Det er jeg virkelig ked af at høre
Hvil i fred lille ven.
Jeg skal selv ned til doktor dyr i morgen, for at se om min kanin skal aflives eller om han godt kan leve et værdigt liv. - Han fik i Januar opereret to tænder+en byld ud, og så i onsdags fik han opereret resterne af den ene tand ud, fordi den var kommet igen. - Jeg overvejede også at få ham aflivet, men han var glad, som altid, og spiste, så der var en rimelig sansynlighed, men dyrlægerne ville operere(de er rigtig søde og fx har vi prøvet at min dværghamster brækkede benet, fordi min hund havde taget en af plasticrørene på buret, så hun var faldet ned, men der blev hun aflivet, fordi det simpelthen var nærmest umuligt at få sat sammen), selvom det er utrolig svært i munden, og sidste gang er han blevet opereret i siden(så han har et lille ar fra operationen) Og vi siger også stop her, for hvis det kommer igen, så skal han igennem en kæmpeoperation, røngten, fordi det muligvis er gået op i tandroden.
Og jeg har haft ham siden han var 3gange mindre end et (lille)marsvin og ikke andet end skind og ben. (ca. 1,5-2år), så han betyder rigtig meget for mig.