Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Katastrofe chefen....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 18:29

Hej ænder, ikke så tit jeg skriver herinde mere, men har heller ingen tid mere. :)

Jeg har fået nyt arbejde for en månede siden - Fuldtid i føtex (bager/cafe) Kollegaerne, arbejdstiderne er ikke at klage over, dog er min chef det mest negative, ondskabsfulde, humørsvingene jeg nok nogensinde har mødt... Btw, timelønnen er heller ikke noget at håbe hurra for.. 17 år og 56,40 i timen... (Hmmm???)

Nå.. Min chef er efter mig og de andre hele tiden - hun sidder på sin flade på sin kontor og drikker kaffe eller spiser kage. Hun har ikke engang hjulpet med at oplære mig! Hun taler nedladende til os, og er så uforskammet. (Og jo, hun er efter alle...) Hun har spurgt min ene kollega engang om hun ikke ville arbejde GRATIS en lørdag - dette blev varehuschefen dog informeret om, og han blev sur på chefen, og snakkede med hende. Efter dette har min chef også beskyldt min kollega for at have problemer derhjemme, da hun ville hente sin pung i pausen, da hun havde glemt den. Hun fik presset ud af min kollega, at hendes far er alkoholiker og ikke ses med familien mere, som min kollega er så ked og skuffet over. (har kendt denne kollega i 3 år, derfor fortæller hun mig det.) Min kollega går så igen til varehuschefen.

Min chef har også været sådan over for mine andre kollegaer.

.. og også mig. I mandags beskyldte hun mig for at være gravid, og stod og råbte af mig (what???) også ville hun have jeg skulle dagen efter komme en timen før, som jeg IKKE kan mht. tog, og der står på min vagtplan jeg skal møde 7.30 så det går jeg altså efter. Så begyndte hun og sige at hun ville få sin mand til at hente mig :S No way sagde jeg - også blev hun mega sur og gik. (Jeg står tilbage total rystet...)

På mandag er vi 3 kollegaer der skal snakke med varehuschefen omkring chefen...

Mine to kollegaer jeg arbejder med, er begge igang med at søge nyt fuldtidsjob. (den ene er 20 og den anden 16.) Og jeg tror jeg også vil søge noget andet, evt. tættere på hvor jeg bor, for kan ikke holde min chef ud i længden - hun gør mig i dårligt og træls humør, selv på en god solrig dag kan hun bare få mig til at hænge...

Problemet er bare denne finaskrise.. øv øv øv det bliver svært at finde nyt arbejde. Heldigvis starter jeg forhåbetlig på skole til august som frisør, kan ikke vente....

Måtte lige ud med det. Nogle idéer til hvad man kunne gøre? :(

<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 18:40

Hold da op! Sådan en du trunte skal da bare have en fyreseddel i hånden med det samme!

Nu er jeg ikke så meget inde i jobs, men kan I ikke gøre noget for at få hende fyret? Jeg håber virkelig I kan få overbevist varehuschefen om, at den... chef... er for meget!

Ville være smuttet med det samme, men kan godt se dit problem mht. til nyt job, penge osv. Men synes ikke, at det lyder som om hun er det værd.

Bare glæd dig til at komme på frisør skole og nyd evt. din frihed så længe ;)

C e c i l i e

- med Sylle mellem benene (;

I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 18:42

Håber virkelig os hun får en fyringsseddel placeret lige i håndfladen, dhhassk....

Kan bare ikke sige mit arbejde op, da jeg ikke vil gå hjemme/ har brug for pengene. Så opsigning kan først ske når et andet job er fundet... :(

<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd

sadsadad
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 18:58

wow hun lyder som verdens mest nedern chef!! Ville gå helt amok, tror hun ville få et par flade og så var jeg outta there. Men jeg kan så heller ikke styrer mit temperament i sådanne situationer. Godt nok har man en chef, som man lytter efter og gør hvad der bliver sagt, men ingen skal da behandle andre på den måde.

Og ja, møghamrende lige i finanskrisen, men kan du evt. ikke høre om du kan blive flyttet over i en anden afdeling? Det ved jeg da en af mine veninder gjorde i Bilka, da hun arbejde i bistroen og var træt af det. Så hun kom i frugt&grønt i stedet : )

Held og lykke med det hele, du skal i hvert fald bare væk fra sådan en terroriserende chef.

- Josefine & Miré

Horses are not our whole lives, but they make our lives whole

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 19:04

Hun er jo ikke egnet til at være chef? :)

Håber virkelig for dig at hun ikke skal blive der mere så du glad kan stå op for at gå på arbejde.

Jeg havde også engang en rigtig dårlig chef og det var SÅ tæt på jeg sagde op, men så blev han heldigvis fyret

Btw. Det var da godt nok en nedern løn Men det bliver bedre når du bliver 18 :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 19:39

Hun lyder virkelig ikke som én, der burde have sådan et arbejde. Håber sgu, at hun inden for få dage får en fyreseddel stukket i hånden. Krydser fingre for, I finder ud af noget! Man skal trods alt have et ordentligt forhold til sin chef, vil jeg mene!!!

You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us and the world will live as one.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  11-04-2009 19:28

SEND MUJAFFA EFTER HENDE ?!

-bare indrøm du elsker mine altid seriøse kommentarer..

N A N O U

Ægte pashmina tørklæder
INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !

Hvis du vil prøve dine evner af som 'stævnefotograf'

til foråret, send pb :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider