Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stil ! Ok eller dårlig??
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 20:32

Hej..

Jeg er igang med at skrive en stil om´dengang min hest blev stjålet! (Det er en opdigtet historie) :).

Skriv hvad i syntes! P.s den er SLET ikke færdig :).

Jeg er MEGET, MEGET dårlig til at skrive stil og går i 6. klasse :).

Her kommer den:

Det startede dagen inden jeg skulle op til det stævne, jeg havde glædet mig til i årevis. Jeg havde pakket bilen. Sadlen og hovedtøjet var pudset, striglekassen var pakket og vasket, alt var klar! Så den dag kunne kun gå for langsomt, jeg sov næsten ikke den nat, jeg var ALT for spændt! Jeg vågnede ved en kilden i min mave, nu var tiden endelig kommet! Jeg gik ned og spiste morgenmad da min mor kom med sin evige kommentar, spis nu lidt mere, du er så tynd og dit lange lyse hår skal klippes nu! Derefter skyndte jeg mig i bad, vandet var dejlig varmt det hjalp på maven. Jeg trak i det kolde ridetøj, og løb ud af døren, for at give min hest Wonder et dejligt kys. Vi havde pakket bilen, derefter skulle vi bare at have Wonder ind i hestetraileren, og starte bilen og køre. Jeg havde et hesteblad jeg læste i, så tiden kunne gå lidt hurtigere. Da vi ankom til stævnet, fik vi Wonder ind i sin nymuget boks med noget friskt vand. Jeg gik rundt for at ''tjekke stedet'', jeg fandt nogle jeg havde snakket med til tidligere stævner, jeg snakkede indtil tiden var inde til at køre Wonder klar til min klasse. Jeg rensede hans hove, striglede ham smukt over pelsen. Nu var han klar! Jeg tog ham ud af boksen og ud på opvarmingsbanen. Jeg startede med at skridte, så travede jeg lidt, også töltede jeg til sidst. Nu var han opvarmet, jeg ventede kun på mig og Wonders navn ville blive råbt op. Efter et stykke tid, blev vores navn råbt op, nu var tiden kommet. Speakeren bad os om at skridte en runde, derefter tölte to runder. Det gik bare super! Nej ikke super, mere end det fantastisk!! Han var os godt svedig. Han kom ind i boksen og sadlet af. Jeg gik ud til min mor og far, efter at havde klaret Wonder. De var meget stolte! Dagen var bare forløbet perfekt, solen skinnede, Wonder var dygtig, dejlige sandwichs og skønne mennesker! Jeg vidste bare dagen ville forløbe perfekt! Troede jeg. Da jeg skulle tjekke Wonder inden den næste klasse var han væk! Jeg tænkte først ''Mon han har lukket sig selv ud, og løbet sin vej?'' Men nej jeg måtte tænke realistisk! Han var blevet stjålet! Jeg løb ud til min mor og far, råbte at Wonder var væk! Vi løb alle rundt og ledte og ledte, men ingen spor fra min skønne hest! Jeg gik i gråd! Jeg græd og græd, i flere timer tror jeg!

RIKKE

isbasserne har sat sig fast i mit hjerte!

Maria, Cille og Ida, I'll be on your side forever

'cause you're my best friend.

Baldur ILY'

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 21:00

Orkedeikke at læse det hele, men jeg synes dog, at du laver alt for mange udråbstegn steder, hvor det sagtens kunne erstattes med et punktum.

You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us and the world will live as one.

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 21:11

Det startede dagen inden jeg skulle op til det stævne, jeg havde glædet mig til i årevis. Jeg havde pakket bilen, sadlen og hovedtøjet var pudset, striglekassen var pakket og vasket, alt var klar! Så den dag kunne kun gå for langsomt, jeg sov næsten ikke den nat, jeg var ALT for spændt!

Jeg vågnede ved en kilden i min mave, nu var tiden endelig kommet! Jeg gik ned og spiste morgenmad da min mor kom med sin evige kommentar, "spis nu lidt mere, du er så tynd og dit lange lyse hår skal klippes nu!". Derefter skyndte jeg mig i bad, vandet var dejlig varmt, det hjalp på maven.

Jeg trak i det kolde ridetøj, og løb ud af døren, for at give min hest Wonder et dejligt kys. Vi havde pakket bilen, derefter skulle vi bare at have Wonder ind i hestetraileren, og starte bilen og køre. Jeg havde et hesteblad jeg læste i, så tiden kunne gå lidt hurtigere.

Da vi ankom til stævnet, fik vi Wonder ind i sin nymugede boks med noget friskt vand. Jeg gik rundt for at "tjekke stedet" og jeg fandt nogle jeg havde snakket med til tidligere stævner. Jeg snakkede indtil tiden var inde til at køre Wonder klar til min klasse. Jeg rensede hans hove og striglede ham smukt over pelsen. Nu var han klar! Jeg tog ham ud af boksen og ud på opvarmingsbanen. Jeg startede med at skridte, så travede jeg lidt, og så töltede jeg til sidst. Nu var han opvarmet og jeg ventede kun på mig og Wonders navn ville blive råbt op. Efter et stykke tid, blev vores navn råbt op, nu var tiden kommet. Speakeren bad os om at skridte en runde, derefter tölte to runder. Det gik bare super! Nej ikke super, mere end det - fantastisk! Han var også godt svedig. Han kom ind i boksen og blev sadlet af.

Jeg gik ud til min mor og far, efter at havde klaret Wonder. De var meget stolte! Dagen var bare forløbet perfekt, solen skinnede, Wonder var dygtig, dejlige sandwichs og skønne mennesker! Jeg vidste bare dagen ville forløbe perfekt! Troede jeg. Da jeg skulle tjekke Wonder inden den næste klasse var han væk! Jeg tænkte først "Mon han har lukket sig selv ud, og løbet sin vej?", men nej jeg måtte tænke realistisk. Han var blevet stjålet! Jeg løb ud til min mor og far, råbte at Wonder var væk! Vi løb alle rundt og ledte og ledte, men ingen spor fra min skønne hest! Jeg gik i gråd! Jeg græd og græd, i flere timer tror jeg!

Har bare lige læst den igennem, og rettet sådan lidt hurtig. Det med fed forstår jeg ikke - er det noget specielt islandsk?

Men husk afsnit, SÅ vigtigt.

Synes det en fin lille historie, skal du skrive mere på?

LÆRKE -

så ufancy kan det være

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 09:39

HedvigLaerke: Tror der skal stå;

Jeg snakkede indtil tiden var inde til at gøre Wonder klar til min klasse. :b

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

2345678
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 13:03

Husk en tanke ikke skal stå i ""

N A N O U

Ægte pashmina tørklæder
INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !

0
0
Svar på denne tråd

csxdddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 14:13

Okay tak :). Men som sagt tidligere, jeg er dårlig!!

RIKKE

isbasserne har sat sig fast i mit hjerte!

Maria, Cille og Ida, I'll be on your side forever

'cause you're my best friend.

Baldur ILY'

0
0
Svar på denne tråd

HISTORIE
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 15:43

"jeg snakkede indtil tiden var inde til at køre Wonder klar til min klasse" - du har skrevet køre, skulle der ikke stå gøre? :-)

(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
www.heste-nettet.dk/forum/7/110803/ 110803/
^ kender du Low's fortid?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider