Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bad days..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:18

Springer lige ud i det - er jeg den eneste der bare har en form for en dårlig dag?

Tjoh, dagen startede fint og jeg vågnede op med nogle veninder. Klokken 10 blev jeg hentet, og regnede med at skulle være sammen med min bedsteveninde. Men hun fik lige en vagt på 7 timer på arbejdet, så jeg sad og gloede ind i en comptuerskærm hele dagen.

ENDELIG! fik hun fri, og vi skulle i tivoli + sove sammen, men så fik hun stuearast, og jeg havde ikke lige tænkt på at et turpas koster 200 kr. Så ingen tivoli eller noget til mig. Hvad gør man så? Kommer i tanke om ponyen skal på fold om ½ time, og skynder mig at cykle ud til min pony fordi hun skulle på fold. Jeg kommer derud, og nogle har selvfølgelig taget min foldtid. Så må ændre den til en 16-18 tid, bøøøv. Hjem igen, og så over til hestene og lukke dem på fold. På vejen hjem køber jeg en ben&jerrys caramel chew chew, kommer hjem og sætter den i fryseren (tror jeg) men SELVFØLGELIG (dum som man er) tænker man ikke over forskellen på fryser og køleskab og smider den ind i køleskabet. 1 time efter har man lyst til isen, og så er den helt smeltet.

@!#$ DAG!

- Haha, andre der bare har haft en dårlig søndag? Eller god søndag, for at være lidt positiv :)

Emma & Jingles

Team TKFP

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:32

1. det er ikke søndag :D hahah!

Og nej min har været meget god :) trods en heeel masse forvirrelser osv. Har bare slappet fuldstændig af i dag ;) fik taget min arbejdsvagt fra 12.30-17.15. så var kun på arbejde fra 7.45-12.30. Hvilket var rigtig skønt :D

det er ellers så sjældent at folk kan ta' en vagt når man skriver aftenen inden, men dér var jeg heldig. Og nu overvejer jeg stærkt at tage hjem til en ven/inde, og hygge. Så har jeg fødselsdag i morgen ;D sweet16.

Mvh.Tine

det er det indre der tæller - men det ydre som tænder

0
0
Svar på denne tråd

kfpdgkdf
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:34

Lyder godt nok træls.

Har haft en super god lørdag. Har været i århus og shoppe med min mor først, også mødtes jeg med en veninde og shoppede videre. Suuuuper lækkert..

Kamilla

if you're a bird, i'm a bird (L)

jeg savner dig, kejser.

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:55

Jeg har vidst haft det man kalder en dårlig dag.

I går tog jeg til fest uden at have spist inden og derfor blev jeg alt alt for fuld.

Dette resulterede i jeg ikke havde det så godt i dag.. Har så prøvet på at lave lektier da jeg faktisk har rimelig mange for, meeeen skal lige komme i gang - det er ikke sjovt når man har det dårligt.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:57

:P

mener selvfølgelig lørdag. :P

Emma & Jingles

Team TKFP

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 20:01

Min har heller ikke været den bedste :P Faktisk mega kedelig for at sige det lige ud. Har intet haft at lave, og samtidig en hel masse, men det er blevet til overspringshandlinger hele dagen... Så nu kan jeg kun sidde med lektier hele dagen i morgen.. Jubi jaeee..

C e c i l i e

- med part på Sylle (:

(sæt super fedt citat eller udklip fra sang ind her..)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 20:04

Jeg har haft en god dag, ud af at jeg er syg.

Lidt over 12 skrev min veninde om jeg ville med ud at gå, bare for at få noget frisk luft, vi gik så en lille times tid. Da jeg kom hjem så jeg 'Eurotrip' - ret grinern film, selvom det gør ondt at grine :D

Lidt senere ringede min mor om vi skulle handle og leje lidt film (mit tv-signal går meget her for tiden, og de 200 film jeg selv har, har jeg af gode grunde set) da hun havde glemt tingene til mig, det siger jeg så vi godt kan.

