Heey 
Efterhånden læææænge siden i har hørt fra mig & ganjo - ved ikke om i stadig husker os?
Lige en lille reminder, til jer der har glemt os;

Nåmen Ganjo stod jo halt 3-4 måneder, august-november.
Han er nu enedelig total på toppen 
Dressurbillederne er taget cirka 1 månede efter vi var færdig med genoptræningen, vi havde desværre en lidt nedtursperiode dér, fordi han gik og spændte rigtig meget op - så efter de her billeder er taget, gik der en periode på 1 månede cirka, vhro vi udelukkende red ham frem & ned. Han begyndte så at blive sur når vi sadlede ham op, og det plejer han ellers ALDRIG, så vi fandt ud af det var sadlen den var gal med! Det var også derfor han spændte så meget op dengang. Så nu bliver han selvfølgelig redet med en anden sadel, som passer perfekt til ham, så der er ingen problemer nu
- BILLEDERNE ER 3 MÅNEDER GAMLE!!!!!!
Men nok undksyldninger - here we go, billeder af ELVÆRKET 

hehe

skridter varm

igen

hihi

Ganjo skulle lige overbevises om at nissehuen IKKE ville dræbe ham 

traver varm

han er den bedste

ER HAN IKKE BARE DEJLIG? 

så begyndte jeg at samle ham lidt op

et enkelt billede af vildhesten i galop

flot

HVEM KAN STÅ FOR DET DER?
jeg elsker ham!

Og Ida lavede ikke andet end at disse min opstilling(forståeligt nok :b) så hun fik lige selv en tur, så hun kunne se hvor svær ganjo var at sidde pænt på 

IDA OG GANJO 

ida ELSKER ganjo

f.uck de 2 klær' hinanden

Og så tog jeg trensen af ham og red ham lidt i grime 

fantastisk opstilling jeg har

trav
Det var alt
Vil rigtig rigtig gerne have KONSTRUKTIV kritik i en ordentlig tone!! Vil gerne høre hvad i synes, og hvad jeg kan gøre bedre - men jeg får undervisning af beridderen som ejer Ganjo, og jeg ER opmærksom på mine fejl 
- Bare husk, at billederne er 3 måneder gamle - fra december - og han går med en sadel der var for smal, så den passede ham ikke + han også lige var færdig med genoptræning dér, så vi var først begyndt at ride ham normalt 
Men kom med det - kan ta' det 

Det var alt fra mig & Ganjo - håber i gider smide en kommentar, så blir vi rigtig glade, det har nemlig taget super lang tid