|
|
| billeder fra zoo :) |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
09-04-2009 11:32 |
|
hej ænder 
Jeg var i zoologisk have i tirsdags, og det kom der lidt billeder ud af, som jeg ville dele med jer  Kom gerne med konstruktivt kritik, altså hvad jeg kan gøre bedre 8)
 1: et rensdyr af en art, tror jeg   2: en dværgpapagøje.
 3: dværgpapagøjer.  4: løvinde 
5: løve.
 6: chimpanse
 7: igen
 8: flamingoer
 9: sæl.  10: et æsel  11: en lama  12: en pelikan Der var mange andre billeder, men det her, var bare et lille udpluk hehe. Så var Santos og jeg jo også til stævne i søndags. Det gik egentlig fint nok, men det syntes dommeren ikke.  Det var lige alt fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheeheh |
|
|
Rigtig gode billeder faktisk, vidste ikke at du også var god til at tage billeder Desværre er der en del af dem jeg ikke kan se...
- Rulammet
I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hsgagag |
Asta ♥Isabella♥ |
09-04-2009 13:08 |
|
hvor er det bare en god kvalitet og nogen gode billeder!! 
Mvh. Asta <3Isabella og Scully af mindet, Eden og Lucas<3 elsket og savnet! R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes, det er nogle ekstremt gode billeder. Helt klare, virkelig god kvalitet også. Og selvfølgelig nogle rigtig søde dyr! Desværre er der nogle af billederne, jeg ikke kan se.
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one, I hope someday you'll join us and the world will live as one.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
09-04-2009 13:46 |
|
hmm... mærkeligt, nu kan jeg heller ikke se dem selv :/ ellers kig inde på 'min' hjemmeside, som står i min signatur, der lægger endda flere billeder  alle 3: mange tak for jeres søde komentarer det varmer rigtig meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhghfg |
|
|
jeg red mod dig i søndags  rigtig fine billeder 
hejsa det er mig, der er den heldige ejer af welch cob'en THERS NAUGHTY NUDZY man kan ALDRIG få nok af welch cob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Kan desværre heller ikke se en del af billederne, men dem jeg kan synes jeg er super gode! Især det af sælen, farverne er så flotte 
C e c i l i e - med Sylle mellem benene (;
I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
10-04-2009 13:35 |
|
zabrina nudzy: ja, det er en rigtig dejlig pony du har! og tillykke med den flotte placering i lb2!  mange tak  cecilie (sylle): som tidligere skrevet, kig i signaturen Der er et link til den hjemmeside billederne er lagt ind på  men mange tusind tak! Jeg synes også selv meget godt om det af sælen, hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
LHM (camilla) |
10-04-2009 14:22 |
|
Flotte billeder!!
Hvilket kamera bruger du? 
» Mvh. Lone - med duracell-dyret Camilla
Don't cry because it's over - smile because it happened FIN KOMBINERET SADEL SÆLGES - SKRIV PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
10-04-2009 14:27 |
|
LHM: tusind tak  jeg bruger et Nikon D60,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor er de da fine - hvornår kommer du herop og tager billeder? Haha :b
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
10-04-2009 16:30 |
|
sofiemus: hihi tak jamen, jeg ville meget gerne komme, men du bor desværre ret langt væk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jaa, i know - it sucks! 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
10-04-2009 18:49 |
|
super flotte billeder, frederikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfgfgfgf |
|
|
tussind tak ... og tak 
hejsa det er mig, der er den heldige ejer af welch cob'en THERS NAUGHTY NUDZY man kan ALDRIG få nok af welch cob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
11-04-2009 12:05 |
|
Støjer: jaarm :/ men vi må helt bestemt finde ud af noget en dag! miss chanel: hihi tak søde xxxxx  zabrina: hihi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gcdhjghjghj |
|
|
du må os meget gerne komme og tage billeder af mig og Nudzy en dag hvis du gider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|