Hej ænder, ikke så tit jeg skriver herinde mere, men har heller ingen tid mere. 
Jeg har fået nyt arbejde for en månede siden - Fuldtid i føtex (bager/cafe) Kollegaerne, arbejdstiderne er ikke at klage over, dog er min chef det mest negative, ondskabsfulde, humørsvingene jeg nok nogensinde har mødt... Btw, timelønnen er heller ikke noget at håbe hurra for.. 17 år og 56,40 i timen... (Hmmm???)
Nå.. Min chef er efter mig og de andre hele tiden - hun sidder på sin flade på sin kontor og drikker kaffe eller spiser kage. Hun har ikke engang hjulpet med at oplære mig! Hun taler nedladende til os, og er så uforskammet. (Og jo, hun er efter alle...) Hun har spurgt min ene kollega engang om hun ikke ville arbejde GRATIS en lørdag - dette blev varehuschefen dog informeret om, og han blev sur på chefen, og snakkede med hende. Efter dette har min chef også beskyldt min kollega for at have problemer derhjemme, da hun ville hente sin pung i pausen, da hun havde glemt den. Hun fik presset ud af min kollega, at hendes far er alkoholiker og ikke ses med familien mere, som min kollega er så ked og skuffet over. (har kendt denne kollega i 3 år, derfor fortæller hun mig det.) Min kollega går så igen til varehuschefen.
Min chef har også været sådan over for mine andre kollegaer.
.. og også mig. I mandags beskyldte hun mig for at være gravid, og stod og råbte af mig (what???) også ville hun have jeg skulle dagen efter komme en timen før, som jeg IKKE kan mht. tog, og der står på min vagtplan jeg skal møde 7.30 så det går jeg altså efter. Så begyndte hun og sige at hun ville få sin mand til at hente mig :S No way sagde jeg - også blev hun mega sur og gik. (Jeg står tilbage total rystet...)
På mandag er vi 3 kollegaer der skal snakke med varehuschefen omkring chefen...
Mine to kollegaer jeg arbejder med, er begge igang med at søge nyt fuldtidsjob. (den ene er 20 og den anden 16.) Og jeg tror jeg også vil søge noget andet, evt. tættere på hvor jeg bor, for kan ikke holde min chef ud i længden - hun gør mig i dårligt og træls humør, selv på en god solrig dag kan hun bare få mig til at hænge...
Problemet er bare denne finaskrise.. øv øv øv det bliver svært at finde nyt arbejde. Heldigvis starter jeg forhåbetlig på skole til august som frisør, kan ikke vente....
Måtte lige ud med det. Nogle idéer til hvad man kunne gøre?