Det lyder godt nok træls!
Men bare rolig, du er ikke den eneste hvis weekend ser rimelig lortet ud 
Jeg lagde ud med at skulle på arbejde i går kl 9 (H&M) efter at ha' sovet ca. 5 timer. Great. Der var totalt overfyldt i butikken fordi folk får børnepenge på mandag, så jeg fik den ondeste hovedpine af alle de skrigende unger. På et tidspunkt går jeg så lige på toilettet for at få en puster, og opdager at jeg har blødt igennem - bonus bonus! Jeg kæmper mig igennem de sidste timer og vender langt om længe snuden hjemad. Her opdager jeg så, at jeg lige har en 5 timers afleverings opgave til på mandag, som jeg på mystisk vis har fortrængt og som jeg IKKE er kommet i gang med. Så det bliver en meget kort tur ud til hesten. Derudover bliver jeg også nødt til at aflyse den hyttetur jeg skulle ha' været på med min nye klasse, som jeg skifter over i om et par uger - opgaven har jeg nemlig fået for i min nuværende klasse, og ville ikke kunne nå at lave den, hvis jeg tog med.
Om aftenen skriver min veninde så (som går i min nye klasse og som er med på hytteturen), at hun altså er kommet til at snave med den her fyr, som jeg har haft et godt øje til i laaang tid, og at hun er rigtig ked af det. Bad luck.
Kylede derefter min telefon ind i væggen, så den har det ikke specielt godt nu. Gik i seng og vågnede op til en deeeejlig dag foran computeren, hvor en afleveringsopgave, som jeg langt fra blev færdig med, venter på mig
Hurra for en weekend.