|
|
| At møde folk fra nettet. |
|
|
Gooooddaaaag  Nu hvor det er ferie har jeg selvfølgelig en masse planer, men jeg kan godt lige få presset JHN ind i mellem.. eller.. jeg har ikke noget at lave, argh!!  Læste lige indlægget, 'Hvem klinger du med' eller sårn. Så jeg tænkte! Hvordan er jeres møder gået, med dem I har mødt fra nettet? Kom med jeres skrækhistorier  Derfor skal I høre min lille historie  I weekenden var der fest for alle de seje alternative inde i Kbh, haha. Jeg skulle selvfølgelig med og var blevet inviteret af en gut fra jylland, som jeg havde snakket med on/off i noget tid over nettet. Han var lidt weird, blev sur over ingenting, og så god igen, men sød nok.. Så hvorfor ikke, det plejer at være sjovt, at møde folk! Men men men.. Han kom hjem til mig fredag, og var præcis som over nettet og sårn. Til at holde ud! Lørdag skulle vi (han) shoppe, og så partaaay! Men da han blev fuld, blev han bare U-UDHOLDELIG!! Han var så ego og snakkede ikke særligt pænt til mig, så da vi ankom til festen, og vi havde skændtes jeg ved ikke hvor meget, fik jeg nok, og gik fra ham. Men han ville bare ikke lade mig være i fred, råbte om hvor skummel jeg var, og jeg slog ham ihjel Så jeg blev mere og mere rasende  Søndag morgen hentede min far os, og gutten fra jylland tog hjem efter et par timers søvn. WEE. Dog har jeg opdaget, at han har glemt sin oplader og en deo. WHY GOD WHY. Nu er jeg jo tvunget til at snakke med ham igen.  Kan godt se på min historie, at det ikke lyder som om han var slem, men teksten ville blive meeeget lang, hvis jeg skulle gengive alle de timer jeg spildte Men alt i alt, så har den her oplevelse, fået mig til at overveje en ekstra gang, om det egentlig er det værd, at tage chancen og møde folk fra nettet??
Sabrina && Feykir fra Lestrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
06-04-2009 16:03 |
|
jeg har ikke mødt nogle eller jo, sofie (cappuccino) og line henriksen men der var jeg sammen med min veninde som også er deres veninde. har aldrig sådan aftalt med en at mødes dét og dét sted, og så mødtes der. jeg så hedviglaerke, fionabona, rollo og frederikke sadolin bare lige sådan et glimt af dem til h&r, men det var ikke noget der var aftalt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| df,,.g,.fgfgkldfæll |
|
|
Nej ;b det har ikke været noget slemt.. endnu.. men det kan det jo hurtigt blive, og man ved jo aldrig hvem det er man snakker med.. jeg er altid på den sikre side.. skal aldrig mødes med dem selv det tør jeg simpelthen ikke 
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
06-04-2009 16:39 |
|
Nu har jeg aldrig datet folk over nettet - og kunne heller ikke finde på det! Til gengæld har jeg mødtes med to mennesker i Billund Lufthavn som jeg fløj til London med og som jeg festede med derovre. I London mødte vi så yderligere en person. Jeg kendte ingen af dem, kun fra nettet, og det var ikke en date, bare fest. Snakker og mødes stadig med dem. Herlige mennesker!
