Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

HHX - det ene eller det andet
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 21:40

Godaften alle sammen :)

Jeg sidder her med mit brev i hånden fra cph west om at jeg ER kommet ind og skal starte d. 12 august vist nok. Super lækkert og betryggende.

MEN.. jeg skal nu tage stilling til om jeg bare vil i den almindelige, den internationale eller i elitesportsklassen.

Jeg hælder mest til den internationale eller elitesportsklassen.

Den internationale: Fordi man får en masse oplevelser og en masse viden omkring kulturene i de forskellige lande og så meget mere. Plus at de fleste jeg kender skal dét og det ville jo bare være perfekt så.

Elitesportsklassen: Så ville jeg kunne suplere det med min fodbold og have tid til begge dele og det ville virkelig være dejligt. Plus at der er få tøser og en del drenge og jeg fungere somregelt bedst med drengene og så kommer der ikke alt det tøsefnadder som jeg er godt træt af :)

Jeg er bare så meget i tvivl, for jeg ved sgu ikke helt hvad jeg hælder mest til.

Andre med et problem lignende dette? Hvilke ønsker tænker i mest på at opfylde?

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

Handelsskolen.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 22:01

Har aldrig hørt om det der, udover international. I Vejle er det linierne: International, Innovation, Kommunikation, Økonomi og matematik, samt økonomi og psykologi, som jeg starter på til sommer Men det var slet ikke det, det skulle handle om.

Hvad undervises der i, i elitesportsklassen? Syntes det lyder som om det er det du hælder mest til? Men det er jo genialt at du kan kombinere fodbold og skole, da man jo kommer til at bruge mere tid på lektier osv på handelsskolen.

Den internationale linie er også utrolig spændende tror jeg, men det kræver jo også at man interesere sig for sprog og kan det på et vis niveau - men helt sikkert mange fede rejser og oplevelser.

Det er svært alt det med uddannelse, jeg kender det alt for godt - og for et par måneder siden fik jeg af vide at de ville indstille mig til optagelseprøve, hvilket tog lidt hårdt på mig. Men satser på det går godt og glæder mig til at jeg forhåbelig kan starte.

Held og lykke med det hele.

Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.

Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 22:05

I elitesportsklassen kan jeg som sagt kombinere fodbolden med min uddannelse og da jeg spiller på U18 eliteøst i brøndby ser jeg det som en god mulighed. Altså det er bare hvor de tager mere hensyn til at man ikke har så meget tid som andre og at man er til stævner i både ind- og udland :) Dette bliver så lovligt fravær hvis det skulle gå ud over hverdage.

Du har nok ret i at jeg mest hælder til sportsklassen.

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

tamtam
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 15:11

Har I ikke et halvt års "prøvetid"?
:)

Jeg selv ville vælge sportsklassen.

» Mvh. Lone

- med duracell-dyret Camilla

Don't cry because it's over - smile because it happened

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 15:13

Det ved jeg egentlig ikke Lone :)

Det er nu besluttet at jeg skal på international og det er grundet min chance for at få oplevet en hel masse på blot 3 år. Jeg sætter min uddannelse højere og dette ser jeg som en fin mulighed. Og så vil mine forældre hellere end gerne betale så hvorfor ikke gøre det :)

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

HANDELSSKOLE
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 16:48

Jeg går selv på den internationale linje på HHX - Jeg valgte også denne linje fordi jeg gerne senere hen vil ud og arbejde/bo et andet sted i verden, end lige Danmark, så derfor var det en god mulighed for at få kendskab til en masse andet i hele verden - Jeg har her på 1. års være som udvekslings i Polen, virkelig noget meget anderledes at prøve, men alligevel meget sjovt :-) Som sagt er det en dyre linje end de andre, da man skal ud og rejse på hvert studieår, men det syns jeg abre er et +, for du får virkelig set og oplevet en masse forskellige ting.

- Altså, jeg er ihvertfald rigtigt glad for at have valgt den linje jeg har gjort!

(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
www.heste-nettet.dk/forum/7/110803/ 110803/
^ kender du Low's fortid?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 16:54

Er der nogen, der ved, om man kun kan vælge den internationale linje på HHX? Altså nogen der ved, om man også kan vælge den på STX?

You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us and the world will live as one.

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 16:55

´tak simone :) jeg er også sikret den internationale linje nu.

Lækzi: Det kan man ikke :) Kun HHX har sådan en linje så vidt jeg ved.

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 19:04

Milh:

Damn it :( Men tak.

0
0
Svar på denne tråd

svar..
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:03

Tag sportsklassen..

Døllen vi har også en sportsklasse på vejle handelsskole. det er innovations c klassen

- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

0
0
Svar på denne tråd

Lækzi...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:24

Lækzi:

Vi får en international linje på Silkeborg Gymnasium næste år :) Så de har den altså på nogle gymnasier.

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:27

Stina:

Okay tak for oplysningen :) Så håber jeg også, at det bliver det samme hos mig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider