|
|
| Guds vidunder - Klovn |
|
|
Er jeg den eneste, der synes, at det er den mest fantastiske serie, der overhovedet findes i hele verden? Goooood i: jeg elsker det!!! Jeg har heldigvis et par DVD'er, som jeg kan ligge og se, imens jeg er syg. Hvad synes I om det? Fortæl om jeres yndlings afsnit. LÆÆÆÆÆÆÆÆNGE LEVE KLOVN <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljnmkjniknkj |
|
|
... hvis vi skal være derover af er langt fra las vegas SÅ meget bedre. bryder mig faktisk ikke så meget om klovn.. er i det hele taget ikke så meget for comedy i den stil 
Louιdzæ . . . . . . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pirat: Det beviser jo bare, hvor forskellige personer er Jeg elsker den slags underholdning - også Langt fra Las Vegas - men Klovn synes jeg nu stadigvæk er bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kljnklnkjnk |
|
|
hæhæ jeg syntes det er lidt for dumt i forhold til langt fra las vegas =D jeg er mere til Futurama, Darkwing Duck, og south Park  af "levende" serier er jeg mere til McLeods og Veronica Mars : D
Louιdzæ . . . . . . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Elsker |
|
|
Elsker Klovn 
Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgdgddfddfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
19-03-2009 13:00 |
|
Jeg ELSKER ELSKER ELSKER klovn! har set alle afsnit&har alle sæsoner på dvd haha. Det er det eneste comedy jeg syntes er sjovt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille: Fandme godt jeg ikke er den eneste! Serien over alle serier - det seriøst bare det bedste. Og ja, også det eneste comedy jeg synes er sjovt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdggfdggdfg |
Pernille Skipper |
19-03-2009 13:19 |
|
Læksi: Ja præcis frank hvam er alt alt for griner det helt vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille: Ja, seriøst Det er virkelig synd for ham, så dum han er. Jeg har meget tit riiiimelig ondt af ham! Han gør bare alt forkert, fortæller Mia alt. Seriøst Han er så naiv!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
19-03-2009 16:04 |
|
Årh, klovn er så godt. jeg har også 1, 3 og 4 og har set dem mange gange hver.. Man har noglegange bare lyst til at kigge væk, eller sådan noget fordi det er så synd for ham 
Emma B, med Mr. Jingles team flowerpower. | måske snart uden mr. jingles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
line (rhapsody) |
19-03-2009 16:16 |
|
JEG ELSKER KLOVN :'D har alle sæsonerne, det er guld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Elsker Klovn! Frank slipper bare aldrig godt fra noget som helst  Dog ikke så vild med afsnittene i den nye sæson... Men nu har der jo ikke været så mange endnu, så det kan være det vender 
- Rulammet
I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klovn... |
|
|
Nej Klovn er ikke min smag. - Synes de fremstiller sig selv meget usmageligt, og synes ikke det er sjovt. Synes engang CC var en sjov mand, - har set ham nøgen!!! I Tæskeholdet!  Men synes bare ikke han er sjov mere, - han fremstiller sig selv på en dum latterlig måde, og det er bare ikke min form for humor. Synes allerede han var startet lidt i Langt fra Las Vegas, men i Klovn synes jeg bare det er dumt. Den humor er ikke min stil! Men sådan er vi så forskellige...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rulammet: Angående de nye afsnit har du vidst meget ret. De har heller ikke fået særlig god kritik. Jeg har set par stykker af dem, men må sgu også indrømme, at jeg bedre kan lide de gamle. Så det er du absolut ikke alene om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kælkælk |
Sofie ♥F♥ |
19-03-2009 18:58 |
|
eeeeej, jeg synes også klovn er SÅ sjovt  Men der taler jeg altså mest om de første sæsoner - det er helt klart bedst! Jeg synes lidt af det sjove er gået af her i de sidste par sæsoner.. jeg griner klart mest af sæson 1!
sofie MARTS 2009 SWEET SIXTEEN :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sofie: Lige præcis :p Jeg synes virkelig, at man kan blive ved med at grine af de samme episoder! Så underholdene. Det er virkelig humor på højt niveau, når man snakker om Klovn. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsfdf |
STINE (uden Robin) |
19-03-2009 19:07 |
|
JEG ELSKER KLOVN! Det er bare lykken (': Meget bedre end Langt fra Las Vegas, selvom det også er en rigtig god serie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KLOVN? NEJ |
|
|
- Må indrømme jeg ikke bryder mig om Klovn, overhovde? kan faktisk ikke se det sjove i det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nogle gange synes jeg det er godt nok - men gider ikke se de samme afsnit igen og igen, så er det sjove lidt gået af, hvis i spørger mig. Kan også godt lide Langt fra Las Vegas - er bare lidt træt af begge programmer lige nu .
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
19-03-2009 20:27 |
|
Klovn er guds gave til mennesket!  Det er så @!#$ genialt, især det afsnit hvor han pisser på dannebrog, og det hvor han skider i kattebakken Haha. Men generelt er alle afsnittene bare yndlings 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3 Nu også med Enghøjgårds Cody
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akjkakakakak |
|
|
Hahahahaha, jeg elsker klovn - og alt andet plat dansk comedy ting :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
19-03-2009 21:44 |
|
der er dybt seriøst ik noget sjovere end klovn... har alle 6 sæsoner og skal ha' 6. den DAG den udkommer. det er så flækkern det heeelt vildt hahahahhaha 
- fionabona livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|