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hehe, jeg vil heller ikke kalde det en date. Men det kommer jo an på hvad man lægger i ordet. For nogen er en date jo bare, at man aftaler at mødes. Men det her, var efter min mening ingen date, det var for at give ham et sted at sove, når nu han kom 'langvejs fra' for at tage til netop fest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Altså det er måske ikke heeeelt det samme, men sidste år til h&r havde Line Henriksen og jeg mødt Fiona og Lærke, og vi havde snakket lidt med dem og sådan, men så havde vi efterfølgende blevet ved med at skrive over msn og sådan. Vi havde så aftalt at de skulle komme herover til h&r i år, så vi var lidt spændte på, fordi vi havde jo trods alt ikke snakket ret meget med dem sådan irl, men da vi så mødte dem var de bare rigtige sjove og det var vildt hyggeligt! : D
SOFiE & CAPPUCCiNO - uden Minuet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggggggg |
miss chanel |
06-04-2009 17:39 |
|
HAHAHAHA husker tydeligt første gang jeg mødte Jyl & jux,  Det var på Ballerup st, hvor de sad og ventede, og så kom jeg herre lonely... "HEJ ER I IK VILDROSE OG JUZZE FRA JHN" ahhaha. og så snakkede vi ellers bare indtil vores bus kom, hahah
Kan også huske anden gang jeg mødte Fiona og første gang jeg mødte Lærke, jegh var på arbejde, og kunne høre dem stå bag mig og sige sårn "er det hende der? er det ik hende?? jo det er da hende?" ahahahah. og jeg var bare F'UCKING stresset, og løb nærmest bare frem og tilbage, hahaha super indtryk
Og så var jeg i biografen med min klasse og så vender jeg mig om, og så står Sascha Nathalie lige bag i mig, ahhaha. fik lidt et chok, så hun fik lige et hurtig kram, lol, og så smuttede jeg igen haha 
´Julie Kronborg, Isabella, SaschaNathalie, Tessa(?) mødte jeg også til noget jhntræf agtig hos jux i ... 06 tror jeg. 
Ellers tror jeg ik jeg har mødt flere fra nettet, hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehehhehehe |
|
|
hehehe, gud ja - jeg har holdt træf hjemme i mit hus - det var nu meget sjovt  ellers har jeg mødt de fleste ved tilfældigheder, f.eks. som xxxxx nævner, ved bussen, ved hesten, ved stævner osv  tror ikke rigtig jeg har haft nogen upsere. .. hmm. jo, selvfølgelig er der folk jeg ikke snakker med mere, men ikke sådan "@!#$ hun er en idiot! jeg gider hende ikke, jeg går"-agtige. Vildrose og Odin mødte jeg første gang på et dyreskue .. 06 tror jeg. Hvor vi havde aftalt at mødes, men så gemte de sig er nu glad for at jeg har mødt dem nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg har mødt Juliette (Richelieu Arabians) gennem her og nu er hun en af mine bedste veninder  Hun er bare fantastisk. Vi aftalte at jeg skulle komme over til hende, så hun hentede mig i Tølløse og så flyttede jeg ellers ind i over en uge Og der var ikke noget med pinlig tavshed eller noget, én eneste gang. Vi kunne bare sammen lige fra første sekund.  Hver gang vi ses så "bor vi sammen" i en længere periode. Det er så skønt  Har de bedste minder fra vores tider sammen. Det er 1,5 år siden nu, tror jeg. Simi har jeg også mødt gennem JHN. Hun er en fantastisk pige og er super glad for at jeg har lært hende at kende. Vi har det super godt sammen. 
KRISTINA OUTZEN .. Nu uden hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©©
Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hhehheeh |
|
|
Haha, skægt Jeg har ikke mødt nogle herinde fra, kun en der ikke er her længere...
- Rulammet
I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Jeg har mødt Amandapanda igennem JHN og vi var rigtig gode veninder i et år eller 2, something like that. Ellers har jeg mødt en dreng ja og det gik helt fint og vi snakker stadig sammen i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
hahaha skæg historie alligevel .. jeg har efterhånden mødt ret mange over nettet . min ekskæreste; dér var det planlagt og vi mødtes bare. Og holdte derefter i 2 år, så det var ikke helt mislykket (; min "eks"bedsteven: i city2 en dag, hvor jeg faktisk tilfældigt bare stødte ind i ham. Odin: til en 18 års godt og grundig stiiiv. Sascha (Nathalie): i tivoli q: fordi min ekskæreste's familie var i familie med hende, også stødte vi så ind i hinanden.og jeg VIDSTE bare jeg havde set hende et sted, men kunne ikk huske hvor. en af mine gode venner: fordi han skrev han var i roskilde, også kom jeg da lige d: Også skal jeg møde en som kommer fra fyn, og en anden som bor tæt på mig (: men ja man finder sgu hurtigt nogen som man har "set" før q;
Mvh.Tine Nu med ispinden Ofeigur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Jeg mødtes også med en gut i lørdags for to uger siden, som jeg kun har skrevet med på msn i nogle måneder eller sådan. Heldigvis var min ene veninde også med. Hun synes, at han var vildt flink og sådan, men jeg kunne bare ikke holde ham ud! Han var så ulækker! Nærgående, irriterende og bare sådan... 7 år sådan rent psykisk, men han fylder snart 20?!
Bestemt ikke noget jeg ville gøre igen 
C e c i l i e - med Sylle mellem benene (;
I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Ej Simi, hvor lyder hun bare neeeederen skulle hilse fra hende og sige, at hun savner dig og det lille ækle dyr  Udover Simi, som vidst er den første jeg mødte over nettet, har jeg mødt temmelig mange. Nogen er blevet mine bedste venner, andre gider jeg ikke snakke med mere, men ham der! aldrig har det gået så galt. hahah.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lad de små børn lege |
|
|
har ikke behov for an møde mennesker fra nettet.
men ang. ham der, der havde glemt sin deo og oplader hos dig.
smid deoen ud, og lad hver med at svar ham hvis han spørger efter sin oplader ;O)
så kan han da bare lade hver med at glemme sine ting ;O)
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At møde folk fra nettet |
TeamFM |
06-04-2009 20:48 |
|
Jeg mødte jo faktisk Louise uden Dilli og Julie Kronborg over JHN, og de er mine to svesker <3 Jeg er så glad for dem, selvom vi ikke ses ofte pga. min efterskole. Men der har aldrig været pinlige tavsheder, vi klikkede bare fra start. Ellers havde jeg skrevet med et par stykker fra min efterskole, inden vi startede, og der var heller ikke noget der. Så alt i alt har jeg kun haft gode oplevelser med det 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
Bella |
06-04-2009 20:50 |
|
Jeg har faktisk mødt en del som er herfra, eller arto. - Og har faktisk ikke haft én eneste dårlig erfaring med det. Alle ahr endt med at blive en af mine bedste venner/veiinder! (:
Isabella Med superspringeren Amadeus!Ö Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007! Hubertus Ponyvinder 2008. R.I.P mor. Jeg vil aldrig glemme dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
puha... Ud over jeg mødte sådan en freaky en, fordi jeg blev brændt af til jobsamtale.. så har jeg vidst ikke lavet nogle bommerter.. MEN DET VAR OGSÅ SLEMT NOK! jesus.. En dag havde hun farvet sit hår PINK  Ej, jeg har engang haft en "net-date" som var vildt freaky. Han var mega hyper... han kunne slet ikke stå stille .. Pludselig oversnavede han mig bare og fy for helvede... Og så røg vi lidt fyfy.. og ja.. det var alt for underligt.. Og jeg var like 13 år gammel og han var vidst 19.. NEVER AGAIN  Har dog også haft rigtig mange vellykkede Bla. Jeeeens og Bjøøørn =D. Årh, hvad havde jeg ikke været uden dem?!
Amanda&Sneggla - Snart uden Björk
Nu også den heldige rytter af militarytalentet
Søborggårds Piroq
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg har faktisk mødt min nuværende kæreste over nettet - årh solstrålehistorie  Har også en skrækhistorie: Havde skrevet med en fyr i 1½ år tror jeg det var, vi aftalte at mødes da det ligesom var ved at være på tide vi skulle mødes efter så lang tid. hehe. Da vi mødtes blev jeg bare herre skuffet, det var slet slet ikke den samme som jeg havde set billeder af - altså det var den samme person, men han var bare så ulækker IRL. Euw - han lugtede, var grim (sorry hvis jeg støder nogen) hans tænder var belagt med sådan et gulligt lag, som om han aldrig havde set en tandbørte. Hans ånde var derefter :/ Vi skulle i biffen, og han havde bestilt billetterne, men kunne bare ikke holde ham ud. Så lidt inde i filmen sagde jeg at jeg lige skulle på toilettet, og så smuttede jeg ellers hjem. Ved godt det er rigtig ondt, men.. ad nej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Amanda: vær du glad for, at jeg reddede dig den dag!  Ærgeligt du blev ved med at brænde Kopi af hahah <3 kommer Bjørn til partay? Anita: HAAHAHA! great. jeg håbede også på, at slippe af med ham der, men hans ting var jo hjemme ved mig, og han ville bare ikke lade mig være i fred. ARGH. Ida: kan jeg godt bare det? jeg kunne også gemme det.. hæhæ. give det i gave til nogen  Simi: hvem ved?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nfdhgfhdsfrfg |
|
|
Efter FlavaBC og jeg fandt kemien herinde aftalte vi at ses til en reggae-arrangement, det var et kort møde, men bestemt kun et godt indtryk Vi fester af og til sammen nu. Helt klart et venskab der skal udvides lidt med flere hyggeaftener. Rhea aftalte jeg at mdes med i byen en aften, hvor Outzen også skulle have været med, men Outzen kunne ikke alligevel, så det blev Rhea, Helena H, Flava og jeg  Intet pinligt der heller. Måske lidt at jeg var så dranker-agtig over for Rhea  Stina (Major) blev hevet ind i trekanten (Flava, Rhea & Numse) på en bytur startende med hyggespisning hjemme ved Rhea. Det klikkede med det samme, lige så rap tøs som mig selv  Julie Kronborg sprang pludselig frem fra mørket på en nyligt åbnet bøssebar i Århus  Jeg var helt mundlam, havde virkelig ikke regnet med at se hende dér 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den gang jeg elskede arto.... |
|
|
....Havde fundet den her søde søde dreng som jeg klingede rigtig godt med, vi mødtes efter at have snakket i mere end et år og det var da hyggeligt nok. jeg fandt ud af han nok var mere ven end lover for mig.. men han havde det ikke sådan. vi var åbenbart kærester uden jeg vidste det, uden nogen havde spurgt. jeg havde endda kun kysset ham engang..for så dårligt var det(skal vi ikke bare sige han ligså godt kunne have givet mig en flaske vand?) Han tog hjem samme aften og en uge efter smed jeg en sms.Jeg følte altså intet what so ever så skrev at jeg ikke kunne følge ham i hans følelser og bla bla bla. Det endte med jeg var en hjerteknuser og modtog opkald fra hans venner der spurgte hvad der var sket mellem os osv. Jesus drengen må have levet på en løgn !! Synd .. han var ellers skide lækker..
N A N O U
Ægte pashmina tørklæder INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT ! Hvis du vil prøve dine evner af som 'stævnefotograf' til foråret, send pb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjnkkgvffgb |
|
|
i starten har jeg bare grint og ikke rigtige turde sige noget. men syntes jeg kom rigtig godt ud af det med dem jeg har mødt herindefra =) de har entet været kommet hjem til mig i en weekend og/eller mødtes på HN standen til H&R i Herning .
Louιdzæ . . . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mødes over nettet |
|
|
Uha, jeg har mødt en del over nettet i mine yngre dage - primært en masse her via HN/JHN  - Mange blev gode venner, nogle snakker jeg stadig med, 8 år senere. Tror aldrig jeg har haft nogle virkelige "skræk-historier", har altid haft fornuften med mig. Jo én, - skulle mødes med en fyr, i Horsens for at gøre det meget "in public". - Han var bare SÅ meget mindre end mig, tiltrods for at han var et par år ældre end mig. Både i højden og i drøjden. Det var SÅ humor, på en dårlig måde, for han var klart interesseret i mig og jeg var ikke i ham! - Så mens vi gik op og ned af gågaden zigzaggede jeg hen over gaden fordi hver gang han gik nærmere på mig, gik jeg længere væk xD Så da jeg skulle med bussen mente han jo klart vi skulle ha' en krammer! (Heldigvis da kun en krammer men det var slemt nok!) Han ville bare ikke give slip, lol... Det var vireklig grumt, og virkelig "Adr gå!"-agtigt. Men har mødt mange flinker mennesker gennem nettet, - en masse underholdende tøser og enkelte fyre her fra HN  - Hvor mange gode rideture, teltture og andet sjov har jeg ikke haft. Har også mødt min kæreste via nettet  - Første møde var pinligt, til en koncert, jeg havde ingen stemme og ingen af os vidste hvad vi skulle sige anyways!  Anden gang gik meget bedre, holder da endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Simi og Stinky: Jeg vidste bare ikke hvordan jeg ellers kunne slippe af med ham, for han havde bestemt ingen intentioner om at mødet skulle slutte efter biograf turen kunne jeg godt mærke 
