|
|
| Kunne du tænke dig at ride military ? |
|
|
Militarysporten byder på åbent hus Frisk luft, sol og natur, udfordringer og fart. Military kan rides af alle, hvad enten man er dressur- eller springrytter. Derfor byder militarysporten til gratis Åbent Hus d. 13. april, 2. påskedag. Kig forbi hvis du har lyst til at prøve at ride i terrænet og få noget mere at vide om military?
Til åbent hus vil det være muligt både at prøve at springe i terrænet og få information om, hvad military er og hvad der kræves af dig og din pony/hest for at ride military.
Der er Åbent Hus følgende steder:
Team Løwe - Velds Møllevej 2 - 8830 Tjele (ved Viborg) - Marianne Løwe e-mail: nd@velds.dk tlf. 40552446 Søborggård Hestecenter - Gilleleje - Sally Schlichting - tlf. 51250595 - www.soeborggaard.com - sally@soeborggaard.com
Stengården - Haslev - Karin Semberlund - tlf. 56283525 - staldshja@hund.dk
Skårup Overgård - Skanderborg - Jørgen Albertsen - tlf. 24418438 - www.skaarupovergaard.dk - j.albertsen@privat.dk
Sønderskov Rideklub - Åbenrå - Ulla Langschwager - tlf. 23207408 - sdr.skov@email.dk
Fjeldsted Rideklub - Fjeldsted - Hans Chr. Hovmand - tlf. 28258235 - hc@dh-eventing.dk
Langagergård - Langå - Stefan Brams - tlf 29864483 - brams@os.dk
Tilmelding skal foretages til ønsket træningssted. Det er muligt mod betaling at få undervisning på hold i terrænspringning - dette bookes hos de enkelte træningssteder.
(Vi må have nogen flere military ænder!) 
Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffsss |
|
|
Medbringes egen hest? Uha, ville gerne, men har desværre ikke den rette hest
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej tak. |
|
|
Flot tilbud, men det er ikke noget for mig. Synes det er for "farligt" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Skal man tilmelde sig, hvis man bare kunne tænke sig at komme som fotograf? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergudd |
|
|
Uha, det lyder faktisk ret interessant!  - Er der små babysmå spring i starten? Til en begyndelse for en måske tøset pony?  Hvor ligger Haslev i forhold til Holstebro? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
Ja, man skal selv medbring hest  Simi, nej - det tror jeg bestemt ikke du behøver. Hvis du nu har mod på at komme med og fotografere lidt større spring, skal jeg til Sverige og træne her på fredag (eftermiddag)  Sara Larsen (Freja): Der er meget små baby spring - ALLE kan være med Geografi har aldrig været min stærke side, prøv at slå det op på krak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeg er meldt til i fjelsted (på fyn) Sara: haslev ligger på sjælland
Don't ask for a miracle Be a miracle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
uden tvivl skal jeg afsted  tror jeg smutter afsted til skårupovergård. kan man læse mere om det nogle steder ? Er der også noget for nogle der vil springe mere end babyspring?
S I N E K U L M B A C H with teckla, silver, olympia & dun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestemt |
|
|
Bestemt, Skårup Overgård holder senior DM hvert år, så der er massere af store spring, bla:     
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
16-03-2009 21:21 |
|
skal ride jagt den dag, ellers havde jeg kommet! 
Isabella Med superspringeren Amadeus!Ö Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007! Hubertus Ponyvinder 2008. R.I.P mor. Jeg vil aldrig glemme dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Come on |
|
|
Come on ænder !!! Hvem skal ellers med ??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vfgfahdhdghg |
|
|
Ville rigtig gerne, hvis jeg havde en hest... Så havde jeg valgt Team L¨we eftersom det er min springtræners mor.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hephey |
|
|
corvetten: hvor skal du selv hen (hvis du skal med)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Både ja og nej |
|
|
Både ja og nej - jeg kommer, men uden hest  Vi kommmer nemlig hjem fra 5 dages træningssamling og landsstævne i Sverige om aftenen den 12, så de skal kun skridtes en lang tur den dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergudd |
|
|
Katja: Hvor små er babyspring?  Min mor synes det lyder som en fin idé, og jeg regner med at komme til Team Løwe - Velds Møllevej 2 - 8830 Tjele (ved Viborg) - Marianne Løwe e-mail: nd@velds.dk tlf. 40552446 - det ligger nemlig tættest på mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalallalalalal |
|
|
Hvis jeg havde en hest som var klar til det, så kom jeg helt klart 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Katja: okay lyder godt (: Tror jeg tager opad i landet, mod skårup eller team lowe. eller måske fyn. sønderskov er egentlig tættest på, men har været der, så vil hellere prøve lidt nyt (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
LHM (camilla) |
17-03-2009 13:26 |
|
Hvor ligger ponygrænsen egentlig i millitary - også 16 år?
Kunne være man skulle overveje Team lowe. Bor trods alt lidt udenfor Viborg. Men så skal man bare til at have mordax sko i osv.
