Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvil i fred, min buf :(
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:40

Så skulle han heller ikke leve længere.

Igår var den ihvertfald hel gal med ham, han væltede rundt, og faldt endda ned fra sofaen :s

Vi skulle helt til Hinnerup med ham, da det var den dyrlæge i området der havde åbent. Dyrlægen sagde, at det højst sandsynligt var noget med centralnervesystemet eller en blodprop.

Jeg valgte at lade ham aflive, han har lidt nok i sit lille liv.

Men neeeej hvor er det hårdt, at man ikke har en lille satan rendende i hælene, at man ikke har en der ALTID er glad for at se en, og kommer hoppende med glade øjne når man kommer hjem, at man ikke kan høre ham pusle rundt om natten, og at jeg aldrig mere skal vågne ved at han står på min mave og kigger.

s259.photobucket.com/albums/hh291/ NataschaxD/ ?action=view&current=buuuf_0002.flv

Hvil i fred min skat :(

Natazzcha.

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:44

Nååårh, hvor synd :(

RIP lille ven. Jeg har også selv en kanin, og selvom mange ikke kan se glæden ved et 'så lille dyr' så holder jeg utrolig højt af hende. Føler virkelig med dig.

C e c i l i e

- med part på Sylle (:

(sæt super fedt citat eller udklip fra sang ind her..)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:49

Han ser rigtig sød ud! Kan godt huske du har vist billeder af ham herinde før.

Det er aldrig sjovt at sige farvel til sin gode ven.

- Hvil i fred Buf

Håber du er "okay" Tazz

LiNE

. med rhapsodyret

0
0
Svar på denne tråd

øåæpkjuhy
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 20:47

neej Tazzi

det er jeg altså ked af /:

Louιdzæ . . . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 22:09

Årh. :'( Virkelig forfærdeligt! Var så frygteligt da jeg mistede min hamster, ham måtte vi også lade aflive. :(

R.I.P. Buf (og min lille Pjuske for den sags skyld)

0
0
Svar på denne tråd

Hvil i fred, min buf :(
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 23:16

Det er aldrig sjovt når de ikke kan mere :(

- Er altså det værste ved gnavere, de holder ikke så længe.

RIP Buf...

Rollo

-------------------

PARRING TILBYDES

West Highland White Terrier hanhund

- Flere gode udstillings resultater, bl.a. flere champ-titler.

Send PB for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

kanin aflivning
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 07:14

Det er jeg virkelig ked af at høre Hvil i fred lille ven.

Jeg skal selv ned til doktor dyr i morgen, for at se om min kanin skal aflives eller om han godt kan leve et værdigt liv. - Han fik i Januar opereret to tænder+en byld ud, og så i onsdags fik han opereret resterne af den ene tand ud, fordi den var kommet igen. - Jeg overvejede også at få ham aflivet, men han var glad, som altid, og spiste, så der var en rimelig sansynlighed, men dyrlægerne ville operere(de er rigtig søde og fx har vi prøvet at min dværghamster brækkede benet, fordi min hund havde taget en af plasticrørene på buret, så hun var faldet ned, men der blev hun aflivet, fordi det simpelthen var nærmest umuligt at få sat sammen), selvom det er utrolig svært i munden, og sidste gang er han blevet opereret i siden(så han har et lille ar fra operationen) Og vi siger også stop her, for hvis det kommer igen, så skal han igennem en kæmpeoperation, røngten, fordi det muligvis er gået op i tandroden. Og jeg har haft ham siden han var 3gange mindre end et (lille)marsvin og ikke andet end skind og ben. (ca. 1,5-2år), så han betyder rigtig meget for mig.

Mvh. Cecilia

- Med terroristerne og problembarnet

If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 18:48

Cecilie: Ja, det er helt vildt hvor meget man kan knytte sig til dem :)

Cecilia: Det er simpelthen så trist sådan noget :( Buffen havde også noget med tænderne, hvilket også var en af grundene til at han blev aflivet.. Jeg krydser fingre for din :)

Tak alle, eller hvad man siger :L

Natazzcha.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider