Jeg synes ikke kun det er små børn der er problemet, - det er da ligesåvel de ældre og teenagere.
Børn har ingen respekt for andre længere, og særligt ikke dem som er ældre end dem selv, - forældre, lærere osv.
Børn snakker utrolig grimt, behandler ikke hinanden særlig pænt altid og har generelt travlt med at være store og seje.
Jeg synes det er meget trist, og en skræmmende udvikling.
- Og min kæreste og jeg er heldigvis enig om at sådan skal vores børn IKKE være. Vi vil gøre alt for at vi har TID til dem.
F.eks. min lillebror er 6 år, og var på besøg hernede i weekenden, hver gang han skulle tisse sagde han; "Nu skal jeg fanme ud og herre p*sse!" - og det får han fra børnehaven, tv, andre osv. af.
Selvfølgelig får jeg også sagt et bandeord ind i mellem, og bestræber mig virkelig på at undlade det.
Men kan da godt huske dengang jeg gik på efterskole, at jeg havde en veninde hvor det nærmest var en sport at finde på et eller andet grimt at kalde hinanden noget.
- Dvs. hun var værst, for jeg havde det virkelig dårligt med at sige noget grimt til hende 
Da hun tog fra skolen (før tid) lå der et brev til mig som startede med "f*cking betonf*sse" - jo men hyggeligt, og det var kærligt ment.
Charmerende.