Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Små børn ?!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:17

Idag da jeg havde fået fri fra skole, var på vej ned til min cykel. Der var der nogle små 4 klasse drenge, som gik og kastede med pinde. Er så lidt ligeglad indtil de se kaster en pind efter en pige, den rammer hende ikke, men den rammer så min cykel. Siger så til dem at de lige skal passe lidt på og fjerne så pinden.

Så siger en af dem så at jeg bare kan holde kæft og stikke den op i røven!

OMG stod bare fuldstændig paf, de går kun i fjerde..

Andre med lignende oplevelser?

Hilsen en lidt paf niende klasse, som syntes at små børn burde have respekt for de store....

Dalia

&

Ultimo Skovmosegaard

0
0
Svar på denne tråd

fghfghfghrt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:34

det kommer ikke bag på mig mere. men føj hvor er jeg træt af den vej ungdommen går.

Louιdzæ . . . . . . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

Miauw??
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:42

Louise: Enig, det er bare hvor har de det fra.. Altså?

Dalia

&

Ultimo Skovmosegaard

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:45

Line og jeg er også blevet kaldt for diverse vumle skældsord af tre drenge fra 2. klasse. Selvfølgelig, eller hvad man siger, er det klart at de kender de ord, men alligevel - de burde have lidt opdragelse!

SOFiE & CAPPUCCiNO
- uden Minuet.

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:54

Nu når i spørger vi de har det fra. Kunne det tænkes at vi er deres forbilleder og de blot siger hvad vi siger? :)

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 14:56

Ja... Har stadig ar på maven da en dreng valgte at piske mig med et sjippetorv. Jo tak.

LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:02

Synes det er utroligt man tænker på hvordan mine klassekammerater og jeg havde det med de store da vi var små - det var sådan nogle man var lidt bange for at gå forbi på gangene ;-D Havde en helt anden respekt for dem, end hvad de små har i dag - og for dælen da, det er sgu ikke ret mange år siden

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

Miauw??
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:04

milh: hmm, ved ikke hvordan du snakker, men jeg ber ikke folk om at stikke noget op i røven haha

Laura: WTF! det er sgu en underlig verden vi lever i...

Dalia

&

Ultimo Skovmosegaard

0
0
Svar på denne tråd

Miauw??
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:06

Hov Sofie glemte lige dig, nemlig de burde bare lære at sådan snakker man bare ikke!

Rulammet: Ja hold da op, jeg var bange for de "store" da jeg var mindre snakkede aldrig til dem, turde næsten ikke engang kigge på dem

Dalia

&

Ultimo Skovmosegaard

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:08

Det var nu heller ikke dig jeg mente, men generelt.

Altså drengenes sprog i min klasse (tiende) taler ikke ligefrem pænt hverken til pigerne eller nogle andre.

Og der kunne jeg godt forestille mig at de mindre drenge ser det som sejt og derfor siger nogle af de samme ting.

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:11

Jeg kender det alt for godt !

Men seriøst dengang jeg gik i de mindre klasser turde jeg ikke engang gå forbi de store :b

Catrine Nalepa Jensen & CA Dapoll OX !

Bedste fremgang i 2008 på JHN

0
0
Svar på denne tråd

Børn generelt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 15:52

Jeg synes ikke kun det er små børn der er problemet, - det er da ligesåvel de ældre og teenagere.

Børn har ingen respekt for andre længere, og særligt ikke dem som er ældre end dem selv, - forældre, lærere osv.

Børn snakker utrolig grimt, behandler ikke hinanden særlig pænt altid og har generelt travlt med at være store og seje.

Jeg synes det er meget trist, og en skræmmende udvikling.

- Og min kæreste og jeg er heldigvis enig om at sådan skal vores børn IKKE være. Vi vil gøre alt for at vi har TID til dem.

F.eks. min lillebror er 6 år, og var på besøg hernede i weekenden, hver gang han skulle tisse sagde han; "Nu skal jeg fanme ud og herre p*sse!" - og det får han fra børnehaven, tv, andre osv. af.

Selvfølgelig får jeg også sagt et bandeord ind i mellem, og bestræber mig virkelig på at undlade det.

Men kan da godt huske dengang jeg gik på efterskole, at jeg havde en veninde hvor det nærmest var en sport at finde på et eller andet grimt at kalde hinanden noget.

- Dvs. hun var værst, for jeg havde det virkelig dårligt med at sige noget grimt til hende :-D

Da hun tog fra skolen (før tid) lå der et brev til mig som startede med "f*cking betonf*sse" - jo men hyggeligt, og det var kærligt ment.

Charmerende.

Skrevet af

Rollo

| Marsvineinfo | Hjemmeside|

0
0
Svar på denne tråd

Respekt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 17:30

"Hilsen en lidt paf niende klasse, som syntes at små børn burde have respekt for de store...."

Så det er ifølge dig ikke nødvendigt at have respekt for de mindre?

Man skal have respekt for alle

Og det går jeg også ud fra at du synes, du fik nok bare formuleret dig forkert

Prinsessen <3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 18:10

Sådan er det desværre nu om dage. De gør jo nok bare, hvad vi gør - tag det ikke så personligt ;)

You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one,

I hope someday you'll join us and the world will live as one.

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 20:06

Jeg hader hader hader når voksne/ældre personer end den "tiltalte" siger "åh ungdommen nu til dags"(FX!).

Ja, jeg er blevet som jeg er fordi jeg er vokset op i det samfund DU har skabt, så luk numsen og giv dig selv skylden.

LÆRKE -

så ufancy kan det være

0
0
Svar på denne tråd

????????????
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 16:50

råb: luk røven!! og cykel videre.

Titan

0
0
Svar på denne tråd

gtggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 18:49

HAHAHAHA PRÆCIS HEDVIGLÆRKE!!! ;D

0
0
Svar på denne tråd

;P :D c(:
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 19:00

Jeg syntes også der mangler lige lidt på det punkt, men her passer en lidt sjov oplevelse med grimt sprog vidst ind:

Jeg går på en (Meget!) lille skole, og vi går til dagligt side om side med de åh så 'kære' børnehavebørn (ikke ondt ment ;) ). En dag var vi lige igang med vores tradition med at råbe hurra for den der havde fødselsdag, ude ved flagstangen. Lige da vi var færdige stak nogle børnehavebørn deres hovede ud af døren og råbte: "Hej fåkkerhoveder!". Og nej, vi kunne da ikke lade være med at grine Men det viser da også lidt om sproget

Pernille

Malle-Motorcykel

Jocum (WC)

0
0
Svar på denne tråd

Fest i din mave
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 17:52

Det er så træls ! Specielt fordi man ved bare ikke hvad man skal sige til sådan nogen små unger. Havde det været en på min egen alder der havde sagt sådan noget til mig, havde jeg da hurtigt svaret rapkæftet igen. Men små unger så står man bare "A'HVAD?" .

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

dryujdghjfghk
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 19:00

En dreng fra min skole(tror han går i 3.) spyttede min veninde i hovedet i bussen på vej. Han kalder os for fu.cking møglu.dere og alt muligt andet sh.it .. Jeg kan ikke ha' det! Hvorfor er folk så respektløse? Hvis alle bare viste lidt respekt ville det hele gå meget lettere ..

Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 19:51

Du sååå klog Lærke

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider