Hejsa..
Først vil jeg lige sige, GODT NYTÅR!!
Vil I ikke alle sammen give mig og Anna ret i, at Orlando Bloom (Legolas i Ringenes Herre) er for darjlig?
Nå, men det er lissåååm ik' det, det handler om nu.
Det handler nemlig om den her skønne pony;

Nikita!
(I baggrunden er det *Anna*(Simba) og Julie_Godik med Rose)
Det er en pony, som jeg red på en ridelejr i 2002 (deroppe hvor Annas gamle pony, Maggie, stod.. Anna var selvfølgelig også med). Jeg lånte den af ejeren, som er en lille pige på vel 4-5 år? Den var helt umulig, vi fik sidsteplads i dressur og måtte have trækker på i spring fordi hun slet ikke ville over springene, og så måtte jeg også ride uden sadel fordi hendes sadel sad forkert.
Nå, men siden da er den ikke blevet rørt, måske har den fået et longetov på og så travet lidt rundt, men ellers ikke (så vidt jeg har hørt). Den er også blevet tyk og fed, og nu kan man slet ikke fange den på folden - Anna er vist den eneste der kan!
Derfor skal den også sælges, den koster vist mellem 1000 og 2000 kr. Den er 6-7 år og 1,10 i stang.
Den skal næsten tilrides forfra, fordi den er blevet tilredet helt forkert
Jeg ved godt, det lyder sindssygt - men jeg kan bare ikke klare tanken om at en anden skal have den, måske får den en dårlig ejer? Jeg ville ikke selv kunne ride den, men jeg kunne lave horsemanship, gå ture og nogle gange lige hoppe op og lalle rundt uden sadel, når den er klar igen.
Man kan hvad man vil - og jeg vil have Nikita! Og mig og Anna vil kæmpe for det
Men mine forældre siger selvfølgelig, at det slet ikke kan komme på tale

Bah, forældre! Jeg SKAL have hende!!! Og jeg vil gøre alt for at få hende!!! DEN PONY SKAL VÆRE MIN!!!
Lidt flere billeder af det skønne dyr (de er taget på ridelejren);

Mig på Nikita, Anna på Rose

Her er hun med håret sat op!

Harj Nikitamusen
KRYDS FINGRE FOR MIG OG NIKITA!

Selvom det sikkert ikke lykkedes

Snøft.. Men vi tror på det! (sårn da)
-
Mulle & Coco
-
Godt Nytår! 
Hjemmeside Mail