Tusind tak for alle de fine kommentarer 
Simii: Tusind tak! Ja det er et ret fedt sæt faktisk - også når det ikke er påske 
Flava og Michelle: Tusind tak begge to!! 
Anne: Mange tak! Ja opstillingen skal der lige arbejdes lidt på - men den er da blevet meget bedre siden jeg gik fra at være springrytter til dressurrytter, så det sidste kommer nok snart - forhåbentligt 
Støjer: Hehe mange tak!!
Thea: Tusind tak! Wonder bliver 6 i år
Så han har stadig mange gode år foran sig.
oo2-Pirat: Taak!! 
Line: Hehe tusind tak! Ja farman er god nok - han kan ikke finde ud af det med momenterne og sådan, men et kamera kan han godt håndtere. Håber snart han lærer momenterne, så han ikke behøver tage så mange billeder. Det er hårdt at kigge 300 billeder igennem 
Sofie: Tusind tak! Ved ikke helt hvor høj han er. Har aldrig fået ham målt, men tror han er mellem 172-174 ca.
Danmark: Tak - neej tror jeg beholder ham selv 
Chrille: Tak! Ja de gule ridebukser fandt jeg også - men min mor syntes det var nok med underlag og bandager - hun ville i hvert fald ikke betale for ridebukserne, og jeg synes ikke jeg ville ofre så mange penge på dem, for de var ikke helt billige
Som jeg skrev til Sofie, tror jeg han er omkring 172-174 høj 
Ane: Nej jeg mente selvfølgelig en påskeKYLLING og ikke en hare. Ved ikke lige hvorfor haren skulle snige sig ind:P Men tak!
Line: Hehe mange tak!!
Applecheeks: Mange tak! Ja hans gangarter er ikke helt dårlige - og de kan stadig blive bedre, jo mere stærk og stabil han bliver!!
Maiken: Mange tak! Nej det er ikke mig. Jeg er ikke inde på den side! 
Frederikke: Tusind tak!!