Jeg får både noget sodavand til at blande med citronsaft, noget suppe, youghurt, lidt nudler og så lidt slik.

Vi tog så også i Blockbuster hvor vi lejede fem film :)

+ fyren kommer måske senere selvom jeg er pisse syg.

{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

[Tidligere Guddestar]

0
0
Svar på denne tråd

min lørdag
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 20:29

Min lørdag har været en crap lørdag .. Er på krykker pga. mine knæ. Og så er jeg bare rigtig meget syg, så har jeg ligget på sofaen med dynen hele dagen (som jeg har siden torsdag!)

.. Mette Rundé Schønning

- STINEBINE (L)

0
0
Svar på denne tråd

m vmghbk,g
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 08:19

Det lyder godt nok træls!

Men bare rolig, du er ikke den eneste hvis weekend ser rimelig lortet ud :-)

Jeg lagde ud med at skulle på arbejde i går kl 9 (H&M) efter at ha' sovet ca. 5 timer. Great. Der var totalt overfyldt i butikken fordi folk får børnepenge på mandag, så jeg fik den ondeste hovedpine af alle de skrigende unger. På et tidspunkt går jeg så lige på toilettet for at få en puster, og opdager at jeg har blødt igennem - bonus bonus! Jeg kæmper mig igennem de sidste timer og vender langt om længe snuden hjemad. Her opdager jeg så, at jeg lige har en 5 timers afleverings opgave til på mandag, som jeg på mystisk vis har fortrængt og som jeg IKKE er kommet i gang med. Så det bliver en meget kort tur ud til hesten. Derudover bliver jeg også nødt til at aflyse den hyttetur jeg skulle ha' været på med min nye klasse, som jeg skifter over i om et par uger - opgaven har jeg nemlig fået for i min nuværende klasse, og ville ikke kunne nå at lave den, hvis jeg tog med.

Om aftenen skriver min veninde så (som går i min nye klasse og som er med på hytteturen), at hun altså er kommet til at snave med den her fyr, som jeg har haft et godt øje til i laaang tid, og at hun er rigtig ked af det. Bad luck.

Kylede derefter min telefon ind i væggen, så den har det ikke specielt godt nu. Gik i seng og vågnede op til en deeeejlig dag foran computeren, hvor en afleveringsopgave, som jeg langt fra blev færdig med, venter på mig :-) Hurra for en weekend.

Mvh Antonia
Tidligere med dressurponyen Bjerregårds Eros

♥Nu med Skippergårdens Delight Aurora♥

Cavallo læderridestøvler str 39 sælges

Se annoncen på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 10:29

Antonia - nå du arbejder også i H&M? (; Hvorhenne?

Min lørdag var egentlig også rimelig nedern. Blev vækket af fyren kl 7 (!!!!!) efter at være faldet i søvn kl 5 efter bytur. Han havde ikke været i byen, og var frisk og skulle op på arbejde. Dumme. Nå, tømmermænd! Blev liggende i sengen nogle timer efter han var taget afsted. Stod så op og kørte hjem til mig selv. Her ventede oprydning og 3 afleveringer (troede jeg). Dem fik jeg selvfølgelig ikke lavet, og aftenen gik med familiefødselsdag.

Så nu har jeg da lige lidt afleveringer hængende over hovedet idag.. suk.

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

jdaodasjia
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 12:33

Ej det lyder godt nok træls.

Min lørdag var så god :D først hjem til en veninde hele eftermiddagen, og senere med hende videre til fest. SÅ nice! (:

bananbrød

0
0
Svar på denne tråd

awegserhwseh
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 14:02

Støjer: Jep, 808 ;-D I Nykøbing Falster. Hvilken en arbejder du i?

Mvh Antonia
Tidligere med dressurponyen Bjerregårds Eros

♥Nu med Skippergårdens Delight Aurora♥

Cavallo læderridestøvler str 39 sælges

Se annoncen på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

thilde
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 14:52

jeg havde også en super lørdag, dog med lidt tømmermænd. men en super undervisningstime ved Thomas Zigtenberg gård :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider