|
|
| Hvad går i med til hverdag? |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
22-03-2009 19:00 |
|
Nu er det jo et indlæg med "din stil" og "sko". Så kom jeg til at tænke på hvad i går med til hverdag at make-up. Og hvilke mærker går i med? Jeg går selv med: Pudder fra ClearFace Manhatten. Max Factor False Lash Mascare. Jeg overvejer lidt at skifte pudderen ud med en foundation. Er der nogen som kan anbefale hvilke der er gode? Jeg har en middel uren hud. Hvis man kan sige det sådan.
. Lotte & Monique . - med Gorba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
22-03-2009 19:04 |
|
meget forskelligt... nogle dage har jeg intet på. Andre gange bare pudder+concealer. Og når jeg har meget på er det pudder+concealer+mascara+hvid eyeliner. Min pudder er sådan en herre billig en, købt i Berlin fra en mærke der hedder basic??? men den er ornli god Concealer fra Elisabeth Arden mascara fra Maxfactor eyeliner fra gosh
- fionabona livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Helena Rubbensteins nyeste mascara og en pudder fra Rimmel, samt en eyeliner fra Gosh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfdgdfdffg |
Pernille Skipper |
22-03-2009 19:08 |
|
Det er meget forskelligt hvad jeg går med, nogle dage er det kun mascara og andre dage er det både mascara, eyeliner, øjenskygge, foundation og solskindspudder. Kommer an på hvor meget tid jeg har af mærker er der godt nok mange, men kan anbefale Nilens Jord og Biotherm i foundation/pudder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akakka |
Asta ♥Isabella♥ |
22-03-2009 19:09 |
|
jeg er clean eller hvad man kalder det 
Mvh. Asta
<3Isabella, Eden, Lucas, Scully<3 når man ikke siger fra, siger man til!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfegregeg |
Vildrose (Rain) |
22-03-2009 19:11 |
|
Vildrose; nu med Rain igen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadjoiadsj |
BananBrød |
22-03-2009 19:13 |
|
S ætter lige billeder på, så bliver det lidt sjovere  Maxfactor colour adapt foundation:  Helena Rubinstein lash queen feline blacks mascara:  Nilens jord duo concealer:  The body shop cheek blush:  Pudder fra Clinique - har ingen anelse om hvad den hedder, og kan ikke finde noget billede :b Øjenskygge fra mange forskellige mærker (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oajfafjaifjiaf |
|
|
Foundation fra Dior Pudder fra Makeup Store eller H&M Kindrødt fra Dior Dior Blackout mascara
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Make-up. |
|
|
Jeg går selv med: Foundation, pudder(nogle dage solskindspudder), eyeliner, øjnskygge, og mascara.  Men der er mega mange mærker. Dog har jeg min yndslings mascara: MaxFactor Mastfrpiece (L)! Det ser sådan her ud:   Kan nok ikke ses så tydeligt? ved jeg ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll Ox |
|
|
Jeg går med: foundation fra clinique pudder fra HR (Helena Rubinstein) GLAM'EYES MASCARA fra rimmel eyeliner fra gosh
Catrine Nalepa Jensen & CA Dapoll OX ! Bedste fremgang i 2008 på JHN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Jeg går kun med mascara, og det er Max Factor False Lash Effect 
SOFiE & CAPPUCCiNO - uden Minuet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Nogle dage har jeg bare mascara på og andre dage er jeg iført det helt store show  Men følgende mærker: Foundation fra Chanel Solskinspudder fra Rimmel Øjenskygge fra Rimmel Eyeliner fra Elizabeth Arden og Lancome Mascara fra Lancome, Hypnose Onyx og Definicils, alt efter hvilket look jeg skal bruge 
Mvh. Rikke med Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 Årets positive junior, sjoveste junior og indehaver af årets sjoveste indlæg 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg går med mascara og ofte en guld øjenskygge også. Det hænder også, at der kommer lidt eyeliner på (altså over øjet)... For nej - jeg har naturlig skønhed, jeg behøver ikke at dyppe mit fjæs i en pudderdåse hver morgen, jeg klarer mig fint uden 
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one, I hope someday you'll join us and the world will live as one.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mascara, Max Factor - Materpiece, jeg overvejer lidt at købe en diorshow igen, jeg føler mig bare så fattig efter  Men, jeg går ikke med andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggg |
miss chanel |
22-03-2009 21:11 |
|
Nilens Jord concealer Telestopic mascarra  + estee lauder øjenbrynsblyant
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojråfojsåfos |
|
|
Til daglig bruger jeg:
Rimmel stay matte foundation  L'oreal true match pudder  Max Factor false lash effect mascara 
Kamilla if you're a bird, i'm a bird (L) jeg savner dig, kejser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| makeup |
|
|
Foundation fra MaxFactor, normal 70 Mascarra fra Telestopic Øjnskygge
Mette Schønning
Jeg er en champignon.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genua mak. |
|
|
 Clinique foundation  Loreal paris 16 hours foundation  Rimmel London Extra super Lash  Gosh Amazing  Elisabeth Arden eyeliner  Rimmel Londan Stay Matte Har self. ikk 2 foundationer og puder på, på samme tid, men hvis jeg ikk har en af dem på har jeg en anden. Skifter lidt 
skrev catrine sørensen. - team seedorff - :* - We break the rules, and make the dirty moves. - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
22-03-2009 22:07 |
|
nogle dage har jeg både pudder fra max factor 3 forskellige mascara'er, lacôme, 2 forskellige rimmel'er - @!#$ MASCARA'ER SERIØST! gosh eyeliner andre dage har jeg kun lidt dækstift til bumserne, hæhæ og en anelse mascara. er begyndt ikke at have så meget make-up på, - ja sådan går det, når man står op 20 min. før man skal møde i skole 8)
FrederikkeSadolin.. med dressurponyen Santos <3 Årets kat. 2 vallak + årets dressurrytter for kat. 2.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Make-up |
TeamFM |
23-03-2009 16:57 |
|
Når jeg er ude på efterskolen går jeg oftest ikke med make-up, men det er egentlig heller ikke nødvendigt. Jeg har ingen bumser, og mine øjenvipper er sorte. Men når jeg shiner mig op, bruger jeg følgende:  Nivea Extreme Resist Mascara (GENIAL! Desværre har Matas taget den af markedet, så nu forhandles den (mig bekendt) kun i Kvicklys butikker)  Maybelline Define A-Lash  Max Factor Masterpiece MAX  Maybelline Great Lash Mascara  Gosh Volume Booster  L´ORÉAL Longitude  L´ORÉAL Extra-Volume Collagene  Rimmel Magnif'Eyes  Max Factor 2000 Calorie  Maybelline Volum' Express Lift up Og så tror jeg faktisk ikke, at jeg har flere mascarer, hehe. Jeg har jo virkelig mange, men den eneste jeg synes, virker på mine laaaaange lange vipper er faktisk den fra Nivea  Udover det bruger jeg noget solskinspudder købt i Douglas blandet op med noget pudder, Stay Matte Rimmel Londen  Udover det er det eneste, jeg gør, at bukke mine øjenvipper med en øjenvippebukker  
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
23-03-2009 20:05 |
|
Line Henriksen - uden Lukas. jeg savner dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| naturlig skønhed |
|
|
naturlig skønhed er det eneste der holder...  drengene kan aligevel ikke lide når tøserne bliver for meget pudderdåse... 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Ida: Nu behøver man jo heller ikke ligefrem at være pudderdåse for at gå med make up. Alt kan gøres med måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| make up |
|
|
Jeg går med eyliner fra Clinique mascara fra clinique øjenskygge fra gosh og foundation fra clinique (:
Nynne og Lille My ..Roxy Music.. ღ Farvet af pletter (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
25-03-2009 12:49 |
|
Jeg bruger ikke make-up, jeg synes jeg er pæn nok uden  Desuden gider jeg hverken bruge tid eller penge på det stads. Fatter ikke så mange gider det, det er jo ikke fordi man bliver meget pænere af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdggfgdfgdfg |
Pernille Skipper |
25-03-2009 18:55 |
|
MarieW: ej jo man kan altså godt blive 100 gange pænere, hvis det bliver lagt rigtig flot !! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsdfsdfdsf |
|
|
Normalt plejer jeg at bruge mineralpudder og mascara, evt. concealer hvis der er nogle bumser der skal skjules. Nogle dage også øjenskygge, hvis jeg føler jeg har tid.  L'Oréal True Match Minerals mineralpudder  Nivea Beauté Volume Impact eller  L'Oréal Extra-volume Collagene Men har ingen problemer med at tage i skole uden makeup, hvis jeg kommer lidt sent op og har travlt om morgenen (hvilket sker ret ofte for tiden) Bruger heller aldrig makeup i weekenden hvis jeg ikke skal noget udover arbejde og ud til hesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Når jeg har makeup på er det en eyeliner ved navn exaggerate, der ser således ud:  Kedeligt billede, ja. Men der var ikke andre 
C e c i l i e - med Sylle mellem benene (;
I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| basic. |
Michelle Larsen |
26-03-2009 19:35 |
|
det er vildt godt, haha. i: jeg bruger mousse, faundation, pudder, masser mascare. i:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bruger kun |
|
|
Mascara. Max factor - Masterpiece Max, eller Dior - Diorshow.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|