|
|
| Når man ikke kan sove (Meget OT) |
| Forfatter:  |
Dajana |
| Dato:  |
02-01-2003 12:28 |
|
Hej Venner
Lige et lille mærkeligt spørgsmål!
I går aftes, lå jeg og kunne bare IKKE falde i søvn! Talte får (Virkede ikke  ) tænkte uafbrudt: Sove - Sove - Sove - Sove, kikkede op i loftet i håb om at det ville falde ned i hovedet på mig så jeg besvimede (så ville jeg da idet mindste falde i søvn *Gg*) og rodede rundt i sengen mens at jeg følte mig herre-træt!
Men hvad skete der? Ikke en disse! Falt først i søvn engang ved 0.30... *Grr...*
What about you? Hvad gør I?
Anne ♥Anne & Dajana♥ ~Spyt aldrig i modvind - Følg strømmen~ Mail Præsentation Homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Når man ikke kan sove (Meget OT) |
*NytårZ Wezoriny* |
02-01-2003 12:34 |
|
Altså, da du sov sad jeg stadig på nette, men what
Jeg læser altid en bog, og når jeg får den i hovedet er jeg faldet i søvn ♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Bordeaux staldbandager sælges, 100 kr., ALDRIG BRUGT !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Dajana |
02-01-2003 12:37 |
|
Wezoriny: Du er vidst en værre NatteRavn hva'!? ♥Anne & Dajana♥ ~Spyt aldrig i modvind - Følg strømmen~ Mail Præsentation Homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*NytårZ Wezoriny* |
02-01-2003 12:39 |
|
Anne;
Yesyes, jeg kan ikke sove før kl. 2 !
♥ Knuz Nicole og Masta ♥
*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*
Bordeaux staldbandager sælges, 100 kr., ALDRIG BRUGT !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*~Raket Boyzen~* |
02-01-2003 12:51 |
|
Jeg har det oxo sådan 
Jeg siger til mig selv: "læg dig nu ned og sov, læg dig nu ned og sov" grrrr.....meeeen sover ikke 
Håber du kan falde i søvn, 2day
Hestevrinsk fra♥Catja&Boy♥ En god citat gætter Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Har det også sådan, jeg ligger og tænker sov, sov og sov men når det ikke virker så begynder jeg at læse, til jeg ikke kan læse mere, og prøver igen at falde i søvn, men jeg kan bare ikke
Så ligger jeg bare og stire lige op på loftet(som er fuldt med stjerner) og så ligger jeg der i lang tid, igår, eller i dag faldt jeg først i søvn kl.2.30 om natten, det er bare så trals ikke at kunne sove, jeg er lige stået op, her ca. kl. 12.45.
♥ Knuz og kram fra hanne♥jeg ønsker dig lykke, jeg ønsker dig held, men frem for alt pas godt på dig selvVinderen af citat konkurrencen besøg min hjemmeside og få en gratis net pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tillepigen=O) |
02-01-2003 13:34 |
|
Igår der var jeg mega træt, så havde ikk nogle problemer med at flade isøvn.
Men når jeg ikke kan sove, ligger jeg somregl med lukkede øjne og tænker, pludselig så sover jeg.
Meen der er da også nogle gang hvor jeg slet ikk kan sove, så ser jeg bare tv i laaaang tid, det hjælper...hæhæ
-Tillepigen:-) -- GOD JUL -- Homepage Mail Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
02-01-2003 13:42 |
|
Er altid mindst ½ time om at falde i søvn......... *gg*
Vrinsk Ludvig Hadet og kendt af alle 
Elsker man heste elsker man alle racer. Ellers er det kun racen man elsker og ikke hesten
Klik Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
02-01-2003 13:45 |
|
Jeg sad på nettet da du sov.
Men altså, jeg har også tit svært ved at falde i søvn.
Jeg gør egentlig ikke rigtig noget, ligger og forestiller mig til store stævner, så falder jeg somregel i søvn.
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Mickey |
02-01-2003 15:17 |
|
Jeg havde oxo mega meget svært ved at falde i søvn!!!
Men jeg tror jeg sov kl 23.30 ca... Der er jo nogle der skulle op at i skole idag!!!! ØVvvvv jeg var en af dem!!!!
♥KnuuuzzzZ Maria!!
KAT.1 DRESSUR PONY TIL SALG! KAT.2 SPRING PONY TIL SALG! DER ER BILLEDER I PRÆSENTATIONEN!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Heste-Julle |
02-01-2003 17:07 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Når man ikke kan sove (IKKE MIG!) |
Maria(Wilma) |
02-01-2003 17:49 |
|
jeg har bare heller ikke lukket ET øje i nat eller det vil sige det gjorde jeg jo men jeg sov ikke så midt om natten kl. 00,00 ca. begyndte jeg at læse wendy men jeg var bare ikke træt så lagde jeg mig ned igen på det 534414 forsøg på at sove og pokker det virkede ikke men jeg hørte derimod nogle 2 talt sp000ky lyde kælerdøren der smækkede ca 6 gange i træk fodtrin på anden sal og sjove lyde nedenfra også¨blev vandet tændt på toilettet (det har sådan en speciel lyd)men ingen dør knirken også sidst men ikke mindst smækkede min lillesøsters dør i så hårdt at jeg næsten slugt mit hjerte arhgggggggggg
nå men jeg tror at jeg faldt i søvn kl. 03,00 og så var jeg bare herre træt i dag !!!!!
hm men du har da lidt medfølelse fra min side
-"Gør det mens du kan" (citat: mig selvEn vind af lykke blæser ind i håret på dig ....knuzz MariaNæsten komplet rideudstyr noget meget brugt, andet ikke! Se Her!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg kunne virkelig heller ikke falde i søvn, men min søs sov hos mig- så begyndte vi at slåsse for sjov, jeg sov først ved en 11-halv tolv tiden. Og jeg var gået i seng kl. 21:00 ~ Jannie & Bozze ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Stine (Robyn) |
02-01-2003 19:31 |
|
Har faktisk aldrig problemer med at falde i søvn, og slet ikke hvis jeg er træt...
-Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Zar* |
03-01-2003 17:05 |
|