Heldigvis kom min bedste ven mig til undsætning og hentede mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stfhsfghsjudf |
RikkeEvigGlad |
07-04-2009 17:38 |
|
Skræk historie er nok så meget sagt, men jeg havde skrevet med en tøs i en længere periode og en dag jeg var i silkeborg kom hun nærmest og "overfaldt" mig i et kram bagfra og jeg bliver pisse forskrækket og kommer til at slå hende i snotten så hun får næseblod (flot rikke, omg det var pinligt xD) da hun har fået stoppet blodtuden tager vi på café og mage til nedern og hysterisk pigebarn skal man vist lede længe efter. Vi havde siddet og snakket lidt frem og tilbage og jeg var egentlig lidt irreteret over hende for hun var simpelthen så plat i hendes humor og mega snæversynet og da der så kravler et lille insekt over bordet skriger hun op og der fik jeg nok. farvel putte så gik jeg min vej og jeg har ikke snakket med hende siden xD
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} blidstrup ungdomsskole 09/10 - skriv hvis du skal :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums... |
|
|
DET VAR SÅ PINLIGT! For jeg vidste ikke det var dig, før du skrev til mig på arto! :i og jeg sad virkelig bare "ej... Ej... Ej... Mener hun seriøst det?!" 
Sascha & Nathalie ♥ sn-foto.dk - stævnefotografering Led mig ikke i fristelse - jeg kan godt selv finde vej!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Pernille Sig »Chamai« |
19-04-2009 22:40 |
|
Jeg har aldrig aftalt at mødes med nogen fra nettet. Anita: HAHA, hvor fedt 
- Pernille Sig ♥ Chamai ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijfisjfijfsi |
|
|
Jeg har også kun haft gode oplevelser med at møde folk over nettet. Måske en smutter eller to.... Men hvad fanden! Jeg har faktisk fået nogle af mine bedsteveninder gennem nettet Damn jeg lyder som en der ikke kan få venner irl.........
- Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har ingen skrækkelige.. Dog en del gode.. :p Skrev med en fyr igennem lang til på nettet. Jeg var vel 11-12 og han var 13-14 år gammel, og vi havde aftalt at mødes i Tivoli Friheden, da han skulle derind på hans blå mandag, og jeg boede næsten lige ved siden af.
Så lokkede min bedste veninde med derind (værst af alt er at min mor og en af hendes veninder ville med, pinligt). Nå men vi kommer derind og der står han så med en bamse som han havde vundet til mig, det skal lige siges at jeg stadig har bamsen, fordi det er et rigtig sødt minde. Han stod så sammen med en voksen og en ven, og det viser sig så at den voksne er min gamle barnepigefamilie, og deres ene søn som så er vennen. Ellers havde jeg en veninde som jeg skrev meget med og vi blev 'søster', dengang det var populært .. Nå men jeg tog over til hende i Odense, og hold kæft vi havde den fedeste weekend, men desværre snakker vi ikke sådan sammen mere, vi voksede ligesom fra hinanden. Ellers har jeg mødt en af mine bedste veninder igennem arto. Første gang vi så hinanden er vel 4 år siden nu, og jeg havde ikke boet særlig længe i aalborg. Men vi var til halfest helt uafhængigt med hver vores venner. Jeg ser hende så og går hen til hende og siger: 'gud hvor er du smuk, seriøst' op til flere gange (så meget for at drikke sig fuld, yes.) Har sikkert også mødt flere fra nettet, som jeg ikke lige husker nårh jo, ham fyren jeg er lidt sammen med har jeg også mødt der ..
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Møde folk... |
|
|
Jeg har mødt 7-8 personer fra nettet i virkeligheden, og det har alle været gode oplevelser, og snakker stadig med dem. De er nogle af mine rigtig gode veninder. 
Maiken An ye harm none, do what ye will!
Kun døde fisk følger strømmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Numse, vi var da alle totalt dranker-agtige, undtagen Rhea  Fååårk hvor var det en sjov aften, glæder mig virkelig til næste gang - snart!