» Mvh. Lone - med duracell-dyret Camilla
Don't cry because it's over - smile because it happened
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
Tec-zen: Banen i Skanderborg er klart den fedeste bane jeg har redet på indtil videre - kan klart anbefale den  LHM: Jeps, grænsen ligger også ved de 16 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sneglen Sneggla |
|
|
jeg kommer sjovt nok og hjælper på søborggård 
Amanda&Sneggla - Snart uden Björk
Nu også den heldige rytter af militarytalentet
Søborggårds Piroq
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Lyder fedt, Silver har også gået nogle stævner der før, så er det ikke helt fremmed haha. Får meldt til på skårup iaften (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjehje |
|
|
Kunne være sjovt at prøve (: Tror i det vil være dumt når hesten først bliver 5 år her den 23 marts? (: Den elsker virkelig at være ude i det fri, så tænkte den ville syntes det var helt vildt sjovt..
- Julie Salomonsen Zacharias Blue <3
Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Military |
|
|
Amanda: suprise suprise  Tec-zen: Det lyder godt - mener da også at Silver før i tiden har gået en del military, så mon ikke han har haft flere ture på den terrænbane før ?  JulieS »Durango14«: Nej, bestemt ikke. Jeg synes du skal give det et forsøg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Jeg håber der kommer sådan en dag senere, så Capzeda og jeg kan være med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
Forresten, der blev spurgt om hvad små spring var. Her et billed fra mit først military stævne i 2007 - det var småt  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tror jeg at jeg vil prøve (: Hvad dato er sidste tilmelding?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
Lunde (Suze) |
19-03-2009 19:28 |
|
Lunde (: - med verdens sejeste pony Suze staldmester 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal Til |
|
|
Skårup Overgård.! Der rider jeg undervisning normalt og det er bare det bedste sted med super undervisning. Deres bane er til alle. Jeg havde selv min gamle 4 års ox'er med i 2007 i deres ministævne på 60 cm. Vi havde trænet 1 gang inden og det gik SUPER.! Det er en vildt fed oplevelse. Banen på 60 cm.  Banen på 60 cm  Banen på 60 cm  Banen på 60 cm. I 2008 startede Zabal og jeg 90 cm.!  90 cm  Vandgrav. Jeg skal have hingsten Shaklan Ibn Saskatoon med på 5 år som skal med for første gang.! Så det bliver også kun de små spring. Glæder mig til at møde alle jer andre.!
Mener Lisbeth og Vindhestene.!
Lækker 4 års ox'er sælges og Dejlige Shetlandsponyer bortgives GRATIS.
LØB MED VINDEN OG VÆR FRI. Nu uden Vinden's Sang ox og Natasja ox.
www.Vronding-dyreklinik.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dååååmme pirater... |
CacaoTraum |
22-03-2009 08:39 |
|
skal ikke med, er en kylling til spring, især de faste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erjmnrfyumk |
Knirke |
22-03-2009 17:05 |
|
Carina *Mango og Surprise*: jeg er også meldt til i fjeldsted:) måske ses vi, det gør vi nok:) jeg tror det bliver total hyggeligt, er helt vild med military<3
#Østerlunds Casanova# Spring er for ryttere som endelig har bevæget sig ud af sandkassen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
knirke: det kunne da være rigtig fedt... hvornår kal du ride om formiddagen elelr om eftermiddagen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zaaaaar d |
|
|
nej tørre ikk  men det ser vildt fed ud.
skrev catrine sørensen. - team seedorff - :* - We break the rules, and make the dirty moves. - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qaetbhwsrh |
Knirke |
25-03-2009 11:18 |
|
Carina *Mango og Surprise*: det finder jeg lige ud af:) det kunne være så fedt:)
#Østerlunds Casanova# Spring er for ryttere som endelig har bevæget sig ud af sandkassen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ih, det kunne bare være rigtig sjovt! Men næh nej - med lillepigen er det dressur, og kun dressur  Ponydrengen ville elske det, men ham rider jeg jo desværre ikke længere (: Men fedt initiativ.
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
er meldt til i skårup nu (: Corvetten: haah jo nu har vi jo snakket lidt mere sammen, men svarer da lige alligevel. Jo silver har gået der før, til et landstævne noget CNCP1* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
Husk at få taget billeder alle sammen, og opdater her inde så vi andre kan se hvordan det gik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hvornår er det sidste tilmelding? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
corvetten: skal nok få taget billeder, og så vurdere jeg bagefter om de skal vises frem herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dxghnmjnm |
Knirke |
28-03-2009 09:40 |
|
jeg skal også nok få min far eller mor til at tage billeder:) jeg tror det bliver mega hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sljdjahfih |
|
|
jeg ville herre gerne have været med.. men hesten står pt halt.. så det bliver nok ikke i år.. jeg skal prøve kræfter af med military.. men synes det er et super ide at lave sådan en dag..
Kærlig hilsen Katrine
NU Med TALISMANN NYGAARD Min Hest er mit spejl. Smuk og Elegant En rigtigt hest er en Oldenborg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
JulieS »Durango14« : Ingen ide Men meld hellere til nu - så er du på den sikre side 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdateringer ??? |
|
|
Hva så, hvordan gik det så alle sammen ??? 
En dårlig taber er en god vinder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
16-04-2009 15:49 |
|
sara larsen: bor du i holstebro? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
det gik helt helt kanon, mango synes det var skide sjovt og han sprang mega godt... men havde Carina mon taget et kamera med, men ikke tænkt på at det er nemmest at tage billeder med et kamera med batteri i? jeps selvfølgelig, så ingen billed dokumentation for at vi klarede det super
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|