen xD)
men grundet det derhjemme flytter jeg altså hjem til sommer når jeg er færdig i Odense og så når alle problemerne er faldet på plads og vi får lidt styr på det hele igen skal jeg ud og have et nyt krikdyr =D
ville lige dele glæden med jer ænder