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney
Hedebo's Lakaj - den smukkeste stjerne på himlen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg mødte min første kæreste over nettet og vi holdte i 2,5 år. Min nuværende kæreste har jeg mødt over et forum for ilderfolk, vi har været sammen lidt over 1 år og bor sammen.
Christine "Ridderinden af den brune hest"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Uha, jeg har datet et par stykker fra nettet - nogle til at holde ud, andre lige det modsatte. Jeg har da et par skrækhistorier:
Jeg skulle mødes med denne her fyr jeg havde mødt på nettet, og vi beslutter at han tager toget til min by og så ku vi jo gå en tur. Det hele går egentlig fint nok i starten, vi snakker fint nok (dvs. jeg blabrer løs når jeg er nervøs!). Efter noget tid finder vi en bænk og sætter os, og så kommer vi ind på det at snakke engelsk - han siger jeg skal sige noget på engelsk hvortil jeg svarer "nej, det er jeg alt for genert til.." Og vupti! Så sidder han nærmest på skødet af mig og stikker hele tungen med i halsen på mig - og jeg tænker "What the f'uck?". Bagefter spørg han "Er du genert nu?" - Øhh, nej da! Jeg har bare lige haft en near death experience.. Tosse! Ham så jeg ikke igen.
Den anden er lidt mere indviklet, for den var ikke så let af "komme ud af". Jeg havde skrevet med denne her fyr over nettet i laaaang tid og endelig sku vi mødes. Han kom helt fra kbh så han skulle sove hos mig. Lige idet jeg ser ham tænker jeg "Noooooo!" Men jeg er ikke typen der lader folk i stikken, så tager ham med hjem. Allerede på vej hjem begynder han og gå og pille på mig. Flere gange trække jeg mig væk osv. Da vi så kommer hjem bliver han ved og ved og ved, på trods af 117 tegn på ubehag fra min side. Til sidst siger jeg "ska vi ikke bare holde dette på venskabelig basis?" Han svarer at det kan vi da godt. ALLIGEVEL FORTSÆTTER HAN!! Argh. Jeg måtte ringe til min veninde for at få lidt "aflastning", så hun måtte fungerer som pauseklovn. Men da han sku sove der, var der jo ingen vej uden om. Jeg sørger for at plante ham solidt ved siden af mig, så langt fra mig så muligt, planter hunden i midten - er rimelig ligeglad med hvor uhygiejnisk det er, i dette tilfælde! Jeg vågner sådan ca. 30 gange på den nat og må fjerne hans arm fra mig.. Næste dag tager han heldigvis hjem ret tidligt. Og så kan man spørge, hvad lærte jeg så af det? Aldrig planlæg en overnatning med en du ikke kender! ALDRIG.. Puha..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej ... |
|
|
Har aldrig mødr nogle herinde fra, desværre. Meen, for et par år siden skrev jeg med en fyr og nettet, han var virkelig sød, så sød ud på billederne o.s.v , vi fandt så ud af at vi begge skulle til langelands festivalen, så der skulle vi selvfølgelig mødes. Det blev så den aften vi skulle mødes, og det var sådan set egentlig fint nok, blev dog lidt skuffet over uddseenet i virkeligheden xb, (men han havd en lækker bror ) Men så efter den aften begyndt han at følge mig OVER alt, vi skulle bare altid være sammen, han prøvede enda også at kysse mig, vendte bare kinden til. Nu til det bedste, den ene dag var der så åbenbart noget musik han gerne ville høre, så var han gået til der hvor mine forældre og spurgt dem, ikke MIG nej mine FORÆLDRE, om han måtte tage mig med ned og høre det der musik, det sagde de selvfølgelig ja til , hmmm . han hentede mig om aften, kunne ikke rigtig nå og sige nej der. Vil bare sige har aldrig kedet mig SÅ meget. Den sidste dag hvor vi skulle hjem, havde jeg "desværre" ikke flere på min mobil, så kunne jo ikke skrive til ham .. 
- Sagde - Nanna -
----> Nu med Blacki ! <3 <---
kold college - jordbrug - dyrepasser Søger læreplads - med heste!
"Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|